ik ben bang van welquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik kom er net achter dat ik zaterdag om 10.00 uur écht ergens anders moet zijn, zonder internet. Nu maar hopen dat het niet snel uitverkoopt
.
Ja, plus nog eens zo'n 5 euro servicekosten per kaartje.quote:Van eerste rang tot vierde rang: 39 tot 33 euro
Hehe, waren die niet echt bekend met het begrip 'pit'?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:32 schreef Nielsch het volgende:
Vorige keer in de HMH heb ik echt gelachen. Van die kleine 14-jarige meisjes vooraan die COMPLEET verrast werden door de pit.
En die vier gasten uit de zaal die het podium op mochten komen om een nummer te spelen.
Ja, dat alles...quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:38 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Hehe, waren die niet echt bekend met het begrip 'pit'?Van die snolletjes die de hele dag voor de deur staan te campen, als een idioot naar voren rennen, alleen maar hysterisch staan te krijsen en daarna 'supermelig' naar huis gaan?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:32 schreef Nielsch het volgende:
Vorige keer in de HMH heb ik echt gelachen. Van die kleine 14-jarige meisjes vooraan die COMPLEET verrast werden door de pit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |