abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32519994
Mijn vriendin heeft last van een bultje in haar lies.. is erg gevoelig..

Ze krijgt er steeds meer last van, de afgelopen paar dagen is het dus verergerd, zelfs als ze loopt is het gevoelig..

Het is niet echt groter geworden, en het is een knobbeltje, halverwege haar lies, net naast haar schaamstreek.

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Opgezette klier? Oid?
pi_32520126
Opgezette klieren doen naar mijn weten geen pijn. Je hebt bijvoorbeeld in je nek heel veel klieren zitten en die zijn ook bij veel mensen opgezet maar die doen over het algemeen geen pijn.

Ben laatst ook naar de huisarts geweest voor een raar knobbeltje net boven m'n adamsappel, bleek hier echter wel om een opgezette klier te gaan en ik kan hem ook bewegen als ik er bijvoorbeeld met m'n vinger overheen ga. Dat schijnt (zei de huisarts) een goed teken te zijn en tevens moet het niet groeien. Is dit wel het geval en zit het knobbeltje redelijk 'vast' dan zal ik snel een afspraak maken bij de huisarts.

Je moet niet gelijk van het ergste uitgaan uiteraard, zijn zat dingen wat het zou kunnen zijn.
pi_32520367
Gewoon een opgezette lymfeklier zou ik zeggen, die kunnen pijn doen ja
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_32520404
Zitten lymfeklieren niet in je nek?
pi_32520443
En wat zou de oorzaak hiervan zijn?
  woensdag 23 november 2005 @ 21:47:32 #6
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_32520546
liesbreukje?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_32520581
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:43 schreef Oksel het volgende:
Zitten lymfeklieren niet in je nek?

En ze kunnen opzwellen als er een ontsteking in de buurt zit, maar dat hoeft niets ernstigs te zijn, het is vrij normaal (opgezette klieren zijn ook symptomen van allerlei ernstige ziektes, maar daar zou ik ff niet vanuit gaan als er verder niets mankeert)

edit:
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:47 schreef Hyperdude het volgende:
liesbreukje?
Dat zou natuurlijk ook kunnen, maar dan zou het wat groter moeten zijn, ik krijg nu het idee van de TS dat het om een bultje van <een halve cm gaat
pi_32520927
Okay.. dankjewel!

De patient ligt nu gekleed in alleen stringetje in bed, dus ik zal het eens van dichtbij gaan onderzoeken..

Uitgebreid verslag volgt.
pi_32521133
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:58 schreef Oksel het volgende:
Okay.. dankjewel!

De patient ligt nu gekleed in alleen stringetje in bed, dus ik zal het eens van dichtbij gaan onderzoeken..

Uitgebreid verslag volgt.
Misschien moet je er eens een foto van maken
  donderdag 24 november 2005 @ 07:35:38 #10
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32528880
Je kunt ook gewoon naar de dokter gaan.
niets
pi_32529000
Als het net naast haar schaamlip is zou het heel goed een ontstoken haarwortel kunnen zijn. Van het scheren van de bikinilijn..
Naar de dokter zalf halen en als dat niet helpt wordt t opengesneden zodat de ontsteking eruit kan.
sie legt den Kopf in seinen Schoss
und bittet einen letzten Kuss.
pi_32531593
Hmz, ze gaat maandag naar de dokter, het is best pijnlijk.. het is niet groter geworden, maar het is geen klein bultje. En onstoken haarvaatje ook niet, er is geen rood bultje te zien..!
pi_32534416
heeft ze verder op haar been geen wond zitten?
meestal zet een klier zich in de lies op wanneer er een wondje of onsteking ergens anders op het been aanwezig is... (onstoken teennagel, schaafwond)
It's him......
pi_32534835
Nee, wel veel blauwe plekken van het hockey'en...
pi_32535064
Misschien een opgehoopt talgkliertje. Dat heb ik een poosje geleden gehad in mijn lies. Was een klein hard knobbeltje van zo'n 7 mm. De dokter heeft deze toen doorgeprikt met een naald. Alleen omdat het hard was kwam er weinig uit. Dus moest ik de wond open houden (met betadinecreme), en warm houden, zodat het spul er langzaam uit kon komen.
Was na een paar daagjes weer over.
bij een haarzak onsteking zou het vocht er makkelijk uit moeten lopen. Dat was hij bij mij niet...
  donderdag 24 november 2005 @ 13:26:27 #16
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_32535108
Kan een onderhuidse onsteking zijn of..een liesbreuk dan komen je darmen naar buiten..misschien heeft zij een kleine scheur of een lymfeklier.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_32539554
ik heb ook zoiets, ik weet natuurlijk niet of dit hetzelfde is
ook een klein bultje in liesstreek die verschrikkelijk veel pijn doet als ik erop druk
en soms krijg ik ook steken in mn lies (zal er wel mee te maken hebben)
ik heb al verschillende keren naar verschillende dokters geweest, niemand weet wat het is
(zeker geen liesbreuk)
ik moest onlangs voor een scan van m'n bekken gaan, maar ik was mn briefje van de uroloog vergeten, met gevolg dat ze de scan niet mochten uitvoeren

dus loop ik nu nog altijd rond met een pijnlijk bultje in mn lies ( en nog af en toe es die steken )

ik ga ooit nog wel es terug naar de dokter hiervoor
  donderdag 24 november 2005 @ 16:23:21 #18
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_32540153
kan ook een beknelde zenuw zijn ofzo... heb ik ook ooit gehad.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_32558778
Het kunnen ook soort van vetbobbeltjes zijn, heb het zelf ook weleens gehad dat als ik ertegenaan duwde dat het heel veel pijn deed en het voelde best hard aan. Mijn oplossing was gewoon erin knijpen net zolang totdat hij openspringd ookal is het pijnlijk. Eenmaal open alle troep eruit laten gaan en goed schoonmaken met alcohol verdund met water en dan heb je er geen last meer van.
pi_32560409
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:15 schreef Oksel het volgende:
Nee, wel veel blauwe plekken van het hockey'en...
Dat bedoel ik dus... Als er schade is op het been.. (Blauwe plekken, schaafwonden) dan probeert het zich te herstellen. Een automatisch reactie hiervan is dat het lymfekliertje op gaat zetten en inderdaad pijn kan doen als je er op drukt..
Succes ermee.. laat even weten hoe het is afgelopen.
It's him......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')