Bedenk wel dat het een demo betreft...quote:Op zondag 1 maart 2009 23:51 schreef =HellFire= het volgende:
Okay. Het klinkt vrijwel identiek als je kijkt naar die lange nummers van American Idiot (qua opzet dus)... alleen dan zijn de lyrics uiteraard anders en is de melodie wat aangepast. Maar voor de rest... hm. Eén zo'n cd is leuk maar als de hele nieuwe plaat weer vol zit met hetzelfde riedeltje dan hou ik het al vrij snel voor gezien. Matige single... dan was American Idiot stukken leuker.
Dan nog. American Idiot was leuk, maar een tweede soortgelijke cd wordt pretentieus. Maar ik snap wel dat ze deze stap voort hebben gezet, in plaats van terug te keren naar de Dookie-era van weleer.quote:Op maandag 2 maart 2009 07:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
Bedenk wel dat het een demo betreft...
Het klinkt aardig. Kan er nog niet meer van maken...
Singles meestal ook niet de sterkste nummers? Wat betreft Green Day gaat dat niet echt op vind ik, juist de nummers die zij uitbrengen op single vind ik vaak erg sterk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:15 schreef crrrN het volgende:
Klinkt een beetje zwak. Meestal zijn singles ook niet sterkste nummers. Ik ben alleen heel erg bang dat Green Day sowieso over de houdbaarheidsdatum heen is. We gaan het zien(lees horen) bij het hele album.
Ik hoorde 'm gisteren. Hij is leuk.quote:Op zondag 19 april 2009 13:54 schreef Numbie het volgende:
Know Your Enemy is megahit op 3fm deze week
Sorry hoor, maar dit een rockplaat?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:49 schreef Numbie het volgende:
Draaien ze tenminste weer eens een echte rock plaat ipv een op brit-pop / disco / dance / indiepoppy geinspireerde track
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |