Nog bedank vir die Blumen poenten overigens.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:15 schreef M-en-A het volgende:
Iedereen deelt 2 pluspunten uit, dus zet Teamlead even op 4, anders wordt de goede Sint weer achtergesteld![]()
Bedankt voor de puntencorrectie nu nog even de naam van Tamrah achter Teamlead bijvoegen dan is alles weer op orde.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:14 schreef Coos het volgende:
Op woensdag 23 november 2005 17:02 schreef Isabeau het volgende:
STEMBILJET 23 november 2005
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
.......
Teamlead- Lovebear
.........
Incl. de gecoorigeerde punten voor Teamlead.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:21 schreef APK het volgende:
[..]
Nog bedank vir die Blumen poenten overigens.![]()
Dat heb jij toch helemaal niet nodigquote:
Never been better.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef APK het volgende:
[..]
Never been better.![]()
Ga je nog wat leuke spelelementen inbouwen of blijft het zo saai als het nu is?![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:14 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
niet om ondankbaar te zijn.. maar moet ik niet op 4 staan dan
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:36 schreef Maurisico het volgende:
[..]
![]()
De Hofstadgroep re-united....Teamlead diestemmen krijgt van Tamrah en lovebear... hoe voorspelbaar...
Zeikstraalquote:Op woensdag 23 november 2005 17:36 schreef Maurisico het volgende:
[..]
![]()
De Hofstadgroep re-united....Teamlead diestemmen krijgt van Tamrah en lovebear... hoe voorspelbaar...
Je moet t stem biljet nemen anders teld deze stem niet meequote:Op woensdag 23 november 2005 17:41 schreef Maurisico het volgende:
Mijn punten gaan naar Gert... exit gaan is niet leuk. Dat gun je niemand toch?![]()
De nieuwe stand is dan:
Day--------- 4
Isabeau--- 4
Teamlead- 4
PC Eend-- 4
Jappie----- 2
Demins--- 2
APK--------- 2
Gert-------- 2
Maurisico- 0
ssssst... kijk mijn vorige post... alles op zijn tijd...mag ik jou bij deze dan ook een zeikstraal noemen...quote:Op woensdag 23 november 2005 17:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je moet t stem biljet nemen anders teld deze stem niet mee![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je moet t stem biljet nemen anders teld deze stem niet mee![]()
T hele stembiljet over nemen lieverdquote:Op woensdag 23 november 2005 17:43 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ssssst... kijk mijn vorige post... alles op zijn tijd...mag ik jou bij deze dan ook een zeikstraal noemen...![]()
bah doe niet zo onaangenaam....is toch nergens voor nodig..quote:Op woensdag 23 november 2005 17:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
T hele stembiljet over nemen lieverd![]()
En tuurlijk mag je mij een zeikstraal noemen zeikstraal![]()
Gewoon een geintje tussen doorquote:Op woensdag 23 november 2005 17:47 schreef Maurisico het volgende:
[..]
bah doe niet zo onaangenaam....is toch nergens voor nodig..
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je moet t stem biljet nemen anders telt deze stem niet mee![]()
maar dar heb ik allang gedaan... zo is het toch in orde...??quote:Op woensdag 23 november 2005 17:52 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Maurisico pas je het eventjes aan![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:53 schreef Maurisico het volgende:
[..]
maar dar heb ik allang gedaan... zo is het toch in orde...??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |