nee die stoere rap songs en daarbij ook nog hardcore is lekkerquote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef Biogarde het volgende:
Rockmuziek is overigens zowiezo al om te huilen![]()
Jan Smit is de shitquote:Op woensdag 23 november 2005 21:53 schreef blackmage het volgende:
[..]
nee die stoere rap songs en daarbij ook nog hardcore is lekker![]()
gothic?quote:
Dat Gothic heb ik al weggehaald, maakte een foutje.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:57 schreef blackmage het volgende:
[..]
gothic?![]()
sorry maar ik ben niet zon gast die in allemaal zwarte kleren rond staat te zombien.![]()
edit: snel je post editen?![]()
Als je rockmuziek zegt, denk ik persoonlijk toch meer aan Foo Fighters, Nirvana, QOTSA dat soort dingenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:50 schreef Jonathon het volgende:
Wat jij onder lekkere rockmuziek verstaat kan een ander wel klote muziek vinden...
Als ik aan een beetje lekkere rockmuziek denk dan denk ik aan de luchtige punk rock/beetje alternative rock enzo, Kelly Clarkson vind ik meer onder softrock vallen...
Maar uhm TS wat vind jij dan lekkere rockmuziek?
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:59 schreef Bigfoot414 het volgende:
[..]
Als je rockmuziek zegt, denk ik persoonlijk toch meer aan Foo Fighters, Nirvana, QOTSA dat soort dingen
Enne, Kelly Clarkson is wel lekker. Maar der muziek staat me niet aan![]()
Ik vind van alles goed, zo lang 't maar geen Feestdagenmuziek (Sinterklaasliedjes, kerstliedjes, etc), country en Metal/Hardrock is. 'k luister naar van alles, inclusief top 40, heb ik nu ook géén muzieksmaak? Moet ik per sé een 'muzieksmaak' hebben?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:53 schreef Zeurberus het volgende:
Mensen die in het algemeen GEEN muzieksmaak ontwikkelen vind ik nog vele malen erger.
'wat vind je leuk qua muziek?'
'gewoon , wat er in de top 40 staat'
of nog ranziger
'alles'![]()
![]()
Maar het gaat meer om de stem. Hier stoor ik me toch wel een beetje aan, en de TS waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:56 schreef 2609 het volgende:
kelly clarkson is wel lekker hoor
Ik word al een dagje ouder hoor, maar waar dient men tegenwoordig Nirvana en Foo Fighters nu dan onder te scharen, als rock niet mag?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:26 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Nirvana en Foo fighters rock.
Schaar je jezelf onder de mensen uit je topictitel?
Originele smaak trouwens ook.
Of van die mensen die zeggen:quote:Op woensdag 23 november 2005 21:53 schreef Zeurberus het volgende:
Mensen die in het algemeen GEEN muzieksmaak ontwikkelen vind ik nog vele malen erger.
of nog ranziger
'alles'![]()
![]()
We hebben het hier over muziek. Dat tegenwoordig voor kutmuziek gecompenseerd wordt met een leuk smoeltje heeft weinig met verstand van muziek te maken.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:56 schreef 2609 het volgende:
kelly clarkson is wel lekker hoor
Je doet je username eer aan met die bandquote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef Ancient het volgende:
klasgenoot: "Wat luister je?"
Ik: "The little river band"
klasgenoot: "uhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
Ïk: ""
Ik heb een hekel aan mensen die jouw mening delen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:53 schreef Zeurberus het volgende:
of nog ranziger
'alles'![]()
![]()
Mja dat is natuurlijk ook wel weer waarquote:Op donderdag 24 november 2005 00:07 schreef PeeJie_ het volgende:
Iedereen heeft zo zijn eigen smaak, ik luister ook alles en soms heb ik periode's luister ik alleen hardcore. Soms alleen Rock.. Soms alleen Golden Earring en soms alleen Jamie Cullum. Maarja, iedereen heeft zijn eigen smaak en ik snap de mensen niet die zeggen "heb je die hardcore gasten weer, wat een losers" etc.
Maarja, iedereen zo zijn eigen smaak en mening over muziek, maar dat betekent niet dat het slechte muziek is, anders dan zou het niet bestaan..
Dat is ook geen echte rock.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef Aurelium het volgende:
Waarom vind iedereen op Fok rock muziek leuk? Flikker op met je rock
U2, coldplay, greenday, radiohead etc Optyfen met die herrie!!!
Daar! Dat moest eruit.
Ik zeg, je zeurt! We weten nu ook wel dat Nirvana en Foo Fighters uit de mode zijn, en dat je ze na lang luisteren niet leuk meer vindt, maar als je ze net ontdekt hebt of om welke reden dan ook, is het prima muziek, revolutionair voor hun tijd zelfs (Nirvana dusquote:Op woensdag 23 november 2005 22:26 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Nirvana en Foo fighters rock.
Schaar je jezelf onder de mensen uit je topictitel?
Originele smaak trouwens ook.
Nirvana is toch echt grunge. Zeggen ze.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:13 schreef Departak het volgende:
[..]
Ik zeg, je zeurt! We weten nu ook wel dat Nirvana en Foo Fighters uit de mode zijn, en dat je ze na lang luisteren niet leuk meer vindt, maar als je ze net ontdekt hebt of om welke reden dan ook, is het prima muziek, revolutionair voor hun tijd zelfs (Nirvana dus)
Beetje jammer om zo mensen af te kraken![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:50 schreef Ronno het volgende:
mensen die hun muzieksmaak beter vinden dan die van een ander![]()
![]()
Ik ben geen homo, maar ik had hem anaal verkracht.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:44 schreef Bigfoot414 het volgende:
Vandaag in de pauze zit ik een beetje te kletsen met een klasgenoot.
Hij vraagt aan mij: "Wat vind jiij nou leuke muziek?"
Ik: "Gewoon, een beetje lekkere rockmuziek"
Hij: "Oohw, Kelly Clarkson enzo?"
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:10 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Mja dat is natuurlijk ook wel weer waarnaar alle rock liefhebbers.
Yeah, ik hoorde het ookquote:Op donderdag 24 november 2005 00:15 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nirvana is toch echt grunge. Zeggen ze.
nee, ik ben een man.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:16 schreef Departak het volgende:
[..]
terug. (ben je wel vrouwtje?)
Ontopic: Ik vind dat je enkel de mensen die totaal geen muziek luisteren kunt bestempelen als diegenen zonder verstand van muziek. Of, zoals eerder gezegt, mensen die 'alles' leuk vinden. Verder is het totaal persoonlijk.![]()
Dat is het al.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:26 schreef nozem het volgende:
Dit wordt typisch zo'n topic waarin allerlei lieden die wel claimen verstand van muziek te hebben elkaar verbaal te lijf gaan.
Sorry, ik loop wat achter. Het is hier pas half 12.quote:
Mensen die "produceerd" zeggenquote:Op donderdag 24 november 2005 07:28 schreef OFfSprngr het volgende:
Mensen die zeggen dat top40 goede muziek produceerd.![]()
http://www.kellyclarksonweb.com/quote:Op woensdag 23 november 2005 23:56 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
[edit] Wie de neuk is Kelly Clarkson trouwens?
Wat een kutmuziek.quote:Op donderdag 24 november 2005 08:43 schreef Lunar het volgende:
Audioslave, Beck, Franz Ferdinand, Incubus, Jamie Cullum, Live, Children of Boddom, Nirvana, Muse, ratm, soad, rhcp, razorlight, soulfly, soundgarden, trapt, u2, the white stripes... etc
en maar roepen dat 'de jeugd' geen smaak heeft
Leer eens PI lezen, newbie.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:07 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak![]()
zeikstraal
Mja sorry ik kan me gewoon niet voorstellen dat er mensen zijn die echt ALLES leuk vinden qua muziek maar dit ondertussen wel roepen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die jouw mening delen.
Grotendeels mee eens maar altijd nog beter dan dancequote:
Muziek die ik mooi vindt moet mij weten te raken; zo vind ik bijv. 'ZIj gelooft in mij' van (nota bene) Hazes een prachtig nummer; die emotie die hij in dat nummer legt! Maar vind ik verschillende andere nummers van hem weer helemaal niks.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:11 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Mja sorry ik kan me gewoon niet voorstellen dat er mensen zijn die echt ALLES leuk vinden qua muziek maar dit ondertussen wel roepen.
Coldplay en Radiohead Rock?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef Aurelium het volgende:
Waarom vind iedereen op Fok rock muziek leuk? Flikker op met je rock
U2, coldplay, greenday, radiohead etc Optyfen met die herrie!!!
Daar! Dat moest eruit.
Echt alles? Neequote:Op donderdag 24 november 2005 11:11 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Mja sorry ik kan me gewoon niet voorstellen dat er mensen zijn die echt ALLES leuk vinden qua muziek maar dit ondertussen wel roepen.
idd, dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 23 november 2005 21:53 schreef Zeurberus het volgende:
of nog ranziger
'alles'![]()
![]()
Dat is natuurlijk ook gewoon een kutantwoord wat je geeft. Dan weet je nog niks. Als mensen mij die vraag stellen, dan antwoord ik gewoon met een lijstje van wat ik het laatst heb geluisterd.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:44 schreef Bigfoot414 het volgende:
Vandaag in de pauze zit ik een beetje te kletsen met een klasgenoot.
Hij vraagt aan mij: "Wat vind jiij nou leuke muziek?"
Ik: "Gewoon, een beetje lekkere rockmuziek"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |