Dat proberen ze door de opleiding goed door te lichten net te veranderen denk ik. Omdat het gewoon steeds moeilijker wordt om getalenteerde spelers van buitenaf aan te trekken. Maar het zal er zeker mee te maken hebben. Farfan, Lazovic, Mendez en Salcido zullen denk ik wel gekocht zijn om ze in de toekomst nog een keer met winst door te verkopen. Ik heb wel het idee dat het beleid bij PSV d'r de laatste jaren meer op gericht is geweest om spelers te halen die nu presteren dan spelers die in de toekomst eventueel nog wat leuks opbrengen. Wat dat betreft neem je met jongens van 18/19 jaar toch altijd een risico. Want je weet dat ze er sommige wedstrijden niet staan, en is dat net een cruciale wedstrijd dan kan dat je heel veel geld kosten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mooi betoog, en ik denk dat je ook wel gelijk hebt, maar wellicht dat het ook nog meespeelt dat het doorbreken van talenten voor Ajax altijd een goede inkomstenbron is geweest en voor PSV goede aan- en verkoop van spelers?
quote:De Haan baalt van afzegging Aissati
04 februari 2008
Bondscoach Foppe de Haan is niet te spreken over de afzegging van Ismail Aissati voor de oefeninterland van het olympisch team tegen Italië. Sinds de oefenmeester het afgelopen najaar de instelling van de middenvelder in twijfel trok, is hun relatie niet optimaal.
"Als ik zo'n afzegging binnenkrijg, denk ik: krijg de hik. Maar verder is het niet verstandig hier dingen over te zeggen", aldus De Haan in De Telegraaf. "Ismail is fit, maar voelt zich niet superfit. Hij wil liever een week bij PSV trainen dan met ons mee, omdat hij door blessures in de PSV-selectie misschien zaterdag zijn kans krijgt. Ik ben het er niet mee eens, maar kan er niks aan doen."
"Als een club een speler tegenhoudt, kun je hem opeisen. Als een speler zelf niet wil, houdt alles op. Ik kan best begrijpen dat een voetballer bij zijn club wil vechten voor zijn kans, maar dit kán gewoon niet. Als je wordt uitgenodigd, moet je daar trots op zijn. Op het EK van Jong Oranje heeft hij twintig minuten gespeeld. Daarna is hij uit beeld geraakt, ook bij PSV. Ik wilde kijken hoe Ismail erop stond."
Nog steeds mee eens, het begint er nu toch echt op te lijken dat hij het niet gaat makenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zal wel niet want hij komt gewoon te kort voor het niveau wat PSV nastreeft.
Ik zou hem wel regelmatig laten spelen want met een nieuw contract is hij wel waardevol als invaller
quote:De Haan ziet Aissati 'kantelen'
De kans dat Ismaïl Aissati uiteindelijk het Nederlands elftal verkiest boven het Marokkaanse elftal is groter geworden. Tijdens een persconferentie in Hotel Huis ter Duin in Noordwijk verklaarde bondscoach Foppe de Haan dat hij de afgelopen weken intensief contact heeft gehad met de PSV-middenvelder en dat hij de indruk heeft gekregen dat Aissati een beetje aan het 'kantelen' is met betrekking tot zijn plannen om in de toekomst voor het Marokkaanse voetbalelftal uit te komen.
Twee maanden geleden weigerde Aissati, om nogal onduidelijke redenen, een oefenwedstrijd voor Jong Oranje tegen Italië te spelen. Hij heeft daarna een aantal indringende gesprekken gehad met De Haan, voor wie het incident nu vergeven en vergeten is. Komende woensdag speelt Aissati -- die de laatste weken uitstekend speelt in het reserveteam van PSV -- in Emmen met het Olympisch Elftal tegen Estland. De Haan zal hem dan op zijn favoriete positie vlak achter de spitsen laten voetballen. De Haan: "Dan kan hij laten zien wat hij kan."
Mag El Ahmadi nog switchen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:06 schreef AminBen het volgende:
hij moet voor Nederland kiezen.
Vraag maar aan El Ahmadi, die komt zelfs als hij voetballer van het jaar wordt niet bij de A-selectie door politieke spelletjes en heeft logischerwijs nu eindelijk ook bedankt voor de wedstrijd tegen Jong Guinee. Ik ben ervan overtuigd dat hij zijn kans in Oranje nu al had gekregen.
met die corrupte zooi in Marokko kom je nergens
denk het niet:quote:
El Ahmadi is 23.quote:Medunjanin kan niet kiezen voor Bosnië
Haris Medunjanin twijfelde laatst over zijn interlandcarrière voor Nederland, maar de 21-jarige middenvelder zal niet meer kunnen spelen voor zijn geboorteland Bosnië-Herzegovina. Omdat Medunjanin niet voor zijn 21ste de keuze heeft gemaakt voor Bosnië-Herzegovina, zal hij alleen nog voor het Nederlands Elftal mogen uitkomen.
Haris Medunjanin, die door AZ aan Sparta Rotterdam is verhuurd, heeft voor verschillende jeugdelftallen van Nederland gespeeld en door niet te reageren voor zijn 21ste verjaardag heeft hij nu dus automatisch gekozen voor Nederland. Dit is volgens de FIFA-regelementen de procedure bij een dubbele nationaliteit en is dus onomkeerbaar voor Medunjanin.
Geldt die regel niet alleen voor degenen die jonger waren dan 21 toen die regel werd ingevoerd? Nou ja, ik ga sowieso wel even googlen.quote:
D'r zouden voor Gomes ook nog mazen in de wet zijn, waardoor hij voor het Nederlands elftal zou kunnen spelen, dus lijkt me dat voor El Ahmadi ook mogelijk. Of hij het wil is een tweede. Het is geen speler die snel van mening verandert.quote:
Blablabla. Waarop baseer je dit?quote:Op zondag 23 maart 2008 10:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij is niet goed genoeg momenteel.
Je hebt als trainer niet alleen te maken met wat het beste voor de speler is, maar ook met wat het beste is voor de club. Kan me daarom goed voorstellen dat ze hem niet uitlenen, om kampioen te worden ben je vaak een dubbele selectie nodig. Het is niet alsof Aissati's tijd niet gaat komen trouwens. Hoe oud is hij nou helemaal, 18, 19?quote:Op zondag 23 maart 2008 10:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Omdat Vergoossen denkt dat het beter voor hem is om op de bank te zitten bij PSV dan wekelijks te spelen bij elke willekeurige subtopper in de competitie
Op de basisopstelling van PSV momenteelquote:Op zondag 23 maart 2008 11:01 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Blablabla. Waarop baseer je dit?
Ik wel. Gewoon op 10 en strooien met mooie ballenquote:Op zondag 23 maart 2008 01:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja je zou hem wel graag bij Ajax zien hé?
Geen bijster doordachte reactie. Dat hij niet in de basis staat betekent niet dat hij niet goed genoeg is.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
Op de basisopstelling van PSV momenteel
ja iddquote:Op zondag 23 maart 2008 12:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik wel. Gewoon op 10 en strooien met mooie billen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |