http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op donderdag 24 november 2005 00:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
welke streams kiek jij dan ??
Nou ik pas even,hou niet van klassieke muziekquote:Op donderdag 24 november 2005 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
Ze willen dat we de stream van Dido+Roel kijken misschien een hint
Hoor ik daar weemoed?quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zometeen gaat haar hoofd 360 graden draaien![]()
Ben ook weer snel terug gegaan.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:46 schreef Peter6000 het volgende:
hehe, weer een tuinstream
Ik wens Dido en Roel gewoon echt niet te zien
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
En dan, in haar beste Calimerostemmetje, "Your mother sucks cocks in hell",,,
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
En dan, in haar beste Calimerostemmetje, "Your mother sucks cocks in hell"...
OMGquote:Op donderdag 24 november 2005 00:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
En dan, in haar beste Calimerostemmetje, "Your mother sucks cocks in hell"...
Is idd veel duidelijkerquote:Op donderdag 24 november 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Donker is altijd verdacht, dus even wat brightess erover heem gegooid
[afbeelding]
Neehee... opdracht is over, voorbij, afgelopen.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
Trouwens... aangezien ze allemaal nog zo gezellug buiten zitten...
Gaat de wekker niet om 6.00 uur?
Die van mij welquote:Op donderdag 24 november 2005 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
Ik denk dat ze allemaal denken, het zwaarste zit erop, morgen is een eitje, dat ze daarom blijven zittenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
Voor zover ik weet welquote:Op donderdag 24 november 2005 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
Ik was ff de honden uitlaten en zie dit waarschijnlijk te laat nu....quote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Dames en heren ik ga jullie verlaten.
Morgen word ik opgenomen in het ziekenhuis en vrijdag word ik geopereerd.
Het is een operatie in mijn zenuwstelsel dus redelijk heftig.
Als het goed is ben ik 1 of 2 december weer thuis en hoop ik dat we een laptop te leen hebben zodat ik jullie weer kan lastig vallen
Zo niet:
Heel erg bedankt voor alle gezellige uren, de lachmomenten, de discussiemomenten en ook de jankmomenten
nachtzuster, Isabeau en ChantalC jullie heel erg bedankt voor de super gezellige avond vorige week![]()
![]()
voor iedereen
* Anitra gaat nu een zakdoekje pakken.
Weet niet of het 6 uur zou zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
En dat inpakken dan morgen?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neehee... opdracht is over, voorbij, afgelopen.
Wel een beetje bij de les blijven![]()
Beter! Ook voor de verslagen.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Donker is altijd verdacht, dus even wat brightness erover heen gegooid
[afbeelding]
Nope, morgen moeten ze nog de aardappels inpakken, wel een beetje bij de les blijvenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neehee... opdracht is over, voorbij, afgelopen.
Wel een beetje bij de les blijven![]()
Oh jaquote:Op donderdag 24 november 2005 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En dat inpakken dan morgen?
HAHAHAHA bedankt hèquote:Op donderdag 24 november 2005 00:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nope, morgen moeten ze nog de aardappels inpakken, wel een beetje bij de les blijven![]()
Jaquote:Op donderdag 24 november 2005 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
Het word te intiem en stream 3 is opslot
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:53 schreef APK het volgende:
Ik vind Dido zo vrezelijk asexueel.
Oh wat gezééééélig.![]()
Waarom moet je zo vaakquote:
Censuur he?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:54 schreef Lamon het volgende:
Dido en Roel worden weggezapt? What the fuck?
Ja sorry, was ff een te directe reactie op dat gebeuren in die 'love-room'.... ik was even out of tekstquote:
De vonken spatten er af inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2005 00:52 schreef melke het volgende:
Het spettert er echt vanaf bij Dido en Roel he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |