abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32527227
quote:
Op donderdag 24 november 2005 02:18 schreef melke het volgende:

[..]

Ja, ik wilde eigen Mc, maar die is dicht. Ik ben al te lang niet meer naar de Mc geweest. Ik hou van de Mc. En nee, ik ben niet gestoord
geeft niks hoor lieverd, soms kan je zomaar ineens erge trek krijgen in iets...................
Minou was here
pi_32527229
quote:
Op donderdag 24 november 2005 02:18 schreef Arliator het volgende:

[..]

Misschien moet er een boek worden uitgebracht "how to live with a Chantal"
Vinden jullie haar nou echt zo erg? Vind haar toch wel behoorlijk bijgedraait. Linda dat vond ik pas een doos!
Onderschriftloos
pi_32527236
quote:
Op donderdag 24 november 2005 02:18 schreef melke het volgende:

[..]

Ja, ik wilde eigen Mc, maar die is dicht. Ik ben al te lang niet meer naar de Mc geweest. Ik hou van de Mc. En nee, ik ben niet gestoord
Nee? Niet gestoord? Jammer... ik wel
pi_32527246
quote:
Op donderdag 24 november 2005 02:18 schreef Arliator het volgende:

[..]

Misschien moet er een boek worden uitgebracht "how to live with a Chantal"
Ik zou het wel met haar kunnen vinden hoor, maar ik ben gewoon makkelijk. Een echte Joost

En dan als sub "and still be able to keep your hearing"
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_32527248
quote:
Op donderdag 24 november 2005 02:17 schreef Minouishere het volgende:

[..]

guttegut, waar mensen al niet tegen kunnen.........maarrehhhh als jij jou 's in dat huis gaat met nog een paar vriendjes en vriendinnetjes van je, wat dacht je ervan?
Geen strak plan, mijn vrienden en ik maken teveel grappen die niet uitgezonden kunnen worden. Als je ons niet kent, en je neemt alles serieus zouden wij ongenadig worden afgemaakt op de chat en in de huiskamer. Hummie zou een hartverzakking krijgen van ons.
Zeg ik niet om stoer te lijken, maar zo gaat het bij ons, we menen er geen ene moer van, maar als je elkaar al meer dan 20 jaar kent gaat dat. Ik heb hier al wat mensen gezien die hetzelfde hadden.
Misschien lokt dit nog een discussie op
pi_32527259
stream 4 Dido en Roel? (niet dat we wat zien)
  Moderator donderdag 24 november 2005 @ 02:24:49 #182
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32527262
Roel en Dido ineens weer op stream 3....

ik vermoed in de afterglow...
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_32527267
quote:
Op donderdag 24 november 2005 02:21 schreef Sjet het volgende:

[..]

Nee? Niet gestoord? Jammer... ik wel
Hoe uit zich jou stoornis dan?
Onderschriftloos
pi_32527271
quote:
Op donderdag 24 november 2005 02:24 schreef Gert het volgende:
Roel en Dido ineens weer op stream 3....
Die is beter zichtbaar idd
pi_32527274
tja ze leven nog, wat hebben ze allemaal uitgespookt ? Hoor Dido net zeggen "als jou eens zou weten wat ik allemaal met jou zou willen doen"
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_32527275
quote:
Op donderdag 24 november 2005 02:24 schreef nachtzuster het volgende:
stream 4 Dido en Roel? (niet dat we wat zien)
behoorlijk slecht camera....
pi_32527279
quote:
Op donderdag 24 november 2005 02:23 schreef Arliator het volgende:

[..]

Geen strak plan, mijn vrienden en ik maken teveel grappen die niet uitgezonden kunnen worden. Als je ons niet kent, en je neemt alles serieus zouden wij ongenadig worden afgemaakt op de chat en in de huiskamer. Hummie zou een hartverzakking krijgen van ons.
Zeg ik niet om stoer te lijken, maar zo gaat het bij ons, we menen er geen ene moer van, maar als je elkaar al meer dan 20 jaar kent gaat dat. Ik heb hier al wat mensen gezien die hetzelfde hadden.
jongens eigen he, vooral niet je gevoel mee laten spelen en maar grapjes maken...........daar kijken we wel doorheen hoor.......dus ga vooral in dat BB huis............je ziet hoe roel kan veranderen toch?
Minou was here
pi_32527284
Alweer spetterd het er vanaf bij die Roel en Dido
Onderschriftloos
pi_32527285
quote:
Op donderdag 24 november 2005 02:23 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ik zou het wel met haar kunnen vinden hoor, maar ik ben gewoon makkelijk. Een echte Joost

En dan als sub "and still be able to keep your hearing"
Weet je wat het is, de meeste hier kunnen het heel goed met chantal vinden irl, alleen is er een beeld over haar geschapen wat mensen in stand houden. Als je alleen maar begripvol bent is BB ook niet meer leuk. Want dan kan/mag je je nooit meer aan iemand irriteren, want voor elk gedrag is een ecuus te vinden. Ik weet zeker dat de meeste bewoners dit wel snappen als ze zich maar een beetje verdiepen in het fok gedeelte. Dan weten ze dat ze ook zo hadden gereageerd als dat de meeste doen.
  Moderator donderdag 24 november 2005 @ 02:27:24 #190
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32527289
quote:
Op donderdag 24 november 2005 02:26 schreef BorTheWolf het volgende:
tja ze leven nog, wat hebben ze allemaal uitgespookt ? Hoor Dido net zeggen "als jou eens zou weten wat ik allemaal met jou zou willen doen"
Ah, niks gemist dus.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_32527294
quote:
Op donderdag 24 november 2005 02:26 schreef BorTheWolf het volgende:
Dumpen is het antwoord denk ik
Onderschriftloos
pi_32527295
quote:
Op donderdag 24 november 2005 01:41 schreef Arliator het volgende:

[..]

Ten eerste, ik denk niet dat iemand hier kan zeggen hoe hij/zij reageert als hij/zij in het huis gaat. Want je komt in een huis met 12 onbekende personen, en je wordt 24 uur per dag gefilmd, dat zijn omstandigheden, die zijn de normale mensen niet gewend. Je hebt een kans dat je je zelf bent als je met 12 vrienden/kennissen in het huis gaat, dan ben je misschien wel jezelf. Maar je weet ten alle tijden dat BB mensen tegen elkaar uit kan spelen. Dus om nu vanachter je pc, in je eigen vertrouwde omgeving te zeggen dat je het allemaal heel anders aan zou pakken, ik weet het niet. Ik denk dat iedere bewoner dat ook heeft voorgenomen, maar daar heel snel van terugkomt. Alles wat je zegt, wat je doet, wordt enorm uitvergroot. Dat besef je niet helemaal als je in het huis bent, maar je weet wel dat het gebeurt, kijk maar naar het gebeuren met nathalie.
Dat wou ik even kwijt.
Mooi gezegd
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_32527303
krijg ook honger........
Minou was here
pi_32527309
Heh getver, Arliator, does niet alles zo goed verklaren. Roddelen, klagen en mopperen willen we
Only Human
pi_32527314
quote:
Op donderdag 24 november 2005 02:31 schreef Morwen het volgende:
Heh getver, Arliator, does niet alles zo goed verklaren. Roddelen, klagen en mopperen willen we
he laat 'm nou effe............
Minou was here
pi_32527316
quote:
Op donderdag 24 november 2005 02:23 schreef Arliator het volgende:

[..]

Ah, nu ben ik wel benieuwd geworden... Hechte vriendengroep? Laat es horen wat er qua geintjes uitgehaald wordt dan?
pi_32527329
Welke stream moet ik aanzetten??
pi_32527333
quote:
Op donderdag 24 november 2005 02:26 schreef Minouishere het volgende:

[..]

jongens eigen he, vooral niet je gevoel mee laten spelen en maar grapjes maken...........daar kijken we wel doorheen hoor.......dus ga vooral in dat BB huis............je ziet hoe roel kan veranderen toch?
Hee.. wij zijn geen roel, en "wij mannen" (we zijn allemaal de 30 gepaseerd) zullen nooit zoals roel doen. Maar de ellende is, als we gedronken hebben komen de gevoelens wel boven tafel, en dat kan niet he? Wel als we onder elkaar zijn, maar niet voor tv.
Jeetje, ik zit mezelf en mijn vrienden hier wel af te schilderen als een stelletje leeghoofden. Maar goed, dat is inherent aan het internet, je kan jezelf nooit in korte tijd presenteren zoals je werkelijk bent, en zeker niet op een forum. Maar goed, ik slaap er nog steeds goed onder
pi_32527336
quote:
Op donderdag 24 november 2005 02:32 schreef Minouishere het volgende:

[..]

he laat 'm nou effe............
"Big Brother...explained" by Arliator
Only Human
pi_32527339
quote:
Op donderdag 24 november 2005 02:34 schreef Coos het volgende:
Welke stream moet ik aanzetten??