quote:Op woensdag 23 november 2005 23:12 schreef SuperMOM het volgende:STEMBILJET 23 november 2005
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
IK heb de laatste (goede) lijst van Snaptnix overgenomen dus zo moet hij kloppen, Cuall!!
Je vergist je....ik vraag niet om details, maar ik ben altijd geintresseerd in het hoe en waarom mensen totdat soort bizarre keuzes komen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:12 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Is dit nu een heel intieme vraag of vergis ik me?
Hoho......... even een beetje lief doen tegen mij, ik heb een rotdag achter de rug.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Neem jij haar dan even mee, op je rug of zo![]()
Dus vraag je naar zijn EIK?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je vergist je....ik vraag niet om details, maar ik ben altijd geintresseerd in het hoe en waarom mensen totdat soort bizarre keuzes komen.
eik = eigenlijk ..............nieuw bijtjequote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dus vraag je naar zijn EIK?
Jap, je zit behoorlijk wonderlijk in elkaar!![]()
Wist je dat nietquote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dus hij heeft eik een lief zacht karakter
Dus het werktquote:Op woensdag 23 november 2005 23:12 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja motivatie![]()
Tsja ken de meeste hier niet zo heel goed, maar omdat we toch intenstief bezig waren met het SERvival game heb ik sommige wel toch iets leren kennen![]()
Mijn 2 pluspunten gaan naar PC eend, gewoon omdat ik het met hem wel vind klikken, hij grappig is, vaak ook laat op isen de laatste stunt om op hem te stemmen ik geweldig vond!!!!
![]()
![]()
Dus hierzo eendje aanpakken die punten en ik zie je wel weer in je nestje![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:21 schreef PC eend het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE HIER VOLGT EEN MEDEDELING VAN UIT HET PC EEND PROMOTIETEAM HQ
Gezien de weinige reacties op mijn promotiecampagne was ik genoodzaakt een promo trailer te fabriceren......
Click here to watch BB-PC-eend-campagne
EINDE MEDEDELING
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:20 schreef Snaptnix het volgende:STEMBILJET 23 november 2005
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
Sorry, ik ben geen BrEeZeRsLeTjUh, tegen mij kun je gewoon Nederlands praten. In dit geval associeerde ik EIK met zeg maar een onderdeel van een manlijk geslachtsorgaan......... vandaar de verwarring, mijn excuses.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
eik = eigenlijk ..............nieuw bijtje![]()
Soms zit het geluk in een heel klein hoekje........... ...hoe het ook zei...............thnx Snaptnixquote:Op woensdag 23 november 2005 23:20 schreef Snaptnix het volgende:
Jappie heeft tenminste de durf om tegen wannabe dicator Bommie in te gaan
Ik hoop toch wel op 2 puntjes voor hem dus laat Magics nog even terugkomenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:21 schreef cuall het volgende:
Hoe is het inmiddels met demins/, zit hij nog treurig te zijn in de slaapkamer?
Als ik je dat had willen mededelen had ik Bom en mijzelf wel opgegeven voor BB 2005, denk je niet?quote:
Hoezo ze laten toch nix zienquote:Op woensdag 23 november 2005 23:26 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Als ik je dat had willen mededelen had ik Bom en mijzelf wel opgegeven voor BB 2005, denk je niet?
Nope ben zeker geen manquote:Op woensdag 23 november 2005 23:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus het werkt![]()
![]()
![]()
Je bent niet eens een man
Maar goed ik geloof dat er nog steeds gestemd kan worden, dus ik gooi hem er nog maar een keer in
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel op 2 puntjes voor hem dus laat Magics nog even terugkomen![]()
ga hem even zoeken op het forum en anders mail ik hem nog even
Neuh...dat denk ik niet....maar ik zal je verder in vrede laten.......ik kan me voorstellen dat je er zelf ook niets van snapt.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:26 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Als ik je dat had willen mededelen had ik Bom en mijzelf wel opgegeven voor BB 2005, denk je niet?
Maar ze hebben wel het hart op de tong...... alles voor de kijkcijfersquote:
Ik kwam afgelopen week ook al een filmpje van hem tegen, zal even zoekenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nope ben zeker geen man![]()
En ja ik vind dit soort akties wel geinig, plus dat je gewoon leuke filmpjes maakt en ik toch moest kiezen he
![]()
![]()
Ga je op vakantie? Wat loop je toch met die koffers heen en weer te zeulen zeg, wordt er zenuwachtig vanquote:Op woensdag 23 november 2005 23:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
vroeger.. lang geleden.. many many moons ago.... vond Snaptnix mij ook nog aardig.. en kreeg ik ook nog wel eens een stem van haar... nu is alles anders![]()
* koffers naar deur sleept
Mag ik je feliciteren met je keuzequote:Op woensdag 23 november 2005 23:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nope ben zeker geen man![]()
En ja ik vind dit soort akties wel geinig, plus dat je gewoon leuke filmpjes maakt en ik toch moest kiezen he
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |