Damn,; dan heb ik er over gekeken. VLug even zienquote:Op zondag 27 november 2005 13:35 schreef Jordy-B het volgende:
Ik geloof dat je dat in het gameplay-menu kan vinden...
In Amerika was hij al 16 0f 17 november uit. Dan heb je hem nu wel uitgespeelt hoorquote:Op zondag 27 november 2005 13:54 schreef janrad het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met online gamers? Sommige rijden al in de snelste auto's die er in het spel te verkrijgen zijn. Het spel is naar mij idee te kort uit voor wie dan ook om dat te bereiken. Zijn het cheaters of spelen consoles en pc games op de zelfde server van EA games?
ah, excuus... Het is in het player-menu... (gauges)quote:Op zondag 27 november 2005 13:47 schreef Jump het volgende:
http://images.internix.be/files/tijdelijk/nfsmw001.jpg
Staat er niet tussen
En zet Units even op Metric dan zijn het KM/hquote:Op zondag 27 november 2005 15:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ah, excuus... Het is in het player-menu... (gauges)
geen ideequote:Op zondag 27 november 2005 15:08 schreef el_nuno het volgende:
het lukt me maar niet om met heat 4 de politie af te schudden zodra ik nul politie's achter me heb zijn er weer gelijk een paar voor me neus krijg niet de tijd om te schuilen en dan kan ik weer van voor beginnen met 20 politie's achter me reet. hebben jullie tips?
Toch maar spoiler voor diegene die het zonder tips wil doenquote:Op zondag 27 november 2005 15:08 schreef el_nuno het volgende:
het lukt me maar niet om met heat 4 de politie af te schudden zodra ik nul politie's achter me heb zijn er weer gelijk een paar voor me neus krijg niet de tijd om te schuilen en dan kan ik weer van voor beginnen met 20 politie's achter me reet. hebben jullie tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
Auto met midden motor en/of 4wd , Cayman, A4,EVOVIII dat soort spul .quote:Op zondag 27 november 2005 15:59 schreef Wokkel1982 het volgende:
Ik rij nu een getunede Fiat Punto![]()
Welke auto raden jullie mij aan hierna te kopen?
quote:Op zondag 27 november 2005 17:58 schreef Backhander het volgende:
kan iemand mij vertellen wat het w8woord is voor een gedownloade black edition versie?
Jou zien we over een week weer terug..quote:Op zondag 27 november 2005 17:58 schreef Backhander het volgende:
kan iemand mij vertellen wat het w8woord is voor een gedownloade black edition versie?
In de zak met jou!quote:Op zondag 27 november 2005 17:58 schreef Backhander het volgende:
Kan zijn, maar vertelden dit niet..... Het kan ook een import uit Amerika zijnquote:Op zondag 27 november 2005 18:43 schreef Backhander het volgende:
jezus christus bijna iedereen in dit topic heeft hem gedownload hoor....
En als iedereen hem gewoon aan de praat weet te krijgen, maar jij niet... Wat ben je dan?quote:Op zondag 27 november 2005 18:43 schreef Backhander het volgende:
jezus christus bijna iedereen in dit topic heeft hem gedownload hoor....
http://www.watbenjedan.nl/quote:Op zondag 27 november 2005 19:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En als iedereen hem gewoon aan de praat weet te krijgen, maar jij niet... Wat ben je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |