Ik geloof het zomaar!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Twee biertjes had 'ie op, die schat.![]()
Pssst, het is maar voor heel eventjes, schat. Ben even mijn verleidingstactieken aan het inzetten.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:48 schreef APK het volgende:
Jullie veranderen allemaal in Lovebeartjes.![]()
![]()
![]()
Ik ga 'em ook gebruiken als er weer zo'n lullig kwisje komt.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik gebruik ze alleen functioneel.![]()
Met uitzondering van deze![]()
![]()
![]()
Psst, hier m'n bacootje. Ruil je 'm even om voor een gewoon colaatje?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat dronk je ook alweer![]()
Nee, ik kom niet aan de vrouwen van mijn buddy Gert. Dat zijn mannenregels.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:51 schreef Day het volgende:
Pssst, het is maar voor heel eventjes, schat. Ben even mijn verleidingstactieken aan het inzetten.
Trouwens, je bent toch niet vergeten dat jij eigenlijk mijn schatje bent?![]()
Ik zie bij jou ook weinig actie anders.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:48 schreef APK het volgende:
Jullie veranderen allemaal in Lovebeartjes.![]()
![]()
![]()
Waaromquote:Op donderdag 24 november 2005 01:53 schreef Day het volgende:
[..]
Psst, hier m'n bacootje. Ruil je 'm even om voor een gewoon colaatje?
Ik werk volgens de vrouwenregels: pakken wat je pakken kan.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet aan de vrouwen van mijn buddy Gert. Dat zijn mannenregels.![]()
Huh??quote:Op donderdag 24 november 2005 01:51 schreef Day het volgende:
[..]
Pssst, het is maar voor heel eventjes, schat. Ben even mijn verleidingstactieken aan het inzetten.
Trouwens, je bent toch niet vergeten dat jij eigenlijk mijn schatje bent?![]()
Halloquote:Op donderdag 24 november 2005 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom
Jij kon toch niet tegen drank
Ik geloof dat ik de pillenkar al voor middernacht hoorde langskomen.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga 'em ook gebruiken als er weer zo'n lullig kwisje komt.![]()
Waar zijn de goede oude tijden, met spanning tot twaalf uur en manische beslissingen van de dictator?
Nu hebben we een Valium-uitdeler aan het roer.![]()
* aan bar zit en ontroerd naar fotootje van Wicked in mijn portemonnee kijkt...quote:Op donderdag 24 november 2005 01:53 schreef Day het volgende:
[..]
Psst, hier m'n bacootje. Ruil je 'm even om voor een gewoon colaatje?
Ben bang dat je het lijstje kan gaan veranderenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:41 schreef Coos het volgende:
Mijn favorieten lijstje voor de Servival
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
PcEend
Day
Kribbet
Hé toevallig. Die hebben niets met voetbalgekte.
Afvallende ballen enz. enz....![]()
Nee, dit zijn, op dit moment, voor mij de winnaars!!![]()
![]()
![]()
Als ik 98% van dit mailtje weghaal heb ik een inkoppertjequote:Op donderdag 24 november 2005 01:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie bij jou ook weinig actie anders.![]()
Het meest geëngageerd ben je nog als je míj probeert af te zeiken.
Zit je in een post dictatoriale depressie?
Ik snap ook niet hoe jij er mee accoord kunt gaan dat Teamlead mag blijven stemmen, ondanks dat hij overduidelijk een vrijwillige exit heeft aangevraagd.
He moge duidelijk zijn dat mijn kus-smileys e.d. in deze sarcastisch waren, dus als jij nog een lijntje hebt naar Het Gezag: ik sta achter je.![]()
Halloquote:Op donderdag 24 november 2005 01:57 schreef Day het volgende:
[..]
Hallo, wakker worden!
Waarom denk je dat ik om een gewone cola vraag?!
* werpt Coos en APK een verwijtende blik toe! (verpesten alles, die gastenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:58 schreef Gert het volgende:
[..]
* aan bar zit en ontroerd naar fotootje van Wicked in mijn portemonnee kijkt...![]()
Vind je het gek als je daarna buigt voor Cummie?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:56 schreef Gert het volgende:
Ik snap ook niet hoe jij er mee accoord kunt gaan dat Teamlead mag blijven stemmen, ondanks dat hij overduidelijk een vrijwillige exit heeft aangevraagd.
Nee, ik ben blij dat ik geen dictator meer ben.quote:He moge duidelijk zijn dat mijn kus-smileys e.d. in deze sarcastisch waren, dus als jij nog een lijntje hebt naar Het Gezag: ik sta achter je.![]()
Dit had ik ook gelezen!!quote:Op donderdag 24 november 2005 01:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben bang dat je het lijstje kan gaan veranderen![]()
Mij heb je nooit horen zeggen dat ik niet van voetbal hou![]()
Maar in tegenstelling met de meeste bewoners van dit fokhuis hou ik van VOETBAL en niet van een club.
Ik vind dat Coos aan de beurt isquote:Op donderdag 24 november 2005 02:03 schreef APK het volgende:
Maar pleeg gewoon een coup, het is haar ook gelukt.![]()
Ik ben voor Ajaxquote:Op donderdag 24 november 2005 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit had ik ook gelezen!!![]()
Een liefhebber dus.![]()
Waardering voor "het spelletje" .
Wielrennen is ook heel mooi qua spelletje.![]()
Van APK weet ik toevallig dat hij helemaal gek is op wk's Turnen Dames 1.![]()
Nee, nee, nee, ik kan niet rekenen.quote:Op donderdag 24 november 2005 02:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind dat Coos aan de beurt is
Slaap lekker levelmaatjequote:Op donderdag 24 november 2005 02:06 schreef Day het volgende:
Heren, ik ga nog even naar muziek luisteren.
Slaap lekker en een dikkevoor jullie allemaal! (ja, ook voor jou, APK!
)
Daarom juistquote:Op donderdag 24 november 2005 02:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, ik kan niet rekenen.
Ik ben rekenblind.
Vraag maar aan Gert!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |