quote:Op donderdag 24 november 2005 01:32 schreef melke het volgende:
Ik ga maar eens eten denk ik
Je moet wat he! Welterusten jijquote:Op donderdag 24 november 2005 01:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu nog? Nou ik ga maar eens mn bedje opzoeken en dat ga ik nu zwaar en zeker doen
Tot morgen!![]()
![]()
Proost!quote:Op donderdag 24 november 2005 01:34 schreef Minouishere het volgende:
ik neem er nog eentje..........je weet maar nooit........
stond in het filmpjes topicquote:Op donderdag 24 november 2005 01:34 schreef melke het volgende:
Weet trouwens iemand of je ergens de internetuitzending van vorige week kunt bekijken?
Ja op de talpa site bij gemiste uitzendingen van BB ff kiekenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:34 schreef melke het volgende:
Weet trouwens iemand of je ergens de internetuitzending van vorige week kunt bekijken?
Staan daar ook de internetuitzendingen dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja op de talpa site bij gemiste uitzendingen van BB ff kieken
dat moet je zelf dus even gaan uitzoekenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:36 schreef melke het volgende:
Stond of staat het er nog steeds?
Echt? Wil jij dat niet ff voor mij doen dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:36 schreef Wup het volgende:
[..]
dat moet je zelf dus even gaan uitzoeken
Het blauwe shirt is van Joost... dus ook zijn tandenborstel lijkt me.quote:
Bedankt, maar dat is de tv uitzending. Ik ben opzoek naar de internetuitzending na de live showquote:
Nou hoef ik het zelf absoluut niet te zien. Maar ik vind dit wel een vreemde gang van zaken. Iedereen zou toch 24 uur gevolgd worden?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:37 schreef F4iTH het volgende:
Hummie kom op zeg. Dit kan je niet maken.
Schakel dan iig over naar de heren slaapkamer. Kunnen we genieten van het gesnurk van Rob.
Ten eerste, ik denk niet dat iemand hier kan zeggen hoe hij/zij reageert als hij/zij in het huis gaat. Want je komt in een huis met 12 onbekende personen, en je wordt 24 uur per dag gefilmd, dat zijn omstandigheden, die zijn de normale mensen niet gewend. Je hebt een kans dat je je zelf bent als je met 12 vrienden/kennissen in het huis gaat, dan ben je misschien wel jezelf. Maar je weet ten alle tijden dat BB mensen tegen elkaar uit kan spelen. Dus om nu vanachter je pc, in je eigen vertrouwde omgeving te zeggen dat je het allemaal heel anders aan zou pakken, ik weet het niet. Ik denk dat iedere bewoner dat ook heeft voorgenomen, maar daar heel snel van terugkomt. Alles wat je zegt, wat je doet, wordt enorm uitvergroot. Dat besef je niet helemaal als je in het huis bent, maar je weet wel dat het gebeurt, kijk maar naar het gebeuren met nathalie.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:31 schreef melke het volgende:
[..]
Zo'n jongen die denkt dat hij helemaal je van het is, helemaal geweldig. Maar ondertussen wel met een ex kerel zoenen. Niet mijn stijl
Ik kan het niet met ze vinden want ik ken ze niet, maar herken wel bij haast iedereen wel wat van mezelf. Als ik in dat huis zou wonen zou ik me in ieder geval niet 24/7 dood ergeren. Ik zou het in ieder geval wel heeeeel anders aanpakken dan zij doen
Doen ze altijd,als iets te ver gaat dan zenden ze het niet uit...uit zelfbescherming voor de mensen.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:37 schreef F4iTH het volgende:
Hummie kom op zeg. Dit kan je niet maken.
Schakel dan iig over naar de heren slaapkamer. Kunnen we genieten van het gesnurk van Rob.
Ja lezen nu is niet mijn sterktste kant geloof ikkequote:Op donderdag 24 november 2005 01:40 schreef melke het volgende:
[..]
Bedankt, maar dat is de tv uitzending. Ik ben opzoek naar de internetuitzending na de live show
De internetuitzending die na de live-uitzending van afgelopen week kwam is hier terug te vinden:quote:Op donderdag 24 november 2005 01:40 schreef melke het volgende:
[..]
Bedankt, maar dat is de tv uitzending. Ik ben opzoek naar de internetuitzending na de live show
Je kan ook alles 24 uur per dag volgen, ze hebben nooit gezegd dat je ook de opwindende dingen altijd kan volgen. 24 uur de tuin volgen is ook BB, ook al gebeurt er niks. Zijn de kleine lettertjes waar je op moet lettenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:41 schreef Day het volgende:
[..]
Nou hoef ik het zelf absoluut niet te zien. Maar ik vind dit wel een vreemde gang van zaken. Iedereen zou toch 24 uur gevolgd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |