Ah, op de manier zoals vroeger wel radardetectors verkocht mochten worden.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:03 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Is meer een 'maas in de wet' zo u wilt, zolang er nog geen richtlijnen voor zijn mogen ze gewoon verkocht worden.
Niet als hij niet aan veiligheidsrichtlijnen voldoet natuurlijk, nogal logisch.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Al die redenaties, van dat een "zeikerd" rondrijd met een SUV welke 1 op 6 rijdt moet hij toch zelf weten?
Nee, net als verkeersregels, ook zo'n belachelijke overheidsmaatregel, dat moet je toch zelf kunnen bepalenquote:Daarnaast vind ik dat de vrijheid van keuze voor een auto niet bij de overheid behoord te liggen.
Wat Posdnous zegt.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:06 schreef Posdnous het volgende:
Het wordt nu nog gedoogd,
Hoe kan het dan toch dat Suv's wel verkocht mogen worden? rara politiepet!!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 18:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Niet als hij niet aan veiligheidsrichtlijnen voldoet natuurlijk, nogal logisch.
[..]
Nee, net als verkeersregels, ook zo'n belachelijke overheidsmaatregel, dat moet je toch zelf kunnen bepalen.
Omdat ze niet snel genoeg zijn met fatsoenlijke regelgeving. Maar het is mooi dat dit nu wordt teruggedraaid.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe kan het dan toch dat Suv's wel verkocht mogen worden? rara politiepet!!!!
Laten we dan gelijk alle zaken strippen van een auto, net zoals bv van die "Hela bijverlichting" op oldtimers.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:10 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Omdat er nog geen richtlijnen voor zijn. (bijvoorbeeld de vormgeving van de neus, wel of geen bullbar etc).
Volgens mij geld dit voor alle personenauto's. Geen maas in de wet, geen gedoogbeleid, gewoon de wettelijke regels (in dit geval mss hetgebrek eraan)quote:Op woensdag 23 november 2005 18:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan zeg ik in het gevang met die roekeloze wetsovertreders!!
Wel vreemd dat SUV's schijnbaar zijn vrijgesteld van bepaalde veiligheidseisen..
is er al op de verkoop. Wat dan wel een puike regeling is aangezien die dingen niets toevoegen in Nederland (hoewel, de laatste tijd ontsnappen er aardig wat koeien en schapen geloof ik)quote:Op woensdag 23 november 2005 18:11 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Bullbars komt naar ik meen ook een verbod op volgend jaar ofzo.
Net als die Peugeot Partners en Citroen Berlingos toen het grijze kenteken werd afgeschaftquote:Op woensdag 23 november 2005 18:17 schreef Tafkahs het volgende:
Wat zou er gebeuren als die dingen ineens verboden zouden worden in de randsteden? Je raakt zo'n apparaat aan de straatstenen niet meer kwijt
De hoogovens gaan gouden tijden tegemoetquote:Op woensdag 23 november 2005 18:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Net als die Peugeot Partners en Citroen Berlingos toen het grijze kenteken werd afgeschaft.
Tja het zijn niet voor niets aso bakkenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:55 schreef Tafkahs het volgende:
Er was laatst zo'n zeikerd met een P.C Hoofttractor die doodleuk wist te vertellen dat hij in het stadsverkeer 6 km op 1 liter niet erg vond om te verstoken. Dan heb je het wel over een dichtbevolkt gebied. Dan kun je wat mij betreft geen schuld meer afkopen..
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:46 schreef stinkie het volgende:
Als ik een auto koop, koop ik iets dat voor mijzelf veilig is, niet voor een ander. Laat die fietsers en voetgangers (de zogenaamde beschermde groep) zelf maar eens opletten waar ze hun poten neerzetten
Ik meen dat er iets van 1000 doden waren in het verkeer. In ieder geval geen 5404.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:23 schreef Metro2005 het volgende:
ter vergelijking, in 2003 gingen er 5404 personen dood aan verkeersongevallen.
In 2003 gingen er 39867 mensen dood aan kanker
46942 aan hart en vaatziekten
50000 mensenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:32 schreef omulu het volgende:
[..]
Ja, en 50000 mensen gaan eerder dood door luchtvervuiling, waaraan SUV's meewerken, plus dat zo'n mate van afhankelijkheid van olie ervoor zorgt dat Bush weer een land in het Midden-Oosten moet binnenvallen, a een paar honderdduizend doden, dus al met al dragen die SUV's wel hun steentje bij.
Neemt inderdaad niet weg dat de overheid, en zorgverzekeraars die pillen verbieden, aan die andere zaken wat moeten doen.
Inderdaad, nu is de SUV de gebeten hond, daarna komt de gemmidelde midde klasser aan de beurt. En rijden wel over enkele jaren allemaal in een Atos.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De aandacht voor "verkeersveiligheid" slaat gewoon een beetje teveel door.
Lexus Hybride, kijk zelfs als auto nog zo milieuvriendelijk zijn, dan hebben die autohatende hippie's alweer de volgende stok om mee te slaan. Triest hoor.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:55 schreef omulu het volgende:
Daar komt bij dat die auto's vervuilender zijn, en we best zonder de extra vervuiling van SUV's kunnen. .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |