quote:
Mja... Misschien wel...quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:20 schreef Bosbeetle het volgende:
8
Goed topic...quote:Op maandag 12 december 2005 10:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Openings zinnen voor wetenschappers
quote:
Mooi, net op tijd geëdit!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:39 schreef Zwansen het volgende:
Kut. Wat stond er?
Ik hoorde em zaterdag ook al, gelukkig is dat echt alleen maar tijdens de weken voor kerst.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:41 schreef paarse_paashaas het volgende:Youp
v/h
Hek
-
Flappie
op de radio!
er komt nog wel een uitzwaai meet een keerquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:35 schreef Zwansen het volgende:
Tijd voor een meet ergens. Met bier enzo. En blonde vrouwen, zoals vorig jaar.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
er komt nog wel een uitzwaai meet een keer
Jeuses....quote:Op woensdag 14 december 2005 15:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja of gewoon vaker naar de tandarts gaan ik was al 2 jaar niet geweest .. omdat ik een tijdje ziekenfonds was en die vergoeden tandartsen minder
Jawel hoor maar dan moet je dan later een keer 3 gaatjes laten vullenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jeuses....
Dat kan echt niet...
* SuperWeber btw nog ergens een keer naar de kaakchirurg moet om van zijn overdwars groeiende verstandskiezen af te komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |