gok er maar niet op waarschijnlijk zit ik in een klein campus hokkie. Een uur van de city af ook nog eensquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:54 schreef Nouk het volgende:
BB, Zwans en ik willen naar New York, kunnen we bij jou overnachten dan?
Wat moet ik met zo'n ding??quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[TK] RVS Senseo
Senseo kopen?
veels te kleine kopjes waterige koffie zettenquote:
En smerig...quote:Op maandag 19 december 2005 10:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
veels te kleine kopjes waterige koffie zetten
Koffie is koffiequote:
Dat is geen koffie mên... Dat is bruin/zwarte bagger...quote:
met caffeïnequote:Op maandag 19 december 2005 11:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat is geen koffie mên... Dat is bruin/zwarte bagger...
Ja en??quote:
Bemoei je er niet mee, we hebben het over koffie...quote:Op maandag 19 december 2005 12:48 schreef Intxaurraga het volgende:
Wanneer is de meet?
De koffiemeetquote:Op maandag 19 december 2005 17:29 schreef Intxaurraga het volgende:
Okay. Tot dan.
erm verslag schrijven + project omschrijving + beurs aanvraag pennen + vandaag t/m vrijdag werkdagen van min 10 uur + kerstcadeau's kopenquote:
Ontzettende waailap is het dus...quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:41 schreef Bosbeetle het volgende:
(HOAX) eerste mens gekloond (publicatie uit science)het blijkt niet waar ! de koreaan heeft de boel behoorlijk lopen fucken
![]()
(zie laatste post in het topic)
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:51 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ontzettende waailap is het dus...
Laat hem dan niks publiceren...
nee dat hebben alle major private torrent sites gedaan omdat hun dht netwerk niet dicht zit .. µtorrent werkt trouwens geweldig trekt bijna geen geheugen en geen CPU hoe ze het doen weet ik nietquote:Op zondag 25 december 2005 20:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat een kut-torrent site, dat Oink, gebruik van Bitcomet is niet toegestaan..
Hoi Noukquote:
Oh gelukkig gaat t weer wat beter, maarja het is er ook de tijd voor he, om ziek te worden. Is alles verder goed in Ommen? Al veel geregeld voor je vertrek naar NY?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoi Nouk
bleggggg ik ben ziek man het is nu al wat beter maar gisteren
Ja ik vraag mezelf ook wel een beetje af waar ik me instort ... maar we zullen zien.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:54 schreef Nouk het volgende:
Jeetje, nee een half jaar is ook echt lang zeg. Ik zou het echt helemaal niet leuk vinden. Maargoed, New York is wel weer onwijs tof natuurlijk
hmmm dan maar een BB in the city rubriek op het GPD weblogquote:Op woensdag 28 december 2005 20:32 schreef Nouk het volgende:
We verwachten wel af en toe updates en foto's hier hoor
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
Bestaat dat nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |