Begrijp ik nou goed dat je de keuze van -moderator- er eindelijk door hebt gekregen?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef rubbereend het volgende:
wat zullen jullie staan te kijken zeg
Geef ik morgen wel antwoord op. Ik ga nu genieten van mijn verdiende nachtrust...quote:Op donderdag 24 november 2005 23:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar ik vraag me wel af waarom er per se zo iemand moet komen...
*wacht op mailtjequote:Op vrijdag 25 november 2005 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat je de keuze van -moderator- er eindelijk door hebt gekregen?
is er eigenlijk al wel gezeg dat er iemand moet komenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar ik vraag me wel af waarom er per se zo iemand moet komen...
Ga je nu alweer mijn grappen jatten?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar als mensen het te druk hebben, misschien een parttime-modschap of zo? Met goeie secundaire modvoorwaarden enzo?
O ja, die kwam van jouwquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga je nu alweer mijn grappen jatten?
secundaire modvoorwaarden? een muis van de zaak ofzoquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar als mensen het te druk hebben, misschien een parttime-modschap of zo? Met goeie secundaire modvoorwaarden enzo?
Ja hoor, 2e keer in 10 minuten dat ik bier van mn beeldscherm af kan vegen. Dat wordt nog een flinke claim bij Fok!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
secundaire modvoorwaarden? een muis van de zaak ofzo
Van zijn geniale brein .... (he dat rijmt, zou ik dat kunnen gebruikenquote:
* Bjoro nietquote:Op donderdag 24 november 2005 15:58 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Suijk is ook wel een goede idd, die is wel redelijk objectief.
wat moet er bekend worden dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:05 schreef Dos37 het volgende:
nog niets bekend.
Dat ik de nieuwe mod word natuurlijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat moet er bekend worden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |