Ik heb Paint.net gedownload. Dan kan je tijdens het spelen CTRL+print screen drukken. Als je dan Paint.net opstart druk je CTRL+V (plakken). Dan sla je ze op en kan je ze via xs.to op FOK! zetten. suc6 ermeequote:Op zaterdag 26 november 2005 18:10 schreef janrad het volgende:
Trouwens hoe maken jullie die mooie screenshots? ik kan ze maken met printsreen maar dan kan ik ze niet als JPG bestand opslaan. Ik wil jullie de ogen uitsteken met mijn nieuwe bak.![]()
Als je niet bekend bent in de underground scene willen ze niet tegen je racen, en kom je dus nooit bovenaan te staan.......quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:30 schreef MosPos het volgende:
[..]
Wat kan je ermee doenverdien je er geld mee of krijg je speciale upgrades
![]()
Ik zou er eens op gaan letten, zit nu op werkquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:08 schreef janrad het volgende:
[..]
Als je iemand van de blacklist verslaat mag je 2 kaartjes kiezen. Let goed op de verassingskaartjes met vraagteken. Bij mij ging een ? sneller knipperen en dat was diegene waarmee je de auto van je rivaal kon afpakken. Sta nu op nummer 12 en ben een snelle mazda rx8 rijker.
Heb je hem niet in het Nederlands?quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:32 schreef CittaR het volgende:
hoe ga je van gloss lak naar metallic lak?
edit: al gevonden
kheb net van die cayman S gewonnen, gelijk maar eventjes de monaro gekocht... vet kar
met de cursor bovenaan op een van de pijltjes drukken waar gloss tussen staat.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:32 schreef CittaR het volgende:
hoe ga je van gloss lak naar metallic lak?
45km per uur, rij in zo'n invalidenauto en die wil maar niet harder, zou blij zijn als ik mijn eerste performance upgrades krijg voor deze vette bakquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:45 schreef Thomas B. het volgende:
wat zijn jullie topsnelheden eik? ik zit nu geloof ik op iets van 325...
378, plaatje staat wat posts hogerquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:45 schreef Thomas B. het volgende:
wat zijn jullie topsnelheden eik? ik zit nu geloof ik op iets van 325...
ik zie mijn cursor dus niet... maar ik heb het probleem al opgelost... je kan met 9 en 0 ook wisselen van paint, dit werkt ook bij de grootte van je banden etc.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
met de cursor bovenaan op een van de pijltjes drukken waar gloss tussen staat.
Als er geen cursor zichtbaar is (veelvoorkomende bug) kan je met de muis bewegen tot de onzichtbare cursor in het kleurenkeusgebied zit (dat kan je dan zien aan het verplaatsen van het selectievakje) en de onzichtbare cursor dus op één van de pijltjes zetten.
Oke, Je raakt je auto kwijt als je 3x bent opgepakt zag ik net. Hoe moet je dan verder? Een nieuwe auto kopen en weer opnieuw opvoerenquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:33 schreef speedfreakssj het volgende:
ligt er aan.
je kan kiezen om te betalen, zelf houd ik de $4000 richtlijn aan, als het boven de 4000 is neem ik een kaartje en anders betaal ik. let wel, dit is nu voor mij omdat ik niet al te veel geld heb, he zo'n 60,000 dus als ik meer heb verhoog ik de grens natuurlijk.
ik zelf DENK dat je wel een ruchtlijn aan kan houden van ~10-12% van je huidige vermogen in cash en anders betalen.
ik bedoel, als je een boete van $450 krijgt dan betaal je die gewoon. ik DENK dat wanneer je niet kan betalen, of je kaartjes op zijn, je ato in beslag genomen word en die kan je later dacht ik wel weer terugkrijgen op de een of andere manier.
Gewoon de Lancer nemen. Echt een top autoquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:55 schreef speedfreakssj het volgende:
zorgen dat je minimaal 2 auto's hebt. ik heb mijn golf verkocht omdat ik er niks meer mee deed behalve shoppen afgaan.
verder niks en hij had maar 1 upgrade dus had er "maar" $40500 aan besteed en dat zeker wel terugverdient aan races en bounty.
nu zit ik, echter te denken om die lancer evo VIII te kopen, iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |