Ooooooooow, dan zeg ik niets.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef HeatWave het volgende:
In de kroeg niet, ze zijn verplicht om je kraanwater te geven als je er om vraagt.
Ik zal het morgen nog even checken voor jequote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het drinkt gewoon niet zo snel, al dat water met gestampte schijfjes citroen. (Deze tent heeft toch wel stampertjes hè?)
Mijn nederigste excuses Mijnheer Stranger..quote:Op woensdag 23 november 2005 15:34 schreef Stranger het volgende:
Nou ja, je kan me natuurlijk ook niet op de lijst zetten, het is pas het derde topic dat ik zeg dat ik waarschijnlijk kom
*puntje op lijst bijschrijft.quote:
Dank jequote:Op woensdag 23 november 2005 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Ow well, als het grote afzeggen niet teveel gaten slaat is dit best een aardig groepje.
Carnaval is ook beschaafdquote:Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Zolang je niet met debiele carnavalsmeuk aankomt zetten zal je best ok zijn.
Dat soort fratsen zijn we niet van gediend in de beschaafde wereld.
Als je van zandhappen houdt zal dat best kunnenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:45 schreef HeatWave het volgende:
Sure en Irak is een gezellig vakantie oord.
Oud-Hollandsch bierhappen?quote:
Lijkt me een heel goed plan ja voor zaterdag (or any other day for that matter).quote:
Tappen ze er ook een klavertje in?quote:
Hoe leuk het ook is, dat is officieel niet de bedoeling. In Ierland controleert Guinness er zelfs steeksproefsgewijs op of kroegen het NIET doen.....quote:Op woensdag 23 november 2005 21:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tappen ze er ook een klavertje in?
Jamaar... jamaar... in Londen deden ze het wel (begint uit te rekenen... vijf maanden londen*vier avonden per week in de pub*minimaal 2 pints Guinness per avond=toch zeker 175 klavertjes gezien...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe leuk het ook is, dat is officieel niet de bedoeling. In Ierland controleert Guinness er zelfs steeksproefsgewijs op of kroegen het NIET doen.....
QyRoz onder de drabquote:Op woensdag 23 november 2005 21:17 schreef QyRoZ het volgende:
Guinness van de tap, static van de trap.
Static is het wel gewend, van de trap afvallen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:23 schreef Alicey het volgende:
Hmmmm het wordt toch wel een meet zonder zwaar gewonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |