Hey kappen nou hoor.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze houden ook van vuurtjes stoken, kan hij daar de boel ontsmetten en uitdrogen.
Denk niet dat dat volstaatquote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik zie hem al in de weer met een bladblazer om al die spinnenwebben eruit te krijgen![]()
Nog een maandje en ze begint te gnagna-enquote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef F4iTH het volgende:
Kunnen die dames het zelfs op zo'n avond niet laten andere mensen te bashen?
Lieske je begint steeds meer Chantal-trekjes over te nemen.![]()
Ik denk dat hij aanvoeld dat het vannacht niets meer gaat worden, kan me zo niet 127 voor de geest halen of er een bepaalde opmerking was die nogal verkeerd hout sneed bij Roelquote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik iets gemist wat Dido tegen Roel gezegd heeft ofzo? Hij lijkt helemaal niet blij meer.
Ik vind dat ze het in tegenstelling tot Chantal wel genuanceerder doet en alles goed onderbouwd.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef F4iTH het volgende:
No sex...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik iets gemist wat Dido tegen Roel gezegd heeft ofzo? Hij lijkt helemaal niet blij meer.
Vind ik juist leuk.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef F4iTH het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Vind ik juist leuk.
Als ik in het BB huis zou zitten zou ik niets anders doen dan roddelen.![]()
Geef je gerust op voor de volgende BBquote:Op donderdag 24 november 2005 00:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Vind ik juist leuk.
Als ik in het BB huis zou zitten zou ik niets anders doen dan roddelen.![]()
Ja idd zou je bijna denken.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog een maandje en ze begint te gnagna-en![]()
Effe gokje hoor, wat Dido gezegd zou kunnen hebben. Ik gok op een zin waarin de woorden "niet" en "neuken" voorkomen.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Heerlijk, het sist....mmmmmquote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
* Arliator geeft een baco on the rocks door aan bunnyma
Hehe, precies. Dat Roel zijn hoofd (met muts en oorwarmers) de schuurdeuren uitsteekt en jengelt dat hij rice crispies wilde... Krakert pur sang.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:23 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Hey kappen nou hoor.
Dat kraker zijn valt volgens mij hardstikke mee bij Roel. Hij zal wel een keer een nachtje in de schuur van zijn ouders hebben gebivakeerd en de volgende ochtend stond mamma klaar met warme chocomel en broodjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |