Die commentaar overdreef inderdaad wel heel erg:quote:Op woensdag 7 december 2005 13:45 schreef EKterror het volgende:
hij speelde goed. maar de commentator liep hem wel héééél erg op te hemelen.
Van Persie is 22 en part-time spits bij Arsenal. Zo bijzonder is dat allemaal nietquote:Op woensdag 7 december 2005 15:25 schreef Cassii het volgende:
van Persie niet, je moet hem nu zien bij Arsenal, en Vlaar, Babel, Maduro dat wil ik nog zien elke jonge speler krijgt een dip en voor een jeugd speler is het tegenwoordig niet meer leuk om bij Ajax te spelen daar word je niet beter van...
Dat vind ik onzin. Maar goed, dit is niet het topic om het daarover te hebben.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:41 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Van Persie is 22 en part-time spits bij Arsenal. Zo bijzonder is dat allemaal niet
Geen topscorer, maar pakte toch regelmatig z'n doelpuntjes mee. Een echte 'tien' dusquote:Op woensdag 7 december 2005 15:31 schreef Radegast het volgende:
Scoorde hij in de jeugd vaak? Lijkt mij één van z'n zwakke punten, scorend vermogen.
Vandaag dus zijn eerste, Een belangrijke en ook nog een best mooie trefferquote:Op woensdag 7 december 2005 20:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geen topscorer, maar pakte toch regelmatig z'n doelpuntjes mee. Een echte 'tien' dus
Wat jij zeg?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:31 schreef methodmich het volgende:
Hij stond iets te lang stil naar jouw zin leolinedance??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |