Jij hebt twist toch?quote:
iets met labello was het!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
Duurde lang! Iemand een fatsoenlijke OP voor mij?
-Help QyRoZ en Plato de eenzame koude winter door?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
Duurde lang! Iemand een fatsoenlijke OP voor mij?
quote:
Pas, toen ik hier twee dagen woonde, over 28 dagen ga ik weer verhuizen mên.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:10 schreef Frezer het volgende:
Goed zo Q.
[..]
, Twist is toch pas bij je thuis geweest?
Ik zie hier een partnerschap,quote:Op woensdag 23 november 2005 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
-Help QyRoZ en Plato de eenzame koude winter door?![]()
dat merkt ze snel zatquote:
homohuwelijk!quote:
Zooooooooooooooo saai zijn we toch niet?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:11 schreef _Cara_ het volgende:
Tjezus dat duurde lang.![]()
Ik ga met mn kussen de bank op...
Ze moest toch binnenkort haar huis uit, misschien wil ze wel in onderhuur bij je.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pas, toen ik hier twee dagen woonde, over 28 dagen ga ik weer verhuizen mên.
Nee hoor.. het ligt aan mij.. ik heb het koud.. Jullie zijn allemaal lief...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zooooooooooooooo saai zijn we toch niet?
quote:
* nixxx deken over het topic gooit.. zo lekker warm met zijn allen onder de dekenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee hoor.. het ligt aan mij.. ik heb het koud.. Jullie zijn allemaal lief...![]()
Doe als ik, ga in je slaapzak achter de pc zittenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee hoor.. het ligt aan mij.. ik heb het koud.. Jullie zijn allemaal lief...![]()
Ik had je eerlijk gezegd al op de lijst met potentiële bruidsmeisjes gezet.quote:
jerruh and Q. sitting in a tree k.i.s.s.i.n.g.quote:
Breek je nek niet als je op moet staan,quote:Op woensdag 23 november 2005 21:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Doe als ik, ga in je slaapzak achter de pc zitten
das een idee.. zeg...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Doe als ik, ga in je slaapzak achter de pc zitten
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had je eerlijk gezegd al op de lijst met potentiële bruidsmeisjes gezet.![]()
hij moet een vrouwke hebbe, geen ventquote:Op woensdag 23 november 2005 21:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
jerruh and Q. sitting in a tree k.i.s.s.i.n.g.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |