Je kunt ook gewoon je handjes uit je broek laten...quote:Op woensdag 23 november 2005 15:52 schreef popolon het volgende:
Waarom staan die foto's daar?
Onder werktijd maar niet meer in Hools komen.
Had vandaag niet veel zin gehad, ik was of pitten, en daarna in collegequote:Op woensdag 23 november 2005 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb er nog even aan gedacht om je te bellen, dat zal ik de volgende keer doen als ik er ben. ( kon nu mooi de trein nog halen)
Deutsch autobahn is gaspedaal diep ingetrapt!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Had vandaag niet veel zin gehad, ik was of pitten, en daarna in college
En SCHalke is niet zover, uurtje rijden vanaf hier denk ik5 minuten achterweggetjes, dan nog 55 minuten over de autobahn crossen en dan zijt ge al in GelsenKirchen
quote:
Ik heb duidelijk een ander idee van lekker.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:07 schreef DeTolk het volgende:
wat is dat weer ongelooflijk lekker zeg
Roggebrood, plakje kaas, aardbeienjam, roggebrood
Ik neem er nog eentje denk ik.
Shit jah, ik krijg me toch ineens trek zoquote:Op woensdag 23 november 2005 15:49 schreef Bjoro het volgende:
Joost mag het weten ..... pas nou op tong, Bluezzie is toch aan het werk !
Begin met het laatste en dan merk je hoop ik niks meer van het 1equote:Op woensdag 23 november 2005 16:11 schreef DarkShine het volgende:
@ DIGGER: Ik heb Schultenbrau, Jupiler en Guinnes in blik voor in de auto zometeen
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk een ander idee van lekker.
Komt er vandaag trouwens nog wat lekkers uit de tap?
Den Haag en Ajax zit ook niet zo goed.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:![]()
Gister was gezellig, vandaag was kut.
Moest vanmorgen vroeg (dus met kater) in Den Haag zijn om een commissievergadering bij te wonen. Kom ik daar, is die zaal vol, en mag ik niet eens ergens op de grond zitten. Sukkels
Schultenbrau is ook goed door te drinken, meestal bij me met uitmatchen. Echt pauper bier...quote:Op woensdag 23 november 2005 16:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Begin met het laatste en dan merk je hoop ik niks meer van het 1e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |