LOLquote:Op woensdag 23 november 2005 23:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee, het gaat om de finale, daar heb je wel geld voor over, zeker als je de hele tijd hebt gevolgd.
Maar of je daar bereik hebt???
Heb ik er wel voor over.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:57 schreef doka het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat de extra kosten voor het SMS-en naar het buitenland op jouw rekening komen!
Dan mag je mij afrekenen op het niet lezen van een bericht, ik had niet gezien dat je ook een fout had gemaakt.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het was mijn eigen fout dus dan mag ik er wat van zeggen.
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef MrObjective het volgende:
Volgens mij vergeten sommigen dat Lieske (Deel V) ook bestaat.
Jezus Christus wat een teringzooi wordt dit topic zo, met al dat Lieskut. Doe dat lekker in het topic die over haar gaat en doe hier een beetje algemener over BB.
Hoi mamapanquote:Op woensdag 23 november 2005 23:59 schreef mamapan het volgende:
Ik word zó slaperig , er gebeurt niets, ga er ook niet op zitten wachten.![]()
![]()
Het begin van de avond was top, de rest een grote flop
.
Geaccepteerd (zonder vouten)quote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan mag je mij afrekenen op het niet lezen van een bericht, ik had niet gezien dat je ook een fout had gemaakt.Excuus
Er staan er minstens zo veel van Dido en Roel hoor, dus waar heb je het over?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef MrObjective het volgende:
Volgens mij vergeten sommigen dat Lieske (Deel V) ook bestaat.
Jezus Christus wat een teringzooi wordt dit topic zo, met al dat Lieskut. Doe dat lekker in het topic die over haar gaat en doe hier een beetje algemener over BB.
Dido heeft wel haar kousen aan. En dus haar nieuwe setje, dat rode met die jarretelletjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |