buiten dat het een rare eis is hebben we straks 2 mods die toch wel regelmatig een stadion van binnen zien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer zon gare mod die nog nooit een stadion van binnen heeft gezien...
Wie van de huidige 2 dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
buiten dat het een rare eis is hebben we straks 2 mods die toch wel regelmatig een stadion van binnen zien.
Zie de post boven jequote:
Is dat al regelmatig?quote:
Ben wel benieuwd naar je waarom.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind het een zeer terechte eis eigenlijk.
nou ik beschouw zo'n 15 wedstrijden per seizoen toch wel als regelmatig, zo niet dan iets minder regelmatig.quote:
15 wedstrijden, dat is incl. CL denk ik eh. Dat is redelijk ja.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ik beschouw zo'n 15 wedstrijden per seizoen toch wel als regelmatig, zo niet dan iets minder regelmatig.
gelukkig dan mag ik voor redelijk doorquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
15 wedstrijden, dat is incl. CL denk ik eh. Dat is redelijk ja.
Bijna alle thuiswedstrijden dus? Of is dat inclusief CL.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ik beschouw zo'n 15 wedstrijden per seizoen toch wel als regelmatig, zo niet dan iets minder regelmatig.
vrijwel alle Europacup thuis wedstrijden + af en toe een thuis wedstrijd + een aantal bekerwedstrijden + een aantal NEC thuiswedstrijdenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bijna alle thuiswedstrijden dus? Of is dat inclusief CL.
Die laatste zou idd ook nog kunnen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:40 schreef methodmich het volgende:
Ik gok op
Bos81, twi, Suijk, Franky McG, Da_Sandman of Heister.
* Bjoro niet ???quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:40 schreef methodmich het volgende:
Ik gok op
Bos81, twi, Suijk, Franky McG, Da_Sandman of Heister.
Juist wel.. dat is het probleem van de mods tot nu toe. Een uitzondering daargelaten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:55 schreef Gunner het volgende:
Grappig. Je mag hier geen mod worden als je nooit in een stadion komt![]()
All mods are bastardsquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:13 schreef Cart_man het volgende:
Mods kan je in een adem noemen met agenten. Van eenzelfde soort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |