Jesus of Suburbiaquote:Op maandag 29 januari 2007 19:14 schreef Fetai het volgende:
[..]
Holiday en American Idiot zijn toch wel heel nice vind ik![]()
Wat zijn jou/jullie favoriete nummers eigenlijk?
mooi!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:26 schreef Beaker het volgende:
Time of your life ( good riddance ) gedraaid toen we de trouwzaal in liepen!
= laat maar =quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:14 schreef Fetai het volgende:
Wat zijn jou/jullie favoriete nummers eigenlijk?
Werd gedraaid op de begrafenis van een vriend van me...quote:Op maandag 29 januari 2007 21:26 schreef Beaker het volgende:
Time of your life ( good riddance ) gedraaid toen we de trouwzaal in liepen!
ohwquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:30 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Werd gedraaid op de begrafenis van een vriend van me...![]()
Goeie vraag, dat zou best leuk zijn namelijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:40 schreef Leonos het volgende:
Green Day, komen die nog is naar Nederland ofzo?
Hoezo "laat maar"quote:
Ik dacht juist doorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:03 schreef Stammies het volgende:
[..]
Hoezo "laat maar"
Ik meen het serieus hoor.
Ze zijn bezig met een album die in 2008 uitkomt. Dan zullen ze wel weer gaan touren.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:40 schreef Leonos het volgende:
Green Day, komen die nog is naar Nederland ofzo?
Nee!! Super cool!!! (was ontroerd)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:43 schreef Beaker het volgende:
[..]
Ik dacht juist doordat je het helemaal niks vond
![]()
![]()
sorry,quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:51 schreef Stammies het volgende:
[..]
Nee!! Super cool!!! (was ontroerd)
Ze zijn er al een paar jaar mee bezig de verwachting is dat ze deze zomer met een nieuw album komen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:18 schreef JeroenV het volgende:
Ze waren toch ook al een tijd bezig met een nieuw album?
Ik zou er niet zo maar op rekenen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:10 schreef vandruten het volgende:
[..]
Ze zijn er al een paar jaar mee bezig de verwachting is dat ze deze zomer met een nieuw album komen.
Laat ze nog maar lekker rustig aan doen, is voor mijn gevoel tijden geleden dat ze weer een goed typisch green day nummer hebben gemaakt... Ik ben benieuwd, als we mazzel hebben is hij misschien wel in de winter uit!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zou er niet zo maar op rekenen.
Zo lang is het nou ook weer niet geleden dat ze gestopt zijn met touren. Zou het vreemd vinden als ze nu gelijk weer ff een album uit de grond stampen.
ik vind em wel mooi, tof voor een wallpaper van te makenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:29 schreef mcyodogg het volgende:
Dit wordt de cover, althans dat neem ik aan. Dit plaatje staat op de GD-site zonder toelichting.
[ afbeelding ]
Ze hebben betere gehad, naar mijn mening.
quote:From this (Green) Day forward
By Edna Gundersen, USA TODAY
Green Day is on the verge of a 21st Century Breakdown. The band's eighth album, due in May, doesn't retreat from the seething invective of 2004's Bush-whacking American Idiot, which sold 5.8 million copies and transformed the Bay Area trio from punk brats to serious rockers.
After Idiot's success, "we asked how much more ambitious can we be?" says singer/guitarist Billie Joe Armstrong. "We could take a sideways step or go back to our roots. We chose to move forward."
Expected to be one of 2009's blockbusters (bolstered by a summer tour), Breakdown addresses working-class struggles, internal demons, apathy and the fading American dream. "It's about reflecting what's been happening the past three years and putting it to melody with some bold statements."
The boldest may be March of the Dogs, which rails against religious hypocrisy. "I have nothing against religion," Armstrong says. "It's about preying on people's blind faith. I'm all for spirituality. There's nothing more spiritual than rock 'n' roll."
linkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:13 schreef Numbie het volgende:
*kick*
Lichte paniek van de week op het net; de titeltrack van de nieuwe plaat was gelekt...
Bedenk wel dat het een demo betreft...quote:Op zondag 1 maart 2009 23:51 schreef =HellFire= het volgende:
Okay. Het klinkt vrijwel identiek als je kijkt naar die lange nummers van American Idiot (qua opzet dus)... alleen dan zijn de lyrics uiteraard anders en is de melodie wat aangepast. Maar voor de rest... hm. Eén zo'n cd is leuk maar als de hele nieuwe plaat weer vol zit met hetzelfde riedeltje dan hou ik het al vrij snel voor gezien. Matige single... dan was American Idiot stukken leuker.
Dan nog. American Idiot was leuk, maar een tweede soortgelijke cd wordt pretentieus. Maar ik snap wel dat ze deze stap voort hebben gezet, in plaats van terug te keren naar de Dookie-era van weleer.quote:Op maandag 2 maart 2009 07:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
Bedenk wel dat het een demo betreft...
Het klinkt aardig. Kan er nog niet meer van maken...
Singles meestal ook niet de sterkste nummers? Wat betreft Green Day gaat dat niet echt op vind ik, juist de nummers die zij uitbrengen op single vind ik vaak erg sterk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:15 schreef crrrN het volgende:
Klinkt een beetje zwak. Meestal zijn singles ook niet sterkste nummers. Ik ben alleen heel erg bang dat Green Day sowieso over de houdbaarheidsdatum heen is. We gaan het zien(lees horen) bij het hele album.
Ik hoorde 'm gisteren. Hij is leuk.quote:Op zondag 19 april 2009 13:54 schreef Numbie het volgende:
Know Your Enemy is megahit op 3fm deze week
Sorry hoor, maar dit een rockplaat?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:49 schreef Numbie het volgende:
Draaien ze tenminste weer eens een echte rock plaat ipv een op brit-pop / disco / dance / indiepoppy geinspireerde track
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |