Moest je niet naar school danquote:Op woensdag 23 november 2005 18:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
jij bent de beste leidster die ik vandaag gezien heb![]()
Ik ga vast oefenen met bukkenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:30 schreef Maurisico het volgende:
[..]
nou dan steek ik morgen wel een veer in je reet....![]()
I am reporting live from the RIAGGquote:Op woensdag 23 november 2005 18:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.![]()
Wat meteen de vraag oproept of wij wel hard genoeg zijn voor deze genadeloze afvalrace... de tijd zal het leren!
Woon jij vlakbij een RIAGG?
Nee, moest vandaag naar de scoutingquote:
jajoh, zijn spel is simpel, je pakt de ergste blondjes, geeft ze dagelijsk een paar niet gemeende smileys en complimenten en je bent verzekerd van stemmenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:36 schreef Maurisico het volgende:
[..]
![]()
De Hofstadgroep re-united....Teamlead diestemmen krijgt van Tamrah en lovebear... hoe voorspelbaar...
Het maakt het spel ook zo lekker spannendquote:Op woensdag 23 november 2005 19:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
jajoh, zijn spel is simpel, je pakt de ergste blondjes, geeft ze dagelijsk een paar niet gemeende smileys en complimenten en je bent verzekerd van stemmen![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
jajoh, zijn spel is simpel, je pakt de ergste blondjes, geeft ze dagelijsk een paar niet gemeende smileys en complimenten en je bent verzekerd van stemmen![]()
![]()
Ik denk niet dat ik perse bij lovebeavertje in het gevlei hoef te komen voor puntenquote:Op woensdag 23 november 2005 19:20 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
whatever works... maarre: vind je het tactisch erg sterk om de betreffende dames "de ergste blondjes" te noemn
en ik geef nooit complimenten of smileys die ik niet meen.. anders had ik wel meer punten gehad nu :"+
ja, altijd een vette verrassing als airhead Tamrah gaat stemmenquote:Op woensdag 23 november 2005 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Het maakt het spel ook zo lekker spannend![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, altijd een vette verrassing als airhead Tamrah gaat stemmen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben totaal ongevoelig voor smileys... Op MSN binnenkomen met een punch is ook een kansloze actie...quote:Op woensdag 23 november 2005 19:05 schreef versabommie het volgende:
![]()
ach wat maakt het uit... de dames kunnen geen minpunten meer geven... en de plusjes gaan toch naar jou....quote:Op woensdag 23 november 2005 19:20 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
whatever works... maarre: vind je het tactisch erg sterk om de betreffende dames "de ergste blondjes" te noemn
Wie is dat mens eigenlijk, ik zie haar nooit in andere topics.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, altijd een vette verrassing als airhead Tamrah gaat stemmen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ben totaal ongevoelig voor smileys... Op MSN binnenkomen met een punch is ook een kansloze actie...![]()
Bommie ergste blondjequote:Op woensdag 23 november 2005 19:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik perse bij lovebeavertje in het gevlei hoef te komen voor punten
he just loves your beaver......quote:Op woensdag 23 november 2005 19:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bommie ergste blondje![]()
En hoe kom je toch bij lovebeavertje![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:43 schreef Maurisico het volgende:
[..]
he just loves your beaver......![]()
YEAH!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:43 schreef Maurisico het volgende:
[..]
he just loves your beaver......![]()
1) ergste blondjes!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bommie ergste blondje![]()
En hoe kom je toch bij lovebeavertje![]()
*trots kijkt*quote:Motivatie:
Jappie heeft zich in de finale gevochten. Deze ware held hoort in het huis. Er horen meerdere personen in het huis, maar Jappie verdient als eerste mijn steun van deze genomineerden!
1: Ik ben geen erg blondjequote:Op woensdag 23 november 2005 19:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
1) ergste blondjes!
2) Ik las er een keer te snel overheen na wat bierella's en lag helemaal dubbel om die naam...lovebeaver![]()
Als dat zo is lig er sowieso uit heb ik het vermoeden!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Op MSN binnenkomen met een punch is ook een kansloze actie...![]()
"me lovebeaver, me want meat"quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |