En kun je al lang nederlands?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een randmongeaul is die Anouk toch.
Je kunt veel zeggen over haar uiterlijk, maar Breezah is het toch zeker niet, beetje de verkeerde styling...quote:Op woensdag 23 november 2005 16:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Toen met die gouden tanden zag ze er helemaal als een domme pauper-BrEazAh uit.
En kom jij al lang op fora? Nooit gehoord van 'heaumeaux' etc.?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:21 schreef Fool het volgende:
[..]
En spreek je al lang nederlands?
[..]
Opkankere newbie.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En kom jij al lang op fora? Nooit gehoord van 'heaumeaux' etc.?![]()
Creatief taalgebruik, leren ze vast niet op VMBO
Nofi he? (uiteraard)
Leer eens Nederlands.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee jongens en meisjes... jullie trekken volle zalen
ik vind anoukje wel geyl
Ik vind haar ook geyl, maar alleen om naar te kijken! Ze staat in die clip van dat irrante nummer behoorlijk met haar voorgevel te schudden en daar ben ik niet vies vanquote:Op woensdag 23 november 2005 16:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee jongens en meisjes... jullie trekken volle zalen
ik vind anoukje wel geyl
Op Fok! al langer dan jij! Zie Hierquote:Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
En kom jij al lang op fora? Nooit gehoord van 'heaumeaux' etc.?![]()
Heb een Ing. titel! Zie Hierquote:Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
Creatief taalgebruik, leren ze vast niet op VMBO
Internet is meer dan alleen Fok!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:59 schreef Fool het volgende:
[..]
Op Fok! al langer dan jij! Zie Hier
[..]
quote:
OK, dan is het goed. Vriendjes?quote:Oh ja! Sterf hond!![]()
sorry kunnen je vmbo hersenen het anders niet meer volgen als ik geyl typ ipv geil?quote:
Én leer eens Pi's lezen, bitch.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry kunnen je vmbo hersenen het anders niet meer volgen als ik geyl typ ipv geil?
ik zal het even in het oud hollands typen:
Ik vindsch Anoukjesch wel een schgeil schatje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |