even bellen maar de klantenservice en bij hi kon ik t gewoon op de site aanvragen de volgende dag had ik de unlockcode en instructies al binnen via mailquote:Op woensdag 23 november 2005 17:20 schreef Anneque het volgende:
maar kan ik dan dus gewoon naar een t-mobile winkel? en moet ik dan een bonnetje van toen hebben ofzo? want ik vrees dat ik dat niet meer heb!
Ik heb hetzelfde, had een C100 met T-mobile prepaid. Heb 'm 2 jaar gebruikt, maar dat ding is echt niet relaxed meer. Ook sim-locked, dus als ik jou was zou ik gweoon op zoek gaan naar een nieuwe telefoon. Die C100 kan je niks mee.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:07 schreef Anneque het volgende:
Ik heb een Samsung C100, ongeveer anderhalf jaar geleden gekocht met t-mobile prepaid. Nu wil ik graag een sim-only abo op internet afsluiten.. maar hoe check ik of mijn telefoon simlockvrij is? ik heb namelijk een vermoeden dat hij dat niet is.. deed net de simkaart van mn huisgenoot erin, en de telefoon ging niet normaal aan.. gaf aan dat ik de sim moest controleren.
In het geval dat hij dus idd niet simlockvrij is, nog een vraag. Mn huisgenoot zei dat als je telefoon meer dan een jaar oud is, je een code kunt aanvragen bij je provider om de telefoon simlockvrij te maken.. klopt dit? de t-mobile site zegt er namelijk niks over.. en als dit niet klopt, is er dan een andere manier om je telefoon simlockvrij te maken?
alvast bedankt!
Ja ik dus en diegene hierboven vindt die telefoon gewoon klote maar heeft het niet over unlocken volgens mijquote:Op woensdag 23 november 2005 17:56 schreef Anneque het volgende:
andere mensen ervaring met het unlocken van hun telefoon?
Kon wel, maar dat kost weer moeite en gezeik.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:31 schreef Anneque het volgende:
dat strookt niet echt met wat de anderen me hier zeggen.. waarom kon je hem niet unlocken dan?
Inderdaad. Hufters bij KPN Mobile, duurde 5 weken om die codes even op te sturen.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:18 schreef Lucille het volgende:
Ja, na een jaar kan de simlock er af. En de provider moet dat doen, alleen zijn sommigen zo schofterig om dit proces vele weken tot maanden uit te stellen.
Ik ken iemand die 9 weken heeft moeten wachten bij Telfort.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Inderdaad. Hufters bij KPN Mobile, duurde 5 weken om die codes even op te sturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |