Bij hem is het erger dan bij mijquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:08 schreef sjarreltje het volgende:
is het normaal dat die auto's op die screenshots van de pc zo afschuwelijk glimmen?
Ook n et wat voor paint je erop hebt. Ingame glimt het iig nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:08 schreef sjarreltje het volgende:
is het normaal dat die auto's op die screenshots van de pc zo afschuwelijk glimmen?
Een oudjequote:Op vrijdag 25 november 2005 14:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bij hem is het erger dan bij mij.
Welke vid.kaart gebruk jij nou D_A>
Doe is niet zo nieuwerwets...quote:
O Myquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Doe is niet zo nieuwerwets...
Ik ben nog oldschool MX
Wel beetje opgefokt dat wel..quote:
Die tip heb je wel van mij.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey gasten.
Ik heb weer een tip voor jullie.
Mochten jullie racen in je carrière, en na de race een achtervolging hebben met politieauto's en die je helemaal niet wilt doen. Druk Alt+F4, dan sluit je het spel af, maar hij is wel gesaved.
Dat je stil staat is ook de bedoeling van die spiketrips.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:21 schreef Arnold_fan het volgende:
Kun je schuilen in een safehouse als de politie achter je aanzit? Of moet je ze echt kwijt rijden? Het is niet erg makkelijk als er een heli boven hangt. En een van de milestones is spikes, maar zodra ik erover ga sta ik stil? Hoe krijg ik die punten?
Dus de auto's ernaast rammen? Maar hoe kom ik aan een plek waar de heli me niet ziet en ik dus kan ontsnappen met 500.000 bounti?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die tip heb je wel van mij.
[..]
Dat je stil staat is ook de bedoeling van die spiketrips.Als je ze ontwijkt krijg je wel die punten.
Rammen, rammen en nog eens rammen. Ik ben bij Heat 5 al op 5 minuten in de 400.000quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:34 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dus de auto's ernaast rammen? Maar hoe kom ik aan een plek waar de heli me niet ziet en ik dus kan ontsnappen met 500.000 bounti?
Roadblocks hebben altijd zwakke plekken. Auto's die een stukje uit elkaar staan, hekjes waar je zo doorheen rijdt of soms kan je er ook gewoon langs. Daar moet je dus naar zoeken als je aan komt rijden. Meestal als er een duidelijke lege plek is weet je zeker dat een spiketrap ligt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:21 schreef Arnold_fan het volgende:
Kun je schuilen in een safehouse als de politie achter je aanzit? Of moet je ze echt kwijt rijden? Het is niet erg makkelijk als er een heli boven hangt. En een van de milestones is spikes, maar zodra ik erover ga sta ik stil? Hoe krijg ik die punten?
Tip: Gebruik je bullettime als je een roadblock nadert.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:43 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Roadblocks hebben altijd zwakke plekken. Auto's die een stukje uit elkaar staan, hekjes waar je zo doorheen rijdt of soms kan je er ook gewoon langs. Daar moet je dus naar zoeken als je aan komt rijden. Meestal als er een duidelijke lege plek is weet je zeker dat een spiketrap ligt.
Die heli gaat meestal na een tijdje weer weg, dus dan kan je proberen de wagens af te schudden en een plek zoeken om te schuilen. En verder idd... gewoon veel rammen overal. En van die donuts enzo op ze laten vallen en alles doen wat verboden is.
quote:
Jaja ik ging ff auto voor m'n geliefde makenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Kom op dude. Doe het liefst blackchroom ofzo
Welke geliefdequote:Op vrijdag 25 november 2005 15:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jaja ik ging ff auto voor m'n geliefde maken
DE geliefdequote:
Daar heb ik inderdaad over gelezen, maar hoe kom ik aan die bullettime? Moet ik daar speciale dingen voor doen of krijg je standaard een X aantaal bullettimes? En welke knop is het standaard?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tip: Gebruik je bullettime als je een roadblock nadert.
"G"quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:24 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad over gelezen, maar hoe kom ik aan die bullettime? Moet ik daar speciale dingen voor doen of krijg je standaard een X aantaal bullettimes? En welke knop is het standaard?![]()
Standard G, en het wordt gevuld als je 100km/h of harder gaatquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:24 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad over gelezen, maar hoe kom ik aan die bullettime? Moet ik daar speciale dingen voor doen of krijg je standaard een X aantaal bullettimes? En welke knop is het standaard?![]()
Ik rijd nooit onder de 100......... Maar dat kan wel een leuk idee zijn inderdaad. Moet je een politieauto rammen voordat je punten krijgt voor door barricade heen rijden? Want meestal is er een groot gat, maar neem ik toch een paar auto's mee voor de punten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Standard G, en het wordt gevuld als je 100km/h of harder gaat
Tune je auto, koop een nieuwe, krijg een nieuwe, zorg voor wat boost etc. etc.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:50 schreef Revenge2005 het volgende:
Dit spel is vaag :S
ik zit nu bij de races zodat ik nummer 13 kan uitdagen :S
ik kan hier niet eens meer winnen
Ze Sprinten vooruit ik kan ze niet inhalen en bij de eerste/tweede lap lig ik er al uit
Ligt et nou aanmij
of klopt et gewoon geen hol van de CPU en rijden hun met 500 weg bij de start ofzow
geen last van vaslopers hieroquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Hebben jullie ook zo vaak last van vastlopers?
Rond 4-5 uur.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:04 schreef MosPos het volgende:
_moder8or_ jij hebt hem. Er kwam toch iemand in een personen auto hem brengen? Hoe laat kwam die ongeveer dan. want ik heb hem nog steeds niet binnen![]()
Dat heet "Catch Up"quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:00 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
geen last van vaslopers hiero
Wel last van een cheatende AI volgens mij lol
Oh dus ik heb nog een kans dat ik hem vandaag binnen hebquote:
Gelukkig niet. Is nog maar twee keer voorgekomen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik noem het Star Trek meets Need For Speed.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Is nog maar twee keer voorgekomen.
[..]
Ik noem het Star Trek meets Need For Speed.
krijg je der van he als je hem downloadquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Pardon?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:39 schreef Backhander het volgende:
[..]
krijg je der van he als je hem download![]()
ja idd... dan kan je de boel veel beter overzien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tip: Gebruik je bullettime als je een roadblock nadert.
Zeker, en het rammen kan je veel beter inrichtenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ja idd... dan kan je de boel veel beter overzien.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Pardon? ja klopt ik weet het dat ik slecht bezig ben
Ja, te vaak. Vooral irritant als je net in een achtervolging van 20 min zitquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb een achtervolging gehad van 29 minuten en 22 secondequote:Op vrijdag 25 november 2005 18:05 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ja, te vaak. Vooral irritant als je net in een achtervolging van 20 min zit![]()
Denk dat ik die gedownloade maar weer ga installeren, meer opties en liep niet vast ook
omdat moder8or hem eerst gedownload had want hij praatte al over het spel voordat ie uit wasquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:46 schreef ZigoSOS het volgende:
Ja ok, en waar slaat 'ja klopt ik weet het dat ik slecht bezig ben' dan verder op![]()
Over het algemeen vraagtekensquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:40 schreef CittaR het volgende:
ben sinds vanmiddag ook maar begonnen..
heb die chevy nu, en heb net dat nieuwe deel unlocked...
als je die 2 dingen mag kiezen als je van iemand van de blacklist wint, wat kiezen jullie dan?
Jep ik, en heb hem ook al een dag of 2-3 thuis liggenquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:23 schreef MosPos het volgende:
Ik heb vanmiddag een e-mail naar nedgame.com gestuurd en ze hebben nog niet gereageert.
Heeft iemand anders hem ook op nedgame besteld![]()
Denk dat ik maandag gewoon de orginele ga kopen![]()
Ik heb ze gemailt en als ze voor zondag geen mail terug sturen koop ik hem maandag wel. Ze hebben wel geld van mn rekening gehaald.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:49 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Jep ik, en heb hem ook al een dag of 2-3 thuis liggen
Misschien moet je ze anders ff bellen
Welk videokaartje heb je nu danquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:29 schreef Martijn85 het volgende:
Ik heb een oplossing voor iedereen met vastlopers:
Installeer oudere drivers voor je videokaart. Ik heb nu zelf detonator driver 78.01 geïnstalleerd en sindsdien nergens meer last van gehad
Verder draait hij nu perfect op 1280x1024 en alles op high
* Martijn85 blij is met nieuw videokaartje![]()
Toe maarquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:44 schreef Martijn85 het volgende:
ja dat moet je zelf weten
heb nu de 6800 TD
Uiteraard getweaked naar van 12 naar 16 pipelines en van 5 naar 6 pixel units.
En overgeklokt naar GPU 400mhz en memory 800mhz (was 325 en 700), temperatuur bijft rond de 50 oC ook tijdens het spelen
dat was ikquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:44 schreef speedfreakssj het volgende:
die kerel die hier postte dat hij al met een nos mod met 300 reed en nog oingehaald werd.
en zelf als hij normaal speelt hij met zijn eerste auto en alle upgrades alsnog dik verliest...
check hoe de admin je übergeile usericon verwijdert, omdat 'ie groter dan 100KB is...quote:
Hij staat ook op een andere serverquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
check hoe de admin je übergeile usericon verwijdert, omdat 'ie groter dan 100KB is...
Ach, als ze hem kunnen editen, vind ik het best. Ik ga nu slapen en ga nu ontopic.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:16 schreef Jordy-B het volgende:
ja, malloot... ze kunnen 'm er natuurlijk niet uitslopen als ze hem nog niet gezien hebben... Dan ga je je toch niet gelijk melden bij de klagers?!![]()
Hou je auto die je nu hebtquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:01 schreef Xtr3mE het volgende:
De mensen die Razor hebben verslagen...
Met welke auto heb je het gedaan? Ik ben nu #2 en heb meeste races met Gallordo gewonnen. Dus zat ik te denken als Gallardo al zo uber rijdt dan moet zijn big brother Murcielago nog beter gaan? Of kan ik beter met de Gallardo racen ?
Ik heb het met de Mazda RX-8 gedaan die ik van #12 heb gekregenquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:01 schreef Xtr3mE het volgende:
De mensen die Razor hebben verslagen...
Met welke auto heb je het gedaan? Ik ben nu #2 en heb meeste races met Gallordo gewonnen. Dus zat ik te denken als Gallardo al zo uber rijdt dan moet zijn big brother Murcielago nog beter gaan? Of kan ik beter met de Gallardo racen ?
Alles in 1x gehaald. Dus een vette ja./quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:23 schreef Backhander het volgende:
werkt dat met je mazda??
Bij het kiezen van je Rims kan je iets naar beneden kijken en daar staat het aantal inches..quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:12 schreef Steve-O het volgende:
Hoe kies je de grote van je rims ?
Vindt je?quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:19 schreef SilverBullet het volgende:
Wat is die dragrace tegen Jewels irritant zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |