Post je tieten dan eens? kijken of we het topic vol krijgen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:42 schreef Nouk het volgende:
Wel gewoon een vol topic. Toen was ik populair. Kwamen mensen op een topic af als mijn naam in de TT stond. Dat is nu wel anders..
Nee, ik denk dat ik maar een half jaar naar het buitenland ga ofzo, dat zal onze relatie vast goed doen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:56 schreef Nouk het volgende:
Maar ga je nou al samenwonen?
Wehehehe. Nou is vast wel leerzaam & een leuke ervaring. En je bent nog jong, dus wat let jequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik maar een half jaar naar het buitenland ga ofzo, dat zal onze relatie vast goed doen!
Elke keer?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:01 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wehehehe. Nou is vast wel leerzaam & een leuke ervaring. En je bent nog jong, dus wat let je
Het is dus nog wel helemaal goed met je chick uit Gramsbergen? Elke keer als ik er langs kom met de trein moet ik aan d'r denken..
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:56 schreef Nouk het volgende:! Nee dankje, in m'n jongere jaren zou ik dat nog doen. Maar nu, kan niet meer he.
Ik doelde meer op het feit dat je hier niet zo veelvuldig aanwezig bent.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja! Maar als ik in Emmen ben komt wel het besef dat ik ergens anders naartoe ga hoor.
Jammer wel. Want nu vind ik ook dat ik zo lang niet geweest ben, mis ik Emmen toch een beetje.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat je hier niet zo veelvuldig aanwezig bent.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik maar een half jaar naar het buitenland ga ofzo, dat zal onze relatie vast goed doen!
Hey, je doet het allemaal zelf... Nu niet boos op ons worden!!quote:
Emmen komt mij de strot uit, zo ondertussen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:53 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jammer wel. Want nu vind ik ook dat ik zo lang niet geweest ben, mis ik Emmen toch een beetje.
Waarom dan PP, waarom? Je werkt er toch hartstikke fijn, en bovendien heb je elke week kans om mij daar te spotten! Wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Emmen komt mij de strot uit, zo ondertussen!
wij geven de slow in slowchat een nieuwe betekenisquote:Op maandag 2 januari 2006 12:43 schreef Intxaurraga het volgende:
Dit gevaarte staat gewoon nog steeds in m'n AT.
't is net als posten in een TRU topic, die duiken soms na 2 jaar ook weer op in je AT!quote:Op maandag 2 januari 2006 12:43 schreef Intxaurraga het volgende:
Dit gevaarte staat gewoon nog steeds in m'n AT.
Het Jan Sloot mysteriequote:Op maandag 2 januari 2006 13:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
't is net als posten in een TRU topic, die duiken soms na 2 jaar ook weer op in je AT!
Jij ook een gelukkig nieuwjaarquote:Op maandag 2 januari 2006 19:04 schreef Shirley het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!![]()
![]()
En wat een leuke oude topics...vooral die tietentopic van Nouk! Dat mis ik.... dat was leuk...vroeger toen we allemaal nog jong en ongebonden waren. En kijk ons nu...
*sentimenteel doet*
vroeger toen wij nog nieuwe users warenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:46 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jij ook een gelukkig nieuwjaar![]()
Leuk he die topics, ik mis het wel echt, maar ach, de nieuwe users zouden toch de waarde er niet van inzien. Doodzonde wel!
Toen was het hier pas echt leuk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
vroeger toen wij nog nieuwe users waren
Vroegâh, toen jullie je nog niet eens geregd hadden!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
vroeger toen wij nog nieuwe users waren
oldbie !!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Vroegâh, toen jullie je nog niet eens geregd hadden!
jeumig en met ruis erbij ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
Bijna 45k!
Ohja vechten, jij mag slaan en schoppen maar ik mag niks terug doen want dan ben ik gemeen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:52 schreef Nouk het volgende:
Reageren op msn mag ook best. Even zeggen dat je een spel gaat doen DJEZUS HEE DOES FF NORMAAL OFZO...VECHTE ?!!?!?!?!;E2343451!@22
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |