abonnement Unibet Coolblue
pi_32511993
Ik heb een Samsung C100, ongeveer anderhalf jaar geleden gekocht met t-mobile prepaid. Nu wil ik graag een sim-only abo op internet afsluiten.. maar hoe check ik of mijn telefoon simlockvrij is? ik heb namelijk een vermoeden dat hij dat niet is.. deed net de simkaart van mn huisgenoot erin, en de telefoon ging niet normaal aan.. gaf aan dat ik de sim moest controleren.

In het geval dat hij dus idd niet simlockvrij is, nog een vraag. Mn huisgenoot zei dat als je telefoon meer dan een jaar oud is, je een code kunt aanvragen bij je provider om de telefoon simlockvrij te maken.. klopt dit? de t-mobile site zegt er namelijk niks over.. en als dit niet klopt, is er dan een andere manier om je telefoon simlockvrij te maken?

alvast bedankt!
pi_32512346
Ja, na een jaar kan de simlock er af. En de provider moet dat doen, alleen zijn sommigen zo schofterig om dit proces vele weken tot maanden uit te stellen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_32512380
Oh ja, alle andere manieren om de simlock er af te halen zijn illegaal en de manier om het te doen wordt dus niet hier gepost.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_32512396
maar kan ik dan dus gewoon naar een t-mobile winkel? en moet ik dan een bonnetje van toen hebben ofzo? want ik vrees dat ik dat niet meer heb!
pi_32512482
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:20 schreef Anneque het volgende:
maar kan ik dan dus gewoon naar een t-mobile winkel? en moet ik dan een bonnetje van toen hebben ofzo? want ik vrees dat ik dat niet meer heb!
even bellen maar de klantenservice en bij hi kon ik t gewoon op de site aanvragen de volgende dag had ik de unlockcode en instructies al binnen via mail
Hoi :W
pi_32512556
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:07 schreef Anneque het volgende:
Ik heb een Samsung C100, ongeveer anderhalf jaar geleden gekocht met t-mobile prepaid. Nu wil ik graag een sim-only abo op internet afsluiten.. maar hoe check ik of mijn telefoon simlockvrij is? ik heb namelijk een vermoeden dat hij dat niet is.. deed net de simkaart van mn huisgenoot erin, en de telefoon ging niet normaal aan.. gaf aan dat ik de sim moest controleren.

In het geval dat hij dus idd niet simlockvrij is, nog een vraag. Mn huisgenoot zei dat als je telefoon meer dan een jaar oud is, je een code kunt aanvragen bij je provider om de telefoon simlockvrij te maken.. klopt dit? de t-mobile site zegt er namelijk niks over.. en als dit niet klopt, is er dan een andere manier om je telefoon simlockvrij te maken?

alvast bedankt!
Ik heb hetzelfde, had een C100 met T-mobile prepaid. Heb 'm 2 jaar gebruikt, maar dat ding is echt niet relaxed meer. Ook sim-locked, dus als ik jou was zou ik gweoon op zoek gaan naar een nieuwe telefoon. Die C100 kan je niks mee.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_32512655
dat strookt niet echt met wat de anderen me hier zeggen.. waarom kon je hem niet unlocken dan?
pi_32513319
andere mensen ervaring met het unlocken van hun telefoon?
pi_32513398
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:56 schreef Anneque het volgende:
andere mensen ervaring met het unlocken van hun telefoon?
Ja ik dus en diegene hierboven vindt die telefoon gewoon klote maar heeft het niet over unlocken volgens mij
Hoi :W
pi_32514873
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:31 schreef Anneque het volgende:
dat strookt niet echt met wat de anderen me hier zeggen.. waarom kon je hem niet unlocken dan?
Kon wel, maar dat kost weer moeite en gezeik.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_32514942
Ik zei alleen dat die telefoon te kut is om moeite voor te doen.
Of je 'm wel of niet kan unlocken weet ik niet, ik had iig geen zin om erachteraan te gaan
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 23 november 2005 @ 18:53:05 #12
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_32514944
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:18 schreef Lucille het volgende:
Ja, na een jaar kan de simlock er af. En de provider moet dat doen, alleen zijn sommigen zo schofterig om dit proces vele weken tot maanden uit te stellen.
Inderdaad. Hufters bij KPN Mobile, duurde 5 weken om die codes even op te sturen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_32520215
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Inderdaad. Hufters bij KPN Mobile, duurde 5 weken om die codes even op te sturen.
Ik ken iemand die 9 weken heeft moeten wachten bij Telfort.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_32520522
Hoe kan ik de SIM-lock van mijn mobiele telefoon laten verwijderen?

Heb je een abonnement? Dan kun je de SIM-unlock-code telefonisch aanvragen bij T-Mobile Klantenservice via het gratis nummer 0800 ? 7111. Houd tijdens het gesprek je IMEI-nummer bij de hand. Dit nummer hebben wij nodig om te bekijken of er inderdaad een SIM-lock op je toestel zit.

Bel je met T-Mobile PrePaid? Dan kun je de SIM-unlock-code alleen schriftelijk aanvragen onder vermelding van je mobieletelefoonnummer, het merk en type toestel en het IMEI-nummer. Stuur ook een kopie van je aankoopbon mee. Heb je geen aankoopbon meer? Vermeld dit dan duidelijk in je brief. Je kunt je aanvraag sturen naar:

T-Mobile Klantenservice
T.a.v. SIM-unlock
Postbus 16272
2500 BG DEN HAAG

Als je je toestel een jaar of langer hebt, dan verstrekken wij de SIM-unlock-code gratis. Heb je je toestel korter dan een jaar, dan brengen wij hiervoor kosten in rekening. In de eerste drie maanden na aanschaf is dit ? 120,-. Dit bedrag wordt elke drie maanden verlaagd naar respectievelijk ? 90,-, ? 70,- en ? 50,-.
pi_32804946
je kan ook de sim-lock via internet zelf verwijderen, als je (iemand kent die ) er een beetje verstand van hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')