abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32522242
Nietsvermoedend ging ik vandaag naar het winkelcentrum voor de aanschaf van een halve liter melk voor in de thee bij Doddel. Normaliter kan je daar een kanon afschieten, in dat winkelcentrum, zonder al te veel risico iemand te raken, afgezien van de paar Antillianen die er radeloos rondsjokken om zo kleurrijk gestalte geven aan onze overzeese ex-gebiedsdelen.
Dat was vandaag wel even anders. Het winkelcentrum stond afgestampt vol met traag voortschuifelende ouders met kroost. Het waren voornamelijk afgetobde moeders met kekke dochtertjes, zo tussen de vier en zeven jaar oud.
In een lange rij, tot buiten het winkelcentrum, nog voorbij de afhaalchinees, schuifelde een trage worm wanhopig vrolijke medemensjes langzaam voort. Ik schat de rij toch op zijn minst op 200 meter, dus het ging al gauw om een kleine duizend consumentjes.
Ik klampte een moedertje aan, met de vraag welke verheugende gebeurtenis de oorzaak mocht zijn van dit vertoon. Met een trieste blik vanonder het rode knaagdier dat een nestje had gebouwd in heur haar, vertelde ze me dat het "Happy Diddl Day" was. En op mijn duidelijke verwarring reageerde ze met: "Als je lid bent van de club krijg je spaardingetjes gratis, en kun je met Diddl op de foto."

Jullie begrijpen dat ik hier meer van moest weten. Nooit gehoord van ene Diddl met een club waar je lid van kan zijn en spaardingetjes kan sparen.
Met enig geweld baande ik mijn weg door de meute prepuberende postkleuters.
Tot mijn - ik mag wel zeggen: grote - ontsteltenis ontwaarde ik aan het einde van de rij een optrekje van piepschuim waarin zich een manshoge kruising tussen een muis en een konijn bevond. Het geheel opgeleukt in fondantkleurtjes tegen een idyllische achtergrond. Een achtergrond die niet zou hebben misstaan in een bordeel voor My Little pony liefhebbers.

Wat bleek het geval? Het kinderklantje in kwestie kon plaatsnemen op schoot bij deze geperverteerde muis, en de moeder (of vader) kon ernaast gaan zitten op een krukje, waarna er een kiek werd geschoten ter eeuwige bevriezing van dit gelukzalige gezinsmoment.
"Kijk: daar zit Wendy op schoot bij Diddl, en dit ben ik ernaast. Vind je niet dat het net lijkt alsof we in het holletje van Diddl op bezoek waren? En toch was het gewoon in het winkelcentrum. Schattig hè? We hebben twee uur in de rij gestaan, maar Wendy wou het zo graag!"
En na de foto kreeg de gelukkigerd een zakje met Diddl spaardingetjes en een Diddl ballon, en was iedereen blij.

Het is hier KLB, dus nu komt de klacht, rakkers.
Wat is dit voor een land waarin moeders met hun kinderen twee uur in de rij gaan staan tot ze gefotografeerd kunnen worden in de armen van een myxomatoze muis. Een manshoog pluchebeest waarin een ongetwijfeld spiernaakte werkstudent op een zure manier wat centen bijverdient. (Ongetwijfeld spiernaakt omdat een mens het anders geen hele middag volhoudt in een Diddl-pak)
Welke ouder brengt zijn kind naar een dergelijke smakeloze vertoning, om het gewin van een zakje spaargoed en een ballon?
Zou het niet beter zijn om naast het piepschuimen holletje van Diddl een poortje te zetten, waar de ouders in kwestie met zachte doch dwingende hand worden binnengeleid? En dat achter dat poortje dan een klein fabriekje is, waarin die ouders per direct worden verwerkt tot hapklare kattenbrokjes en ingeblikt?
De kindertjes kunnen dan vervallen aan de staat, en misschien nog tot nuttige burgers worden opgevoed.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_32522456
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
-weg-
TS heeft een hekel aan moeders met kinderen die uren in de rij staan om op de foto te mogen met een of ander pluchebeest.

[ Bericht 4% gewijzigd door The_Terminator op 23-11-2005 22:38:36 ]
pi_32522482
Heb de eerste 3 bagger reacties alweer moeten verwijderen. Reageer normaal of reageer niet, die regel geld nog steeds hoor.
  woensdag 23 november 2005 @ 22:44:51 #4
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_32522716
Whaha wat een debielen.. daar ga je idd geen 2 uur op wachten
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_32522750
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

TS heeft een hekel aan moeders met kinderen die uren in de rij staan om op de foto te mogen met een of ander pluchebeest.
ooh, ik dacht al wat veel tekst

Stomme moeders met kinderen die een uur in de rij gaan staan om op de foto te mogen met een of ander pluchebeest
pi_32522795
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:31 schreef OllieA het volgende:
Wat is dit voor een land waarin moeders met hun kinderen twee uur in de rij gaan staan tot ze gefotografeerd kunnen worden in de armen van een myxomatoze muis. Een manshoog pluchebeest waarin een ongetwijfeld spiernaakte werkstudent op een zure manier wat centen bijverdient. (Ongetwijfeld spiernaakt omdat een mens het anders geen hele middag volhoudt in een Diddl-pak)
Welke ouder brengt zijn kind naar een dergelijke smakeloze vertoning, om het gewin van een zakje spaargoed en een ballon?
Zou het niet beter zijn om naast het piepschuimen holletje van Diddl een poortje te zetten, waar de ouders in kwestie met zachte doch dwingende hand worden binnengeleid? En dat achter dat poortje dan een klein fabriekje is, waarin die ouders per direct worden verwerkt tot hapklare kattenbrokjes en ingeblikt?
De kindertjes kunnen dan vervallen aan de staat, en misschien nog tot nuttige burgers worden opgevoed.
Dat is geen klacht dat is een vraag die geleidelijk overgaat in het constateren van een vermeend maatschappelijk probleem of misstand waarbij je ook nog zo vriendelijk bent zelf een mogelijke oplossing te poneren.

Ik zeg dan: ach, als die kinderen dat nou leuk vinden en er verder niemand last van heeft...
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_32522812
Hallo, hier zo'n moeder.

Mijn dochtertje wilde naar Diddl toe toen ze hoorde dat hij in Den Haag zou komen. We wisten helemaal niet dat je op de foto kon met Diddl en dat je wat dingetjes zou krijgen. Ze wilde gewoon Diddl knuffelen.

Toen we aankwamen, stond er een rij van 100 meter en we waren nog wel een uur te vroeg. Dochterlief en ik doken de speelgoedwinkel nog even in, want die rij zou zo wel weg zijn. Niets bleek minder waar. . Na tien minuten in de speelgoedwinkel was de rij al verdubbeld en nog steeds was de hele ellende nog niet eens begonnen.

Ik heb mijn dochter gevraagd of ze dit écht écht écht wilde en ja, ze wilde Diddl knuffelen.

Na een half uur begon ik me af te vragen waarom de rij nog steeds niet bewoog terwijl het hele spektakel toch al echt was begonnen. Al snel werd mij duidelijk dat er geweldige moeders vooraan stonden voor te dringen.

Er braken ruzies uit en ook ik ben heel erg uit mijn slof geschoten tegen een man. Hysterische dames bij popconcerten?
Diddl-mania is veel en veel erger. .

Mijn dochter durfde Diddl niet eens te knuffelen, want een muis van twee meter is toch niet zo leuk van dichtbij als je denkt. Hoe moet een kind ook knuffelen in die ene hele seconde?

Anderhalf uur wachten, complete chaos en ruzies.... Ik doe het nooit meer.

En zeker niet met hakken aan.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_32522937
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:47 schreef MUUS het volgende:

En zeker niet met hakken aan.
pi_32522986
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Thx voor de samenvatting...

on topic: waar maak je je druk om, je bent de doelgroep niet.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_32522997
ehmmm...

wat is Diddl?
Why don't ya shut your goddamn mouth and play some music.
pi_32523040
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:53 schreef Ronno het volgende:
ehmmm...

wat is Diddl?
Oi!
pi_32523120
quote:
ehmmm...

wat is Diddl?
Why don't ya shut your goddamn mouth and play some music.
  woensdag 23 november 2005 @ 22:57:55 #13
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_32523133
Wat is myxomom.. myxomi.. Wat betekent dat?
The Internets, I needs it..
pi_32523153
quote:
ehmmm...

wat is Diddl?
Dit is Diddl volgens google.
  woensdag 23 november 2005 @ 22:58:57 #15
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_32523161
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:57 schreef Ronno het volgende:

[..]
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:54 schreef MUUS het volgende:

[..]

[afbeelding]
pi_32523167
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:46 schreef Argento het volgende:

[..]

Dat is geen klacht dat is een vraag die geleidelijk overgaat in het constateren van een vermeend maatschappelijk probleem of misstand waarbij je ook nog zo vriendelijk bent zelf een mogelijke oplossing te poneren.

Ik zeg dan: ach, als die kinderen dat nou leuk vinden en er verder niemand last van heeft...
Laat ik zeggen dat ik het als klagende vraag bedoelde. Wat is dit voor een land waarin dit soort waanzin plaatsvindt. (Ik ben me ervan bewust dat er ergere dingen zijn)
En ik betwijfel sterk of die kinderen het zo leuk vonden. Moeders en dochtertjes, ze leken wel gevangenen van elkaar in die rij. Zie ook de post van Muus. En ten slotte, mijn voorgestelde oplossing was niet helemaal serieus bedoeld. De klagende vraag echter wel.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_32523177
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:54 schreef MUUS het volgende:

[..]

[afbeelding]
Mijne is tenminste OT. .
pi_32523209
Ah, eindelijk eens een qualiteits OP.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  woensdag 23 november 2005 @ 23:00:13 #19
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_32523210
puik verhaal! je hebt talent.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_32523266
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:57 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wat is myxomom.. myxomi.. Wat betekent dat?
Dat is een konijnenziekte.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_32523436
Zo ken ik er nog een.

In verband met geldnood dien ik voor een promotiebureau wat suffe klussen op te knappen.

Vorige week mocht ik in een speelgoedwinkel in het midden van het land hostess zijn voor de Winx-club feest dag. In mijn eentje. Ik had tot op de dag van mijn hostess schap nog nooit van Winx gehoord.

Die dag had ik slaperig om 9 uur een uitleg gehad van wat ik moest doen, en een paar uur later stond ik met allerlei meisjes te babbelen over Bloom en Layla en weet ik veel wat voor ellende. Het was voor mij een rage die aan mij totaaaaaaaal voorbij was gegaan, omdat mijn contact met de doelgroep niet verder gaat dan ontwijken van hen in de supermarkt. Maar ouders geven zonder blikken of blozen meer dan 20 euro uit voor een pop!!! Gatverpillekes, zit ik daar met een hongerloontje te werken....

Ach, je hebt geld nodig he
pi_32523485
Winx feestdagen?

Dat ga ik dus mooi verzwijgen voor dochterlief.
Oi!
pi_32523530
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:09 schreef MUUS het volgende:
Winx feestdagen?

Dat ga ik dus mooi verzwijgen voor dochterlief.
Ze zijn af, weest gerust .

Tip: koop het spel dat ik diende te promoten niet. Het is totaal onbegrijpelijk voor de doelgroep.
pi_32523576
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef marsterretje het volgende:

[..]

Ze zijn af, weest gerust .

Tip: koop het spel dat ik diende te promoten niet. Het is totaal onbegrijpelijk voor de doelgroep.
Te laat....
Oi!
pi_32523734
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:12 schreef MUUS het volgende:

[..]

Te laat....
Serieus? Echt, bewaar het bonnetje!

Het principe is wel te begrijpen voor de doelgroep. Kaartjes aanleggen in dezelfde kleur. Maar er zijn speciale kaarten, en die hebben deze boodschap:

"Trek nu 3 kaarten uit de afwerpstapel en leg er 2 terug indien het totaal van overwinningspunten gelijk of meer bedraagd dan het totaal aantal punten op de werpstaan." (oid).

Voor volwassenen is dat 3 keer lezen, voor 7-jarigen is dat belachelijk!

Maargoed, vond ik, misschien ben ik wel niet zo spelletjes minded als een 7-jarige, die pikten het sowieso beter op dan ik
pi_32523900
Zeg marsterretje, had je ook een pluchen pak aan?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_32523989
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:23 schreef OllieA het volgende:
Zeg marsterretje, had je ook een pluchen pak aan?
Inshallah hoop ik dat nooit te moeten dragen.

Dit bedrijf vraagt er wel eens om, maar gelukkig zat ik niet in dat muizenpak nee
  woensdag 23 november 2005 @ 23:28:40 #28
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_32524020
Boomlaarsesque OP, qua lengte. Niet meer doen.
pi_32524200
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:28 schreef BrauN het volgende:
Boomlaarsesque OP, qua lengte. Niet meer doen.
Ga jij eens even gauw een myxomateus konijn knuffelen, vent. Je reactie is nog sleetser dan de laklaag van een zoveelstehandse Opel Kadet die net de rally Parijs-Dakar achter de rug heeft.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  woensdag 23 november 2005 @ 23:42:05 #30
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_32524423
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:34 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ga jij eens even gauw een myxomateus konijn knuffelen, vent. Je reactie is nog sleetser dan de laklaag van een zoveelstehandse Opel Kadet die net de rally Parijs-Dakar achter de rug heeft.
Moest ik me daar toch even gniffelen om die vergelijking, zeg!
pi_32526448
Foto's...? .
pi_32526836
Tering, ik dacht dat dergelijke taferelen zich enkel voltrokken in de VS, maar blijkbaar is men in Nederland ook doorgeslagen. De laatste tijd beginnen me trouwens steeds meer kwalijke dingen op te vallen die rechtstreeks uit de Verenigde Staten lijken te zijn geïmporteerd en dan vooral betreffend consumptiegedrag.
  donderdag 24 november 2005 @ 01:38:58 #33
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_32526864
quote:
Op donderdag 24 november 2005 01:36 schreef Renmaestro het volgende:
Tering, ik dacht dat dergelijke taferelen zich enkel voltrokken in de VS, maar blijkbaar is men in Nederland ook doorgeslagen. De laatste tijd beginnen me trouwens steeds meer kwalijke dingen op te vallen die rechtstreeks uit de Verenigde Staten lijken te zijn geïmporteerd en dan vooral betreffend consumptiegedrag.
En massa hysterie aangedreven door de media.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_32526933
quote:
Op donderdag 24 november 2005 01:38 schreef cerror het volgende:

[..]

En massa hysterie aangedreven door de media.
En iedereen weet welke bevolkingsgroep de media onder controle heeft.
pi_32527000
Kut, nu wil ik ook met die dude op de foto .
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 24 november 2005 @ 01:57:36 #36
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_32527014
quote:
Op donderdag 24 november 2005 01:48 schreef Renmaestro het volgende:

[..]

En iedereen weet welke bevolkingsgroep de media onder controle heeft.
Precies, maar zulks mogen wij alleen via één topic naar buiten brengen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_32527590
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:58 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dit is Diddl volgens google.
[afbeelding]
Ik heb serieus waar medelijden met de persoon die in een dergelijk pak een middag zou moeten vertoeven..
"I am not retreating, I am advancing in a different direction."
  donderdag 24 november 2005 @ 07:39:30 #38
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32528899
Tja, mensen die slim genoeg zijn om kinderen te baren zijn ook slim genoeg om met elkaar te gaan ruzieën, vechten en uren in de rij te gaan staan allen voor de omzet van een media-marketed onzinfiguur, goed zo mensen, steun het verder, hopelijk instaleren ze de volgende keer gelijk een euthenasie-stal ernaast.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_32529936
Moeders met kekke dochtertjes, . Dat zijn van treurige vrouwen van in de veertig die het hebben over hun 'kids', alleenstaand zijn en hun leven leiden in één grote tijdschriftpose, inclusief clichematige damesbladen-kwetsbaarheid zoals chocolade-ijs op de bank en Sex And The City. En dan hobbelt er nog zo'n kind omheen in een oilily-jasje die dat allemaal overneemt. Hersenloos consumeren; gewoon bek open en naar binnen schuiven. Diddl is niets meer dan een zoveelste hoogtepunt in het onophoudelijke propfeest dat het menselijke bestaan in Het Westen is.
pi_32530203
quote:
Op donderdag 24 november 2005 01:36 schreef Renmaestro het volgende:
Sommigen noemen dat: amerikaanse toestanden... anderen noemen het veramerikanisering. ik noem het belachelijk. Maar dat kan ook komen omdat ik niet echt blij wordt van amerika...
pi_32536775
quote:
Op donderdag 24 november 2005 09:38 schreef zodiakk het volgende:
Moeders met kekke dochtertjes, . Dat zijn van treurige vrouwen van in de veertig die het hebben over hun 'kids', alleenstaand zijn en hun leven leiden in één grote tijdschriftpose, inclusief clichematige damesbladen-kwetsbaarheid zoals chocolade-ijs op de bank en Sex And The City.
Correct. Maar je vergeet de rode kleurspoeling in het kapsel. Wat wil men daar eigenlijk mee uitdrukken, vraag ik me af.
quote:
En dan hobbelt er nog zo'n kind omheen in een oilily-jasje die dat allemaal overneemt. Hersenloos consumeren; gewoon bek open en naar binnen schuiven. Diddl is niets meer dan een zoveelste hoogtepunt in het onophoudelijke propfeest dat het menselijke bestaan in Het Westen is.
Voor de stakker in het Diddl-pak lijkt het me een dieptepunt. Je zal toch een hele middag van die kekke meisjes op schoot moeten hebben. En dat waarschijnlijk tegen een hongerloontje.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_32536893
Had ik ook toen ik een keer bij de mediamarkt kwam ja, echt een ontiegelijke lange rij voor zo'n didl kraam ook zeker 200 meter
pi_32536960
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:46 schreef Marruk het volgende:

[..]

ooh, ik dacht al wat veel tekst
Hoe heerlijk tekenend
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  donderdag 24 november 2005 @ 14:39:01 #44
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_32537050
En vanmorgen stonden ze bij Cool Cat op Hoog Catharijne in Utrecht die Diddle foto zooi op te bouwen.

Ik kon amper fatsoenlijk naar de Mediamarkt door die zooi.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_32581050
Dibble ben ik ook al tegengekomen idd, maar wmb slaan de Winx alles. Die Dibble is niet eens cool, bij de meiden hier, volgens mij. Ze hebben er briefpapier van en allerlei blaadjes om op tre tekenen, maar ja wat het briefpapier betreft, ze kunnen niet eens lezen en schrijven. . Nee, de Winx zijn zelfs bij 5-jarigen al een soort statussymbool geworden (met poppen van pakweg 17, 99 € per stuk en een dekbedovertrek van 24.95 €), zoals, zal ik maar zeggen, bepaalde volwassenen kunnen pimpen met hun SUV. Maar dan is het bij hen Bloom, Stella, Flora en vooral nu weer, met de nieuwe serie: Layla... die de dienst uitmaken...
I´m back.
pi_32581179
O, het is Diddle, hoor ik nu... .
I´m back.
pi_32581687
leuk verhaal
dit was ook in Enschede een tijdje geleden
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_32581763
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:31 schreef OllieA het volgende:
Nietsvermoedend ging ik vandaag naar het winkelcentrum voor de aanschaf van een halve liter melk voor in de thee bij Doddel. Normaliter kan je daar een kanon afschieten, in dat winkelcentrum, zonder al te veel risico iemand te raken, afgezien van de paar Antillianen die er radeloos rondsjokken om zo kleurrijk gestalte geven aan onze overzeese ex-gebiedsdelen.
Dat was vandaag wel even anders. Het winkelcentrum stond afgestampt vol met traag voortschuifelende ouders met kroost. Het waren voornamelijk afgetobde moeders met kekke dochtertjes, zo tussen de vier en zeven jaar oud.
In een lange rij, tot buiten het winkelcentrum, nog voorbij de afhaalchinees, schuifelde een trage worm wanhopig vrolijke medemensjes langzaam voort. Ik schat de rij toch op zijn minst op 200 meter, dus het ging al gauw om een kleine duizend consumentjes.
Ik klampte een moedertje aan, met de vraag welke verheugende gebeurtenis de oorzaak mocht zijn van dit vertoon. Met een trieste blik vanonder het rode knaagdier dat een nestje had gebouwd in heur haar, vertelde ze me dat het "Happy Diddl Day" was. En op mijn duidelijke verwarring reageerde ze met: "Als je lid bent van de club krijg je spaardingetjes gratis, en kun je met Diddl op de foto."

Jullie begrijpen dat ik hier meer van moest weten. Nooit gehoord van ene Diddl met een club waar je lid van kan zijn en spaardingetjes kan sparen.
Met enig geweld baande ik mijn weg door de meute prepuberende postkleuters.
Tot mijn - ik mag wel zeggen: grote - ontsteltenis ontwaarde ik aan het einde van de rij een optrekje van piepschuim waarin zich een manshoge kruising tussen een muis en een konijn bevond. Het geheel opgeleukt in fondantkleurtjes tegen een idyllische achtergrond. Een achtergrond die niet zou hebben misstaan in een bordeel voor My Little pony liefhebbers.

Wat bleek het geval? Het kinderklantje in kwestie kon plaatsnemen op schoot bij deze geperverteerde muis, en de moeder (of vader) kon ernaast gaan zitten op een krukje, waarna er een kiek werd geschoten ter eeuwige bevriezing van dit gelukzalige gezinsmoment.
"Kijk: daar zit Wendy op schoot bij Diddl, en dit ben ik ernaast. Vind je niet dat het net lijkt alsof we in het holletje van Diddl op bezoek waren? En toch was het gewoon in het winkelcentrum. Schattig hè? We hebben twee uur in de rij gestaan, maar Wendy wou het zo graag!"
En na de foto kreeg de gelukkigerd een zakje met Diddl spaardingetjes en een Diddl ballon, en was iedereen blij.

Samenvatting?
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:44:34 #49
73888 DIA
die ja .....
pi_32581835
ik hoor het alweer ..... spannende dingen meegemaakt
pi_32582105
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 22:42 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Samenvatting?
Zie eerste reaktie
pi_32672566
Ik stikte zowat van het lachen, geweldig stuk!
pi_32673334
Tja, wordt het nu een battle tussen Boomlaars en OllieA?

Ben benieuwd wat daar uit zou komen
Transforming into a new existence...
pi_32673551
"Vind je niet dat het net lijkt alsof we in het holletje van Diddl op bezoek waren?"

Lekker knus zeker... uitgewoond door een rij van 200 man...
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell
  woensdag 30 november 2005 @ 23:14:21 #54
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_32713168
Een van de betere OP's... Bis bis
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  donderdag 1 december 2005 @ 09:37:59 #55
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32719584
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:50 schreef Shapeshifter het volgende:
Tja, wordt het nu een battle tussen Boomlaars en OllieA?

Ben benieuwd wat daar uit zou komen
mensen die hetzelfde beoefenen hoeven niet per definitie elkaars concurrent te zijn
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')