quote:PSV ook in onderhandeling met Aissati
Volgens Voetbal International is naast Afellay ook Aissati met PSV in gesprek over contractverlenging. Volgens diens vertrouwenspersoon is dat niet meer dan logisch omdat Aissati nu nog voor een aangekleed jeugdcontract speelt. Omdat die situatie nu veranderd is, zal er gesproken worden over het contract dat momenteel net als bij Afellay tot 2007 loopt.
Ja, ik zal later nog eens goed zoeken.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is nog wel weer een keer te veranderen, de foto dan.
30.000 per jaarquote:Op donderdag 24 november 2005 20:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik zal later nog eens goed zoeken.
En wat is een 'aangekleed jeugdcontract'?
Stukje Column van van Hanegem in het AD.quote:Qua voetbal ben ik de afgelopen dagen erg vrolijk geworden. Ik zie dat bij Feyenoord de jeugd op een geweldige manier kansen krijgt. We zagen Diego Biseswar al scoren, zondag debuteerde Timothy Derijck, de jonge Sammuel zat op de bank en Jonathan de Guzman staat er alsof hij er al ik weet niet hoe lang staat. Wat had ik graag die geweldige Van Persie daar tussen zien lopen in de Kuip.
Van De Guzman en PSV’er Aissati kan ik geen genoeg krijgen. Het zijn vergelijkbare spelers, al is Aissati wel typisch een jongen die dicht achter de spits speelt. De Guzman is fysiek wat sterker en kan nog iets verder naar achteren, maar wel op het middenveld, centraal spelen en ook op de zijkanten.
Beide zijn het voetballers die de rest aan het werk zetten. Ze overzien situaties sneller dan wie dan ook. Ze zien niet alleen de dichtst bij staande medespelers, maar ook de tweede, derde en vierde speler. Ze zien alles sneller dan een ander, kunnen kiezen uit opties die een ander nog niet ziet, ze bepalen het tempo van de aanval, zijn een tikje geniaal.
Eerlijk gezegd moet ik bij die twee gasten denken aan iemand met wie ik ze eigenlijk nog niet mag vergelijken; Zinedine Zidane. Gek hè, toch is het zo. Ze hebben nog een lange weg te gaan, maar die twee hebben het geniale van deze man. Daarom denk ik dat De Guzman en Aissati in de buurt van zijn niveau gaan komen. Dat is een gewaagde voorspelling, maar ik durf wat dat betreft veel sinds ik een paar maanden geleden Ajax tipte als de toekomstige landskampioen.
Met die keus heb ik me er niet geloofwaardiger op gemaakt. Aan de beoordeling van de kwaliteiten van deze twee jonge spelers val ik me echter geen buil. Ik weet zeker dat over een jaar of tien deze column nog een keer ergens opduikt.
Dan zullen mensen misschien zeggen, dat ik toen, nu dus, een risico nam, maar dat ik later wel gelijk heb gekregen. De Guzman en Aissati worden grote, heel grote voetballers. Daar gaat de hele voetbalwereld van opkijken.
Ik vond Zidane altijd meer aanvaller dan middenvelder in veel opzichten. Het beste is er trouwens allang van af bij hem, maar hij kenmerkte zich toch vooral met zijn torinstinct, techniek en zijn actie's rond de 16. Ik vind Zidane meer een 10, een Bergkamp-achtige speler. Dat zijn niet echt volwaardige spelverdelers vind ik, meer schaduwspitsen met veel overzicht en een actie. Aissati is totnutoe in zijn hoofd en handelen duidelijk meer middenvelder en passer, hij blijft iedereen om zich heen bedienen, ballen opeisen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:39 schreef methodmich het volgende:
Zidane geen spelverdeler? Daar is de term voor uitgevonden man.
quote:Op woensdag 7 december 2005 06:42 schreef LuukBes het volgende:
Contract laten tekenen tot 2150. 17 miljard euro ontsnappings-clausule in het contract opnemen. Elke club die hem koopt wordt daarna opgekocht door PSV, zodat ie weer teruggestald wordt in Eindhoven.
Die commentaar overdreef inderdaad wel heel erg:quote:Op woensdag 7 december 2005 13:45 schreef EKterror het volgende:
hij speelde goed. maar de commentator liep hem wel héééél erg op te hemelen.
Van Persie is 22 en part-time spits bij Arsenal. Zo bijzonder is dat allemaal nietquote:Op woensdag 7 december 2005 15:25 schreef Cassii het volgende:
van Persie niet, je moet hem nu zien bij Arsenal, en Vlaar, Babel, Maduro dat wil ik nog zien elke jonge speler krijgt een dip en voor een jeugd speler is het tegenwoordig niet meer leuk om bij Ajax te spelen daar word je niet beter van...
Dat vind ik onzin. Maar goed, dit is niet het topic om het daarover te hebben.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:41 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Van Persie is 22 en part-time spits bij Arsenal. Zo bijzonder is dat allemaal niet
Geen topscorer, maar pakte toch regelmatig z'n doelpuntjes mee. Een echte 'tien' dusquote:Op woensdag 7 december 2005 15:31 schreef Radegast het volgende:
Scoorde hij in de jeugd vaak? Lijkt mij één van z'n zwakke punten, scorend vermogen.
Vandaag dus zijn eerste, Een belangrijke en ook nog een best mooie trefferquote:Op woensdag 7 december 2005 20:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geen topscorer, maar pakte toch regelmatig z'n doelpuntjes mee. Een echte 'tien' dus
Wat jij zeg?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:31 schreef methodmich het volgende:
Hij stond iets te lang stil naar jouw zin leolinedance??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |