OMG, dit is echt teveel infoquote:Op donderdag 24 november 2005 04:39 schreef doka het volgende:
[..]
Ze raakt inmiddels een beetje uitgerekt![]()
Wat vind jij dan mooi?quote:Op donderdag 24 november 2005 04:43 schreef doka het volgende:
[..]
Och, jawel, maar geen muzikaal hoogstandje
quote:Op donderdag 24 november 2005 04:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
No do hast myn hertsje woan leave (????????????????????????????? geen flauw idee alweer, ik hoop niet dat ze vraagt of je een keer langskomt om mijn tekortkomingen aan te vullen)
Ik word doodziek van je man, blijf nou astjeblieft een keer wegquote:
Even wachten, ik heb geen flauw idee wat hier gebeurt!! Kan iemand dit vertalen??? Mijn vriendin wil het niet zeggenquote:
Jaquote:
Ach, jij kunt wel wat hebben. Zit in de familie, nietwaar?quote:
Die bestaat toch niet joh!quote:Op donderdag 24 november 2005 04:45 schreef essie05 het volgende:
[..]
Jadat is te simpel.Dan kan ik er net zo goed zelf gaan liggen.Maar weet je ben eigenlijk een beetje bang voor zwarte piet
en volgens mijn dochters komt die hun schoenen nog vullen vanacht.Stel je voor hij neemt me mee
wat moeten ze hier dan zonder mij?
Nou wat flauw...... en ze was zo'n goeie aangeverquote:Op donderdag 24 november 2005 04:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Even wachten, ik heb geen flauw idee wat hier gebeurt!! Kan iemand dit vertalen??? Mijn vriendin wil het niet zeggen![]()
Kan jou het schelen....... wie weet hoe leuk jij het dan gaat hebbenquote:Op donderdag 24 november 2005 04:45 schreef essie05 het volgende:
[..]
Jadat is te simpel.Dan kan ik er net zo goed zelf gaan liggen.Maar weet je ben eigenlijk een beetje bang voor zwarte piet
en volgens mijn dochters komt die hun schoenen nog vullen vanacht.Stel je voor hij neemt me mee
wat moeten ze hier dan zonder mij?
Echt?Volgens mijn jongste dochter anders nog wel hoor.Maar eh...wie vult anders die schoenen?quote:
He, jij hebt toch een vriendin? Wat doe je hier om dit tijdstip in godsnaam danquote:
Als jij denkt dat zwarte piet bestaat denk ik dat de meneer die ligt te snurken de schoenen vultquote:Op donderdag 24 november 2005 04:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
Echt?Volgens mijn jongste dochter anders nog wel hoor.Maar eh...wie vult anders die schoenen?
Albert Heyn?quote:Op donderdag 24 november 2005 04:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
Echt?Volgens mijn jongste dochter anders nog wel hoor.Maar eh...wie vult anders die schoenen?
Daar zit wel wat in natuurlijk...ik ga er een nachtje over slapen.quote:Op donderdag 24 november 2005 04:47 schreef Sjet het volgende:
[..]
Kan jou het schelen....... wie weet hoe leuk jij het dan gaat hebben![]()
Cat-duck-fuck hmmmzquote:Op donderdag 24 november 2005 04:46 schreef doka het volgende:
[..]
Ach, jij kunt wel wat hebben. Zit in de familie, nietwaar?
Nieuwe standjes ontdekken?quote:Op donderdag 24 november 2005 04:48 schreef doka het volgende:
[..]
He, jij hebt toch een vriendin? Wat doe je hier om dit tijdstip in godsnaam dan![]()
Moai! Die haw ik al klear steanquote:Op donderdag 24 november 2005 04:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
oke, komt er nog eentje
It wurdt kald dit weekeind seit piet snielearzes moan
Ja en dan ben ik zeker Sinterklaas??Kom op zegquote:Op donderdag 24 november 2005 04:48 schreef melke het volgende:
[..]
Als jij denkt dat zwarte piet bestaat denk ik dat de meneer die ligt te snurken de schoenen vult
Nee ik denk dat jij de paashaas bent danquote:Op donderdag 24 november 2005 04:49 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ja en dan ben ik zeker Sinterklaas??Kom op zeg
Mijn droom.....wat doe jequote:Op donderdag 24 november 2005 04:49 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ja en dan ben ik zeker Sinterklaas??Kom op zeg
Ze is ook druk bezig, is waarschijnlijk haar wraak, ik neem haar ook weleens in de malingquote:Op donderdag 24 november 2005 04:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou wat flauw...... en ze was zo'n goeie aangever![]()
Ik wel, was wel tamelijk bekend.... Als je MSN hebt, zal ik je zo nu en dan eens wat toesturen, als je dat wilt.... Voeg me maar toe, je moet alleen zo nu en dan ook eens iets nieuws hebben.... Enje moet zo nu en dan het werk van Mike Patton kunnen verdragen, maar dat is een kleine gunst....quote:Op donderdag 24 november 2005 04:43 schreef melke het volgende:
[..]
Ik had er anders nog nooit van gehoord
En dat jij geen vriendin hebt is je enige excuusquote:Op donderdag 24 november 2005 04:48 schreef doka het volgende:
[..]
He, jij hebt toch een vriendin? Wat doe je hier om dit tijdstip in godsnaam dan![]()
Truste, knuffiequote:Op donderdag 24 november 2005 04:51 schreef MissHobje het volgende:
Heej doka![]()
Oja.. nu ga ik echt slapen enzo
Alweerquote:Op donderdag 24 november 2005 04:51 schreef MissHobje het volgende:
Heej doka![]()
Dat dacht ik een uur geleden ook, alleen ben ik nog niet moequote:Op donderdag 24 november 2005 04:51 schreef MissHobje het volgende:
Heej doka![]()
Sorry Morwen..doe je oogjes dan maar even dicht(en luister even naar mijn nachtmerrie,de snurkende Roel)quote:
Ja! Wat is jouw excuus?quote:Op donderdag 24 november 2005 04:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dat jij geen vriendin hebt is je enige excuus![]()
Wie is Mike Patton?quote:Op donderdag 24 november 2005 04:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik wel, was wel tamelijk bekend.... Als je MSN hebt, zal ik je zo nu en dan eens wat toesturen, als je dat wilt.... Voeg me maar toe, je moet alleen zo nu en dan ook eens iets nieuws hebben.... Enje moet zo nu en dan het werk van Mike Patton kunnen verdragen, maar dat is een kleine gunst....
Ik heb er ook zo 1, maar dan ergerquote:Op donderdag 24 november 2005 04:52 schreef essie05 het volgende:
[..]
Sorry Morwen..doe je oogjes dan maar even dicht(en luister even naar mijn nachtmerrie,de snurkende Roel)
Ah kijk.... dan moet het kunnenquote:Op donderdag 24 november 2005 04:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze is ook druk bezig, is waarschijnlijk haar wraak, ik neem haar ook weleens in de maling![]()
Vertel...of wil ik het niet weten?quote:Op donderdag 24 november 2005 04:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo 1, maar dan erger![]()
Je bent al gevorderdquote:Op donderdag 24 november 2005 04:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit was er eentje die zelfs ik snapte
Midden Fryslanquote:Op donderdag 24 november 2005 04:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nog een zin die ik niet snap, ze heeft wel lol in haar eentje
Where wennest do?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |