abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38503971
Morgen wordt ie Europees kampioen
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_38507775
Issa is mijn favoriete PSV-er!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 3 juni 2006 @ 20:24:22 #53
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_38511883
Ismail for president

pi_38514567
Toch leuk dat Jong Oranje een stuk beter lijkt te draaien met Ismail erbij
pi_38551443
quote:
Ismaïl Aissati has to pinch himself to believe that he is representing the Netherlands at the UEFA European Under-21 Championship.

'Unbelievable dream'
"If you had said to me a year ago 'You are going to play in the Champions League and the U21 finals' I would have said you were crazy," the 17-year-old, the youngest player in Portugal, told uefa.com. "It is unbelievable, this is a dream for any player." The dream is not yet over either, with the Dutch through to a semi-final against France having knocked out holders Italy on Monday.

High spirits
"To be through to the semi-finals feels fantastic," Aissati said. "To beat Italy 1-0 in this tournament is great. Everyone played very well, we were able to play our own game and did very well in the midfield against the Italians." After disappointing in a defeat by Ukraine and draw with Denmark, the Netherlands have finally begun to look like the side that impressed in qualifying before Aissati emerged from the U17s.

Instant impact
He only made it into the U21 reckoning with the November play-off against Slovenia. He was handed the No10 shirt for the goalless first leg in Celje and impressed enough to keep his place for the return in Heerenveen. With eleven minutes played, he set striker Klaas Jan Huntelaar free on goal and the Dutch were in front and on their way to the finals.

Level head
By then, Aissati was a regular in the UEFA Champions League with PSV Eindhoven, having become the youngest Dutchman to play in the competition with his 19 October substitute appearance at AC Milan. He made his first start two weeks later as PSV defeated the Italian side 1-0 in Eindhoven. Yet, for all his efforts so far, the young playmaker feels in no way superior to any of his peers in Portugal.

No fear
"I don't feel anything special about being the youngest player in the tournament. There are a lot of good players here and in the Netherlands also. For anyone to be here you have to be at a high level already." Few would disagree with that, but it is hard to ignore the obvious talent of a 17-year-old who plays with no fear and with huge enjoyment.

Enjoyment
"It's very important for me to enjoy playing, to play with a smile on my face," Aissati said as another of those big grins spreads across his features. "Football is everything for me. When I am on the field with the ball, I feel so happy. I only think football, football, football and it is fantastic to be playing here. This is a great country with amazing people. This has been a great experience."

'So strong'
He cannot wait to get his teeth into a midfield battle with the likes of Rio Antonio Mavuba, Lassana Diarra and Jérémy Toulalan. "France are a very good team," he said. "They are the best team in this tournament. The defence is so strong and they always score. It would be beautiful to beat them and I hope to score. We have to give all we can."

Forward thinking
Regardless of the Braga result, Aissati has his sights on achieving even more. "I am already looking forward to next season because you must make progress every year. I have to play more games to become a better player. This is what you have to do. I am just 17 and I have so much more to learn." Having seen him on the field and listened to him off it, it would be possible to disagree with him.
quote:
‘Aissati wordt een hele grote’
Door MIKOS GOUKA

PORTO - De buitenlandse pers stortte zich de afgelopen dagen massaal op de kleine Ismaïl Aissati.

Ismaïl Aissati. De Italiaanse verslaggevers Gazetta dello Sport schoven zelfs in het spelershotel in Estarreja aan om alles van de kleine PSV ‘er te weten te komen. Met een brede glimlach staat Aissati iedereen te woord. ,,Het is ongelofelijk wat ik allemaal meemaak,’’ stamelde de Utrechter.

Nicky Hofs schatert als hij Aissati de pers te woord ziet staan. ,,Of ik me over zo’n jonge speler ontferm?’’ herhaalt Hofs de vraag. ,,Ik denk niet dat ik Ismaïl iets hoef te vertellen. Als je ziet wat deze jongen allemaal kan op 17-jarige leeftijd, dan weet je genoeg. Iedereen kan zien dat hij het nog heel ver gaat schoppen. Aissati wordt gewoon een hele grote.’’

Aanvoerder Stijn Schaars is het met Hofs eens. ,,Je kan slechts 17 jaar zijn, maar als op het veld blijkt dat je voetballend fluitend overeind blijft, dan dwing je heel veel respect af.’’
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_38551760
Gauw dat contract verlengen tot 2011; Afblijven Italiaantjes
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38552942
Zijn contract was toch laatst verlengd Ik dacht dat het maar een aantal jaar verlengd mocht worden, in verband met zijn leeftijd.
  maandag 5 juni 2006 @ 13:55:27 #58
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_38557539
Hij staat ook in het beste EK-elftal

Heb er wel vertrouwen in dat hij straks voor Nederland gaat kiezen ipv Marokko
Patat Friet
pi_38562190
Hangt er vanaf wat Afellay doet denk ik, maar de kans is wel groot lijkt me.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 5 juni 2006 @ 17:46:18 #60
148059 Pritt
Atheïst
pi_38564107
Afellay is een aardige voetballer maar ik zie hem nog niet zo 1 2 3 in het Nederlands eftal komen maar misschien wel genoeg voor Marokko. Aissati daarin tegen vind ik wel al ver opweg en weet zeker dat hij het niveau heeft/gaat halen voor het NL-eftal. Hoop natuurlijk dat hij voor NL kiest.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_47537309
quote:
Aissati kiest met zijn hart
Door SJOERD MOSSOU

NIEUW-VENNEP - Ismaïl Aissati heeft zijn keuze tussen Oranje en Marokko officieel nog niet gemaakt, maar de 18-jarige.voetballer is er voor zichzelf al uit. Het supertalent gaat zijn hart volgen. ,,Bij het Marokkaanse volkslied voel ik meer dan bij het Wilhelmus.’’ Iedere zomer is Ismaïl Aissati thuis op de stranden bij Al Hoceima, in het noorden van Marokko. Twee lege flessen doen dan dienst als doel, de bal wordt beroerd met blote voeten.

,,We spelen altijd tot het donker wordt,’’ zegt Aissati, dit seizoen door PSV verhuurd aan FC Twente. ,,Met mijn broertjes, vrienden en familie. Het is zo mooi daar, echt. Perfect gewoon.’’

Aissati straalt als hij vertelt over het land van zijn ouders. Zelf werd hij geboren in Tuindorp, Utrecht, als zoon van een liberale imam. Maar zijn band met Marokko is hecht. ,,Ieder jaar ga ik er naartoe,’’ zegt Aissati. ,,Mijn gevoel voor het land is heel sterk. De mensen zijn er altijd blij, dat vind ik mooi. Ook als ze niet veel hebben. Het verschil tussen arm en rijk is groot, maar het lijkt wel of iedereen gelukkig en vrolijk is.’’

Het moment dat hij definitief moet kiezen tussen Oranje en het Marokkaanse elftal, komt langzaam dichterbij. Aissati (18) speelt voor Jong Oranje, maar hij kan tot zijn 21ste verjaardag nog switchen. Zodra hij een officiële A-interland heeft gespeeld, zit hij vast aan zijn keuze.

,,Voorlopig ben ik er nog niet mee bezig,’’ zegt Aissati. ,,Pas als één van beide landen me uitnodigt voor een A-interland, ga ik echt kiezen. Dat is tot nu toe nog niet gebeurd.’’

Diep van binnen is Aissati er al uit, geeft hij toe. Zijn hart heeft al een weg gekozen. ,,Als de uitnodiging komt, weet ik het wel, ja. Ik vind dat je met je hart moet kiezen. Sommige jongens kijken naar het sportieve aspect, naar hoe ze meer EK’s of WK’s kunnen spelen bijvoorbeeld. Of naar andere praktische voordelen. Dat zou ik zelf nooit doen.’’

Dat hij nu voor Jong Oranje uitkomt en niet voor de beloften van Marokko, is wél een praktische keuze. ,,Ik ben nog jong, dan is het beter als je niet te veel hoeft te reizen. Het is ook goed om me te ontwikkelen tussen goede spelers van mijn eigen leeftijd, daar leer ik veel van.’’

Op het succesvolle jeugd-EK in Portugal vond hij het best mooi om het Wilhelmus te horen. ,,Maar ik voel eerlijk gezegd meer bij het Marokkaanse volkslied.’’

Zijn boezemvriend Ibrahim Afellay koos voor Nederland, na lang wikken en wegen. De twee geboren Utrechters spraken er vooraf samen over, maar niet te vaak. ,,Ik heb Ibrahim gezegd dat ik hem altijd zou blijven steunen, welke keuze hij ook maakte. Als vrienden hoef je het niet altijd met elkaar eens te zijn, vind ik. Ibrahim kreeg de vraag te vaak, voor een jonge speler is het niet gemakkelijk als er langs alle kanten aan je wordt getrokken. Ik ben blij voor hem dat het nu duidelijk is.’’

Dat wil niet zeggen dat Aissati dezelfde keuze zou maken. ,,Laat ik het zo zeggen: het is goed dat Ibrahim een beslissing heeft genomen en ik zal altijd achter hem blijven staan.’’ Ze bellen of sms’en elkaar nog elke dag, Aissati en Afellay. Tot voor kort reisden de twee PSV’ers iedere dag samen met de trein, van Utrecht Centraal naar Eindhoven.

,,Ik mis hem wel ja,’’ zegt Aissati, sinds de winterstop uitgeleend aan FC Twente. ,,Het is gewoon wennen zonder Ibrahim. Hij begreep mij altijd en ik begreep hem. Hij is al twee keer langs geweest in Enschede. En ik heb nu zelf ook een rijbewijs, dat is handig als ik op een vrije dag naar Utrecht wil.’’

Aissati woont in Twente voor het eerst op zichzelf. ,,De eerste weken woonde ik in een hotel, nu heb ik een eigen appartement. Het is soms best wel moeilijk. Ik ben van kleins af aan gewend aan Utrecht, we waren thuis altijd met z’n zevenen.

,,Nu zit ik opeens alleen in Enschede, waar ik niks ken. Dat is toch anders. Koken lukt al steeds beter. Meestal maak ik iets met rijst. Uit zo’n pak weet je wel.’’

Het avontuurlijke voetbal van FC Twente maakt veel goed. ,,Het is geweldig om in dit team te spelen,’’ zegt Aissati. ,,Het positiespel dat wij soms spelen, met veel vrijheid voor iedereen, daar kan ik echt van genieten. Dat is de verdienste van onze trainers, meneer Rutten en meneer Eijkelkamp. We spelen met bijna alleen maar échte voetballers. In het begin was ik verbaasd dat het kon, maar het is het mooiste voetbal dat er is.’’

Toch blijft PSV het ultieme doel. ,,Daar wil ik per se slagen. PSV is mijn club en dat zal nooit veranderen. Ik wilde zelf graag verhuurd worden, omdat ik voelde dat ik wedstrijden moest spelen om beter te worden. Ik was gewoon niet tevreden over mijn ontwikkeling. Vóór dit seizoen wilde ik meer wedstrijden in het eerste spelen dan het jaar daarvoor. Toen dat bij PSV niet lukte - ook door de grote concurrentie op het middenveld - was het beter om te gaan. Komend seizoen wil ik mijn kans pakken.’’
pi_47546442
Wat mij totaal niet bevalt hieraan is dat ie al eruit lijkt te zijn, maar intussen toch nog vrolijk Jong Oranje meepikt omdat dat lekker voor zijn ontwikkeling is en omdat ie geen zin heeft om zoveel te reizen voor Jong Marokko. Blijf dan ook maar lekker weg bij Oranje, want dit soort halfslachtig gelul koopt niemand iets voor. Zeker me thet oog op het jeugd-EK en Peking.

Ik weet niet waar die El Ahmadi hem allemaal mee geindoctrineerd heeft, maar sinds ie daar in Twente zit is ie behoorlijk omgeslagen. Bij PSV was ie aan de hand van Cocu en Afellay altijd gefocused op NL en zat ie op 1 lijn met Afellay.
pi_47546755
Inderdaad. Bizar dat hij eerst kampioen met Nederland wordt en daarna doodleuk voor Marokko gaat spelen.
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:23:27 #64
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_47547224
Ach, Affelay en Bouhla de kannibaal zijn voor mij landgenoten, Aisatti blijft een @@@Marokkaantje als-ie voor Marokko kiest.

Hij zal het trouwens met zijn lichte postuur knap lastig krijgen als hij in de Africa-cup tegen de zwaargebouwde negers van Nigeria en zo moet spelen.
Lekkeâh bèdehand. Nâh je zin?
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:35:59 #65
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47547652
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:23 schreef Haaglander het volgende:
Ach, Affelay en Bouhla de kannibaal zijn voor mij landgenoten, Aisatti blijft een @@@Marokkaantje als-ie voor Marokko kiest.

Hij zal het trouwens met zijn lichte postuur knap lastig krijgen als hij in de Africa-cup tegen de zwaargebouwde negers van Nigeria en zo moet spelen.
Aissati zal door zijn keuze de nieuwe Yassin Abdellaoui worden, zonde!
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_47550112
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:01 schreef LuukBes het volgende:
Wat mij totaal niet bevalt hieraan is dat ie al eruit lijkt te zijn, maar intussen toch nog vrolijk Jong Oranje meepikt omdat dat lekker voor zijn ontwikkeling is en omdat ie geen zin heeft om zoveel te reizen voor Jong Marokko. Blijf dan ook maar lekker weg bij Oranje, want dit soort halfslachtig gelul koopt niemand iets voor. Zeker me thet oog op het jeugd-EK en Peking.

Ik weet niet waar die El Ahmadi hem allemaal mee geindoctrineerd heeft, maar sinds ie daar in Twente zit is ie behoorlijk omgeslagen. Bij PSV was ie aan de hand van Cocu en Afellay altijd gefocused op NL en zat ie op 1 lijn met Afellay.
El Ahmadi en zijn vader vooral . Aan de andere kant: Je zou z'n hyves berichten moeten lezen. Met teksten als "tellah sahbi" "kk zelfmoord plegen" (straattaal) en "ik ga je keihard pakkie geven" kun je ook niet anders verwachten natuurlijk . Aissati blijft een fenomenaal goede speler, maar met die clowns om hem heen bij Marokko zal hij een stuk minder goed uit de verf komen dan bij het Nederlands elftal.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47550321
Dat maakt de kans op succes voor Marokko de komende 15 jaar een stuk groter
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:53:37 #68
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47550354
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

El Ahmadi en zijn vader vooral . Aan de andere kant: Je zou z'n hyves berichten moeten lezen. Met teksten als "tellah sahbi" "kk zelfmoord plegen" (straattaal) en "ik ga je keihard pakkie geven" kun je ook niet anders verwachten natuurlijk . Aissati blijft een fenomenaal goede speler, maar met die clowns om hem heen bij Marokko zal hij een stuk minder goed uit de verf komen dan bij het Nederlands elftal.
heb je link?

ik ga je keihard pakkie geven
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_47550695
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:53 schreef LENUS het volgende:

[..]

heb je link?

ik ga je keihard pakkie geven
http://mocro9.hyves.nl/ Zijn hyve

http://nietschool.hyves.nl/# (pagina 2 en 3 van de reacties)
pi_47566473
Ach, jammer is het wel. Had wel de stille hoop dat hij, aangezien hij zijn hele (voetbal)leven hier heeft geleefd, voor Oranje zou kiezen.

Nu lijkt dat niet zo te zijn, zonde. Ik zou het wel chique van hem vinden dan als hij dan ook bedankt voor Jong Oranje.

Als je geen speciaal gevoel hebt bij Oranje, begin er dan niet aan zou je zeggen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 5 april 2007 @ 17:01:55 #71
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_48048447
idd Of jong oranje en Oranje of Marokko

Nu kiezen svp en niet iemand anders uit de basis van Jong Oranje houden als je toch niet voor NL kiest.
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  donderdag 5 april 2007 @ 17:02:36 #72
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_48048479
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

http://mocro9.hyves.nl/ Zijn hyve

http://nietschool.hyves.nl/# (pagina 2 en 3 van de reacties)
Kan iemand die reacties in dit topic pasten? Heb geen hyves
pi_48310459
Kom op jongen, maak morgen effe de winnende!
  vrijdag 13 april 2007 @ 23:52:51 #74
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48310622
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 23:48 schreef Radegast het volgende:
Kom op jongen, maak morgen effe de winnende!
Liever niet
pi_48311806
Hij moet gewoon alles geven zoals het hoort, zal ie ook doen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48312019
als hij slim is dan laat hij zich vroeg vervangen met een nep blessure
  zaterdag 14 april 2007 @ 11:05:44 #77
67174 Dos37
Come on Twente
pi_48318014
hij schiet er 3 in vanavond.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_48321382
Prima.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_48322542
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 13:51 schreef Suijk het volgende:
Prima.
Dat vind ik ook best. Als PSV er maar meer maakt natuurlijk
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_48322589
Als hij niet voor Nederland wil voetballen gaat hij maar in Marokko ballen, daar ligt zijn hart tenminste
  zaterdag 14 april 2007 @ 16:41:03 #81
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48324803
Ik zit hier nu wel met een bepaalde spanning te wachten nu eigenlijk
pi_48326984
Ismail (27)
19 Jan, 18:26
ehlel ali alles goed jongen?ewa hier flipichhhhhhh muthefuckers....wollah zelfmoord plegen alles hier ah sahbi...is tan2 saai ewa jah niks aan te doen...en hoe is het met jou???ewa ik spreek je snel rsutig aan thella

Ismail (27)
5 Jan, 16:34
hahaha yeh ali jij mag niet winnen van mij mekenchhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!safi is goed ik ga nu ff oefenen man bij bar tsmit!!!ciao

Ismail (27)
3 Jan, 16:06
ewa ali alles goed of nog steeds boos dat ik je gister pakkie gaf met x-box ewa jah moest je me maar niet uitdagen he veel blijven oefenen en als je er klaar voor bent kan je me altijd bellen thella
Woo-loo-loo!
pi_48327019
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 18:12 schreef BobbyHill het volgende:
Ismail (27)
ehlel ali alles goed jongen?ewa hier flipichhhhhhh muthefuckers....wollah zelfmoord plegen alles hier ah sahbi...is tan2 saai ewa jah niks aan te doen...en hoe is het met jou???ewa ik spreek je snel rsutig aan thella

Ismail (27)
hahaha yeh ali jij mag niet winnen van mij mekenchhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!safi is goed ik ga nu ff oefenen man bij bar tsmit!!!ciao

Ismail (27)
ewa ali alles goed of nog steeds boos dat ik je gister pakkie gaf met x-box ewa jah moest je me maar niet uitdagen he veel blijven oefenen en als je er klaar voor bent kan je me altijd bellen thella
pi_48327097
Ben benieuwd hoe hij tegen PSV gaat spelen
Woo-loo-loo!
pi_49847762
quote:
'Fluitconcerten doen Aissati twijfelen'
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 28 mei om 11:48

Ismaïl Aissati is gaan twijfelen aan zijn besluit om in de toekomst de nationale kleuren van Marokko te gaan verdedigen. De middenvelder werd afgelopen dinsdagavond uitgefloten door het Marokkaanse publiek tijdens het duel Jong-Oranje - Jong-Marokko en dat zou slecht zijn gevalllen bij de PSV-middenvelder.

Dit meldde presentator Humberto Tan gisteravond in het avondprogramma van De Wedstrijden. Aissati zou aanvankelijk al met zijn hart bij het Marokkaanse elftal zijn geweest, maar door de misdragingen van de Marokkaanse supporters zou ook Oranje nu weer een optie zijn.

De komende jaren blijft Aissati overigens sowieso nog voor Jong-Oranje spelen. De geboren Utrechter denk bij het Marokkaanse elftal niet aan spelen toe te komen en acht het voor zijn ontwikkeling beter om het elftal van bondscoach Foppe de Haan te vertegenwoordigen.
Zou het dan toch nog ergens goed voor zijn geweest?

Het lijkt me sterk dat Aissati zijn keuze door dat gebeuren laat bepalen, maar hij is van harte welkom in Oranje i.i.g.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  maandag 28 mei 2007 @ 12:41:46 #86
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_49848311
Aissati-fan meldt zich. Prachtige voetballer. Laat 'm aub voor Oranje kiezen.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_49848336
Inderdaad. Thnx Marokkanen
  maandag 28 mei 2007 @ 13:26:34 #88
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_49849816
tufp

aissati grootheid
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  maandag 28 mei 2007 @ 14:05:04 #89
148059 Pritt
Atheïst
pi_49851120
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 18:12 schreef BobbyHill het volgende:
Ismail (27)

Ismail (27)

Ismail (27)
Het enige woord wat ik snap is X-Box.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_49851572
Aissati wordt groot, volgend seizoen lekker schitteren in PSV1 en in december lekker bij vBasten
pi_49851613
Het enige probleem t.o.v. Oranje is natuurlijk dat hij moet concurreren met Seedorf, Van der Vaart en Sneijder. Niet de minsten.
pi_49851652
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:18 schreef koningdavid het volgende:
Het enige probleem t.o.v. Oranje is natuurlijk dat hij moet concurreren met Seedorf, Van der Vaart en Sneijder. Niet de minsten.
Met Seedorf en Sneijder hoeft ie m.i. niet te concurreren. Die man moet op 10 .
pi_49851658
quote:
Totdat vBasten ruzie krijgt met Sneijder, dat heeft ie toch snel
pi_49851735
quote:
Seedorf is de 30 gepasseerd. Aissati gaat een hele grote worden. Beter dan van der Vaart en Sneijder.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_49852338
Ismail Aissati
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_52126861
http://nl.youtube.com/watch?v=W3cFMxjNyTs Laten we met z'n allen hopen dat ie toch voor Oranje kiest .
pi_52129152
Wat een schot Wat een balgevoel ook.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_52129606
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 21:24 schreef cultheld het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=W3cFMxjNyTs Laten we met z'n allen hopen dat ie toch voor Oranje kiest .
Graag ja, hij zal Aissati toch wel achterna gaan hoop ik, wat een doelpunt. De betere versie van Sneijder. nog niet, maar hij is nog volop bezig met z'n ontwikkeling
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 5 augustus 2007 @ 23:07:53 #99
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52130050
geweldig al heeft ie natuurlijk alles bij Twente geleerd.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_52130284
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:07 schreef Dos37 het volgende:
geweldig al heeft ie natuurlijk alles bij Twente geleerd.
Daar heeft ie gespeeld, ervaring opgedaan, maar niet leren voetballen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')