Standard G, en het wordt gevuld als je 100km/h of harder gaatquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:24 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad over gelezen, maar hoe kom ik aan die bullettime? Moet ik daar speciale dingen voor doen of krijg je standaard een X aantaal bullettimes? En welke knop is het standaard?![]()
Ik rijd nooit onder de 100......... Maar dat kan wel een leuk idee zijn inderdaad. Moet je een politieauto rammen voordat je punten krijgt voor door barricade heen rijden? Want meestal is er een groot gat, maar neem ik toch een paar auto's mee voor de punten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Standard G, en het wordt gevuld als je 100km/h of harder gaat
Tune je auto, koop een nieuwe, krijg een nieuwe, zorg voor wat boost etc. etc.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:50 schreef Revenge2005 het volgende:
Dit spel is vaag :S
ik zit nu bij de races zodat ik nummer 13 kan uitdagen :S
ik kan hier niet eens meer winnen
Ze Sprinten vooruit ik kan ze niet inhalen en bij de eerste/tweede lap lig ik er al uit
Ligt et nou aanmij
of klopt et gewoon geen hol van de CPU en rijden hun met 500 weg bij de start ofzow
geen last van vaslopers hieroquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Hebben jullie ook zo vaak last van vastlopers?
Rond 4-5 uur.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:04 schreef MosPos het volgende:
_moder8or_ jij hebt hem. Er kwam toch iemand in een personen auto hem brengen? Hoe laat kwam die ongeveer dan. want ik heb hem nog steeds niet binnen![]()
Dat heet "Catch Up"quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:00 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
geen last van vaslopers hiero
Wel last van een cheatende AI volgens mij lol
Oh dus ik heb nog een kans dat ik hem vandaag binnen hebquote:
Gelukkig niet. Is nog maar twee keer voorgekomen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik noem het Star Trek meets Need For Speed.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Is nog maar twee keer voorgekomen.
[..]
Ik noem het Star Trek meets Need For Speed.
krijg je der van he als je hem downloadquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Pardon?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:39 schreef Backhander het volgende:
[..]
krijg je der van he als je hem download![]()
ja idd... dan kan je de boel veel beter overzien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tip: Gebruik je bullettime als je een roadblock nadert.
Zeker, en het rammen kan je veel beter inrichtenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ja idd... dan kan je de boel veel beter overzien.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Pardon? ja klopt ik weet het dat ik slecht bezig ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |