Bij hem is het erger dan bij mijquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:08 schreef sjarreltje het volgende:
is het normaal dat die auto's op die screenshots van de pc zo afschuwelijk glimmen?
Ook n et wat voor paint je erop hebt. Ingame glimt het iig nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:08 schreef sjarreltje het volgende:
is het normaal dat die auto's op die screenshots van de pc zo afschuwelijk glimmen?
Een oudjequote:Op vrijdag 25 november 2005 14:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bij hem is het erger dan bij mij.
Welke vid.kaart gebruk jij nou D_A>
Doe is niet zo nieuwerwets...quote:
O Myquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Doe is niet zo nieuwerwets...
Ik ben nog oldschool MX
Wel beetje opgefokt dat wel..quote:
Die tip heb je wel van mij.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey gasten.
Ik heb weer een tip voor jullie.
Mochten jullie racen in je carrière, en na de race een achtervolging hebben met politieauto's en die je helemaal niet wilt doen. Druk Alt+F4, dan sluit je het spel af, maar hij is wel gesaved.
Dat je stil staat is ook de bedoeling van die spiketrips.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:21 schreef Arnold_fan het volgende:
Kun je schuilen in een safehouse als de politie achter je aanzit? Of moet je ze echt kwijt rijden? Het is niet erg makkelijk als er een heli boven hangt. En een van de milestones is spikes, maar zodra ik erover ga sta ik stil? Hoe krijg ik die punten?
Dus de auto's ernaast rammen? Maar hoe kom ik aan een plek waar de heli me niet ziet en ik dus kan ontsnappen met 500.000 bounti?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die tip heb je wel van mij.
[..]
Dat je stil staat is ook de bedoeling van die spiketrips.Als je ze ontwijkt krijg je wel die punten.
Rammen, rammen en nog eens rammen. Ik ben bij Heat 5 al op 5 minuten in de 400.000quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:34 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dus de auto's ernaast rammen? Maar hoe kom ik aan een plek waar de heli me niet ziet en ik dus kan ontsnappen met 500.000 bounti?
Roadblocks hebben altijd zwakke plekken. Auto's die een stukje uit elkaar staan, hekjes waar je zo doorheen rijdt of soms kan je er ook gewoon langs. Daar moet je dus naar zoeken als je aan komt rijden. Meestal als er een duidelijke lege plek is weet je zeker dat een spiketrap ligt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:21 schreef Arnold_fan het volgende:
Kun je schuilen in een safehouse als de politie achter je aanzit? Of moet je ze echt kwijt rijden? Het is niet erg makkelijk als er een heli boven hangt. En een van de milestones is spikes, maar zodra ik erover ga sta ik stil? Hoe krijg ik die punten?
Tip: Gebruik je bullettime als je een roadblock nadert.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:43 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Roadblocks hebben altijd zwakke plekken. Auto's die een stukje uit elkaar staan, hekjes waar je zo doorheen rijdt of soms kan je er ook gewoon langs. Daar moet je dus naar zoeken als je aan komt rijden. Meestal als er een duidelijke lege plek is weet je zeker dat een spiketrap ligt.
Die heli gaat meestal na een tijdje weer weg, dus dan kan je proberen de wagens af te schudden en een plek zoeken om te schuilen. En verder idd... gewoon veel rammen overal. En van die donuts enzo op ze laten vallen en alles doen wat verboden is.
quote:
Jaja ik ging ff auto voor m'n geliefde makenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Kom op dude. Doe het liefst blackchroom ofzo
Welke geliefdequote:Op vrijdag 25 november 2005 15:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jaja ik ging ff auto voor m'n geliefde maken
DE geliefdequote:
Daar heb ik inderdaad over gelezen, maar hoe kom ik aan die bullettime? Moet ik daar speciale dingen voor doen of krijg je standaard een X aantaal bullettimes? En welke knop is het standaard?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tip: Gebruik je bullettime als je een roadblock nadert.
"G"quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:24 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad over gelezen, maar hoe kom ik aan die bullettime? Moet ik daar speciale dingen voor doen of krijg je standaard een X aantaal bullettimes? En welke knop is het standaard?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |