wagenparkquote:
volkstuinquote:
bloementuinquote:
zonnebloemenquote:
zondvloedquote:
wat doen we ps.....toch doorgaan op zond, terwijl het eigenlijk zon/zonne was?quote:
Gebeurt toch wel vaker dat er een letter word aangeplakt of weggelaten?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:26 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
wat doen we ps.....toch doorgaan op zond, terwijl het eigenlijk zon/zonne was?
ik vind het okay, maar omdat het meestal een koppel "s" betreft, ging ik twijfelen. Vandaar.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gebeurt toch wel vaker dat er een letter word aangeplakt of weggelaten?
Als jij het niet okay vind edit ik wel
invloedquote:
Heb je gelijk in, ik vond dit wel eens een "leukere" oplossingquote:Op donderdag 24 november 2005 22:38 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
ik vind het okay, maar omdat het meestal een koppel "s" betreft, ging ik twijfelen. Vandaar.
drukwerkquote:
werkweekquote:
weekdierquote:
dierentuinquote:
tuingereedschapquote:
gereedschapskistquote:
stapelkistquote:
stapelbedquote:
bedragquote:
fijnmalenquote:
stukmalenquote:
toneelstukquote:
toneelspelquote:
bordspelquote:
dartbordquote:
dartfanaatquote:
filmfanaatquote:
filmdoekquote:Op donderdag 24 november 2005 23:18 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
filmfanaat
film
waarom wist ik dit![]()
zakdoekquote:Op donderdag 24 november 2005 23:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
filmdoek
doek
Omdat het voor de hand lag?
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
filmdoek
doek
Omdat het voor de hand lag?
kamerjasquote:
Het was of dartfanaat, dartpijl of darter niet echt lastig dusquote:Op donderdag 24 november 2005 23:21 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
![]()
oke..maar ik dacht ook: het ligt zó voor de hand, ze neemt de mogelijkheid om het me "lastig" te maken
quote:
hoofdstadquote:
hoofdagentquote:
Oke, heb je ook wel gelijk in. Het gaat nu lekker snel, en dat maakt het ook leukquote:Op donderdag 24 november 2005 23:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was of dartfanaat, dartpijl of darter niet echt lastig dus
Bedenk nu wel meerdere woorden maar niet die lastig zijn om op door te gaan
quote:
Als Fok! nu mee blijft werken gaat het idd leukquote:Op donderdag 24 november 2005 23:27 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Oke, heb je ook wel gelijk in. Het gaat nu lekker snel, en dat maakt het ook leuk
wijkcentrumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |