Daar zat ik dus ook al aan te denkenquote:Op woensdag 23 november 2005 13:12 schreef daniman het volgende:
Leuk idee!... maar hoe wordt zoiets georganiseerd? Lijkt me toch vrij lastig om via internet lootjes te trekken, en cadeautjes, die zouden dan opgestuurd moeten worden... maar goed: het is een leuk idee
Er zijn volgens mij ook bepaalde sites waar je alle namen in kunt voeren en dan zorgt die site ervoor dat iedereen een lootje krijgt.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:04 schreef bixister het volgende:
virtueel kan ook heel leuk zijn jessie. en je mogelijkheden zijn eindeloos!
maar dat virtuele lootje moet wel even gecoördineerd worden lijkt me. het makkelijkst is om dat door iemand die zelf niet mee doet te laten doen. die moet zich wel kunnen houden aan de geheimhoudingsplicht natuurlijk!
Die bedoelde ik idd!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:11 schreef poemojn het volgende:
Lijkt mij ook wel leuk
En natuurlijk kun je ook online lootjes trekkenhttp://www.lootjestrekken.nl/
Er moet dan wel 1tje zijn die de lijst deelnemers bijhoudt en invoert.
virtueel, het is er wel, maar toch weer niet!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:27 schreef jessie het volgende:
Maar wat ik niet zo snap. Wat is dan een virtueel kadoo
nee hoor dan kan het ook nog van mij zijn! Ben niet zo'n ster in surprises, laat staan virtulele, ik zit op i-net nog op het niveau van leesboekjes met streep-jes in lang-e woor-den.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:34 schreef jessie het volgende:
Nou ja als er een heeeeel knullig iets te voorschijn komt ben ik snel ontmaskert
Is ook zo, bix. Misschien dat gewoon proberen?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:56 schreef bixister het volgende:
maar ik blijf erbij dat virtueel ook heel leuk kan zijn. daar heb je weer heel andere mogelijkheden.
ben blij dat ik niet de enigste ben heb nog ff het topic doorgelezen maar snap er nog steeds niks van ..quote:Op woensdag 23 november 2005 21:28 schreef mallemeid het volgende:
Ik snap dat sinterkloon gebeuren ook niet![]()
.
6 december komt hier ook het best uit, 5 december is broertje jarig. Ik ga je mailen sugar!
Dan mogen we er wel heel wat postenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:34 schreef easy-going het volgende:
sinterkloon, het account wat tong80 van de 1e plaats afduwt
Dat moet wel lukken Rewimo, het is voor eenmalig een reactie te plaatsen, namelijk je surprise, plus gedicht en cadeau.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:44 schreef Rewimo het volgende:
En we kunnen daar allemaal tegelijk onder aanloggen?
en het nakletsen gebeurt dan weer onder je eigen usernaam?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:50 schreef sinterkloon het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken Rewimo, het is voor eenmalig een reactie te plaatsen, namelijk je surprise, plus gedicht en cadeau.
en ik ben het wel gewend hoor, dat ik door meerderen tegelijk dezelfde ben.
Je hebt gelijk....quote:Op woensdag 23 november 2005 22:01 schreef Sugar het volgende:
Rewimo, heb het gecheckt (feedback) en het kan!![]()
Diaan73, ik denk dat het het leukst is als we niet allemaal nu ineens gaan vertellen waar we van houden en kotsen en wat onze hobbies zijn.Juist zo leuk dat we elkaar "kennen" via OUD gewoon.
Jammer Marie....quote:Op woensdag 23 november 2005 22:17 schreef Marie79 het volgende:
Ik had wel heel graag meegedaan, maar mijn zusje is de 6e jarig, dus helaas, ik kan niet meedoen!
Je kunt tot 22:00 uur morgenavond mailen naar Sugar, daarna worden de lootjes getrokken. Dus je hebt nog 23 uur bedenktijdquote:Op woensdag 23 november 2005 22:51 schreef livelink het volgende:
Wanneer vindt het lootjestrekken plaats? Oftewel, hoeveel bedenktijd heb ik nog. Ik twijfel namelijk nog enorm. Ik vind het een heel leuk idee, maar de hoeveelheid verplichtingen groeien me zo langzamerhand boven het hoofd.
Je mailt je emailadres naar Sugarquote:Op woensdag 23 november 2005 22:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik zou ook wel mee willen doen maar begrijp het niet helemaal....
Ja maar blijkbaar heeft niet iedereen een dikke knip of het er voor over. Kleine platte dingetjes vinden voor brievenbuspost is trouwens ook een leuke uitdagingquote:Op donderdag 24 november 2005 10:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik had echte cadeautjes trouwens wel leuker gevonden inderdaad, maar zo is het ook erg leuk...!!
Lololl zie t nu pas SugArquote:
nee, een halvequote:Op donderdag 24 november 2005 11:32 schreef jessie het volgende:
Krijg ik zeker een theezakje hahahahahahahahahaha
Same here (en daarbij is mijn knip het er niet helemaal mee eens, kiezen tussen een klein kadootje of 2 hele broden is niet zo moeilijk..)quote:Op donderdag 24 november 2005 11:36 schreef bixister het volgende:
voor iets meer dan alleen gewone boodschappen moet ik een half uur lopen met de duowagen (en ook weer een half uur terug!). ik ben bovendien nogal van 't laatste moment, dus ik krijg vast pas op 't laatst leuke ingevingen over wat te geven etc.
begin maar vast met oefenen.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik wens jullie allemaal veel plezeer
Maar ik sla over dit keer
misschien volgend jeer
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:38 schreef bixister het volgende:
bovendien gaat het om de inhoud niewaar
c'est le ton qui fait la musique
Hee slimmerikquote:Op donderdag 24 november 2005 14:11 schreef bixister het volgende:
[..]
al vind je mijn dichtsels blijkbaar niet zo ooglijk,
er zijn vele rijmschema's mogelijk!
ah maar er gaat toch veel inhoud in een ton?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:20 schreef Sugar het volgende:
Ik ben verpletterd door je schrijfsels, bix
al interesseert je dat misschien niks![]()
maar het mooie was aan het verhaal
je schreef een bietje paradoxaal!
neen, gevaarlijk lijkt mij niet het juiste woordquote:Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef Sugar het volgende:
U haalt nu talen door elkaar
Vindt gij dat zelf niet een gevaar?
Zo lult u zich uit elk gedicht
't Is potjandorie geen gezicht!![]()
Lachend val ik van mijn stoel,quote:Op donderdag 24 november 2005 16:11 schreef jessie het volgende:
Dutchie duchtie je bent toch geen chinees
die van achteren naar voren lees
Begin gewoon bij t begin
Adem rustig uit en in
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:34 schreef jessie het volgende:
Ik wil niet vervelend doen hoor, maarre ik had mezelf
dat rijmt nietquote:Op donderdag 24 november 2005 22:34 schreef melonovy het volgende:
ik heb mezelf
i knowquote:Op donderdag 24 november 2005 22:41 schreef melonovy het volgende:
het was ook een oud lootjes-trek-grapje
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:53 schreef moussy het volgende:
Dus info komt er in een poep en een scheet
Oe, jij hebt mijquote:Op donderdag 24 november 2005 22:49 schreef texelonia het volgende:
Ik heb ook niet mezelfWel een leuk iemand
![]()
Sssstt!!!quote:
De enige echte? U lijkt anders niet op Bram, en dat hoort zo als je de echte Sint bent.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:28 schreef Sint het volgende:
Een hele goede middag, allen.
Nee, een plaatje van 3600 pixels slechts is geen goede manier om mijzelf waarheidsgetrouw weer te geven. Maar om een publiek geheim te verklappen: Bram van der Vlugt is niet mijn alter-ego, als het geen Sinterklaastijd is in Nederland.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:50 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
De enige echte? U lijkt anders niet op Bram, en dat hoort zo als je de echte Sint bent.![]()
Sinterklaasje kom maar binnen met je knechtquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:28 schreef Sint het volgende:
Een hele goede middag, allen.
Zit jij nu te verklappen dat je Babyfeet hebt?quote:Op zondag 27 november 2005 23:30 schreef melonovy het volgende:
EN Babyfeet, ik heb net een punt achter mijn dichtwerk gezet,
wordt het dikke tranen, of wordt het dikke pret?!
daarvoor moet je echt nog even wachten
hopelijk heb je hierdoor geen slapeloze nachten.
nee, ik heb jou toch!quote:Op maandag 28 november 2005 12:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zit jij nu te verklappen dat je Babyfeet hebt?![]()
Probleem opgelost, lootje is doorgegeven.quote:Op zondag 27 november 2005 22:53 schreef Ireth het volgende:
Ik moet me helaas afmelden, zal de komende tijd (en helemaal op de bewuste surpriseavond) weinig tot niet online zijn en het is niet haalbaar voor mij. Om nu niet het hele lootjestrekfestijn overnieuw te laten doen, wil ik mijn lootje wel afstaan aan diegene die mij had getrokken. Dan moet diegene mij maar even mailen, dan krijgt die mijn lootje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |