Zou een goede zaak zijn.. Maargoed.. eerst zien dan geloven.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij heeft de aanstaande mod (ik kan nog geen naam noemen) een seizoenskaart
Nee omdat je nooit post op VBL. Hoef je nu ook ineens niet tof komen te doen hier.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat ik geen mod op VBL ben, mag ik hier niet postenDan moet jij ook maar weg gaan
.
Ik ben trouwens nieuwsposter sport dus ik lurk hier regelmatig.
Het is maar wat je tof vindt. Als ik de behoefte heb om te reageren doe ik dat, en dit is echt niet de eerste keer dat ik in VBL post.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee omdat je nooit post op VBL. Hoef je nu ook ineens niet tof komen te doen hier.
Zapper? Fernando Redondo? Cartman?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij heeft de aanstaande mod (ik kan nog geen naam noemen) een seizoenskaart
Dat heeft Suijk van FC Omniworldquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
buiten dat het een rare eis is hebben we straks 2 mods die toch wel regelmatig een stadion van binnen zien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer zon gare mod die nog nooit een stadion van binnen heeft gezien...
Wie van de huidige 2 dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
buiten dat het een rare eis is hebben we straks 2 mods die toch wel regelmatig een stadion van binnen zien.
Zie de post boven jequote:
Is dat al regelmatig?quote:
Ben wel benieuwd naar je waarom.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind het een zeer terechte eis eigenlijk.
nou ik beschouw zo'n 15 wedstrijden per seizoen toch wel als regelmatig, zo niet dan iets minder regelmatig.quote:
15 wedstrijden, dat is incl. CL denk ik eh. Dat is redelijk ja.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ik beschouw zo'n 15 wedstrijden per seizoen toch wel als regelmatig, zo niet dan iets minder regelmatig.
gelukkig dan mag ik voor redelijk doorquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
15 wedstrijden, dat is incl. CL denk ik eh. Dat is redelijk ja.
Bijna alle thuiswedstrijden dus? Of is dat inclusief CL.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ik beschouw zo'n 15 wedstrijden per seizoen toch wel als regelmatig, zo niet dan iets minder regelmatig.
vrijwel alle Europacup thuis wedstrijden + af en toe een thuis wedstrijd + een aantal bekerwedstrijden + een aantal NEC thuiswedstrijdenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bijna alle thuiswedstrijden dus? Of is dat inclusief CL.
Die laatste zou idd ook nog kunnen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:40 schreef methodmich het volgende:
Ik gok op
Bos81, twi, Suijk, Franky McG, Da_Sandman of Heister.
* Bjoro niet ???quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:40 schreef methodmich het volgende:
Ik gok op
Bos81, twi, Suijk, Franky McG, Da_Sandman of Heister.
Juist wel.. dat is het probleem van de mods tot nu toe. Een uitzondering daargelaten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:55 schreef Gunner het volgende:
Grappig. Je mag hier geen mod worden als je nooit in een stadion komt![]()
All mods are bastardsquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:13 schreef Cart_man het volgende:
Mods kan je in een adem noemen met agenten. Van eenzelfde soort.
Dan ben ik er weer nietquote:
Joaquote:
Echt wel. Dit is ook mijn lijflied.quote:
Robbie is raar.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
De aanstaande mod heeft zeker een seizoenskaart ergens.
Wel een rare eis hoor Robbie.
Suijk dus.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:52 schreef twi het volgende:
Heb je een seizoenskaart, val je dus al af
Tuurlijk, die zijn uniek!quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:17 schreef JaWi het volgende:
Tellen seizoenskaarten van Omniworld mee dan?
Wat uniekquote:
Ben je nou nog niet blauw?quote:
Wie niet!quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:22 schreef RayMania het volgende:
Vorige keer had ik het al goed voorspeld
De restquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |