Wat zijn jullie namen dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 05:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
eerste letters van mijn naam, eerste twee letters van mijn vriendin haar naam en een krachtige toevoeging "ator" is de toevoeging
de leeftijd van PcEendquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 05:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga morgen weer vrolijk stemmen op mijn eigen geile PcEend.![]()
Wel een beetje opletten hoor, ik zit hier niet voor de kat z'n kut te slowchattenquote:
Kijk eens op de klok? Als het zo laat is staan mijn hersenen op offquote:Op donderdag 24 november 2005 05:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel een beetje opletten hoor, ik zit hier niet voor de kat z'n kut te slowchatten
Ahá, een ornitologequote:
He gat, nu raak ik weer opgewondenquote:Op donderdag 24 november 2005 05:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel een beetje opletten hoor, ik zit hier niet voor de kat z'n kut te slowchatten
Sorryquote:Op donderdag 24 november 2005 05:33 schreef doka het volgende:
[..]
He gat, nu raak ik weer opgewonden
Walgelijk..quote:Op donderdag 24 november 2005 05:33 schreef doka het volgende:
[..]
* doka rent achter de kat aanquote:Op donderdag 24 november 2005 05:33 schreef doka het volgende:
[..]
Vriendin slaapt bijna, dus ik ren de opblaaspop maar achterna, is makkelijker te vangen dan een katquote:
Maar je moet zolang blazenquote:Op donderdag 24 november 2005 05:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vriendin slaapt bijna, dus ik ren de opblaaspop maar achterna, is makkelijker te vangen dan een kat
Geen brandende peuken hè??quote:Op donderdag 24 november 2005 05:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vriendin slaapt bijna, dus ik ren de opblaaspop maar achterna, is makkelijker te vangen dan een kat
Succes!quote:Op donderdag 24 november 2005 05:38 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Yep, morgen tentamen, dus ik ben al aan de late kant .... Hoi!
cu
We gaan ervoor he! Moeten die BB gasten vandaag ook weer om 6 uur opstaan?quote:Op donderdag 24 november 2005 05:37 schreef Arliator het volgende:
We zijn er bijna we zijn er bijna, maar nog niet helemaal, helemaal!![]()
![]()
![]()
Nog 4 pagina's![]()
Geen ideequote:Op donderdag 24 november 2005 05:48 schreef Arliator het volgende:
Een belg heeft een nieuw record gevestigd op de 100 meter, weet je hoe?
Omdat je anders er niets mee kunt vangenquote:Op donderdag 24 november 2005 05:51 schreef Arliator het volgende:
Weet je waarvoor een net van touwen is gemaakt?
Die is niet leukquote:Op donderdag 24 november 2005 05:51 schreef Arliator het volgende:
om de gaten bijelkaar te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |