Mee eensquote:Op woensdag 30 november 2005 10:53 schreef Cynic het volgende:
dingen doen is vervelend.....vooral als die dingen moeten
Nouja mn huisgenoot gaat naar groningen en ik heb geen zin om alle huur alleen te betalen .. dus dit opzeggen moet wel !quote:Op woensdag 30 november 2005 11:12 schreef Cynic het volgende:
Da's alvast een stap in de goede richting (de VS).
als ik daar klaar mee ben hoef ik alleen nog een soort literatuur studie te schrijvenquote:Op woensdag 30 november 2005 11:39 schreef Cynic het volgende:
Moet je daarna nog weer naar school trouwens? Of ben je dan klaar?
iddquote:
erm context ?quote:
Ow....quote:
ah okayquote:Op woensdag 30 november 2005 22:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ow....
Het tentamen waarvan ik dacht dat ik hem niet gehaald had, heb ik stiekum toch gehaald... Met een 5.9. Eik heb ik ook niet beter verdiend, want ik heb er geen reet aan gedaan...
de sint roeleertquote:Op donderdag 1 december 2005 13:51 schreef SpoilerMan het volgende:
vanmorgen wasbij ons. Blijft toch een toffe gast moet ik zeggen!
is goed jongquote:Op donderdag 1 december 2005 13:56 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
ech wel!
(Btw bij de mcourse even overleggen over bier enzo?)
Dat zegt die spaanse partner van me ook al continu....quote:
Ben je eindelijk uit de kastquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat zegt die spaanse partner van me ook al continu....
ik denk eind januari begin februariquote:
Hydrophobins !quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:51 schreef Cynic het volgende:
Man, mijn bier begint enorm te schuimen zodra ik het in mijn mond heb. Heeft iemand van jullie chemici een verklaring?
dankjequote:Op vrijdag 2 december 2005 20:50 schreef Cynic het volgende:
Gefeliciteerd BB!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |