Nee, echte mannen gaan langs en nemen een Guinness om zaken te doenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
tsk, echte mannen bellen gewoon naar een toko in plaats van langs te gaan
om daarna compleet onder invloed een veels te hoge prijs af te spreken zeker?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, echte mannen gaan langs en nemen een Guinness om zaken te doen.
Nee hoor, gewoon met 15% omzet van die avond in eigen zakquote:Op woensdag 23 november 2005 11:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
om daarna compleet onder invloed een veels te hoge prijs af te spreken zeker?
Dat zou je kunnen zeggen, somsquote:Op woensdag 23 november 2005 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das een vrij vaak voorkomende eigenschap bij mannen.
Dan ga ik wat anders doenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan mag hij het hebben, zo ben ik dan ook wel weer.
Ik zou zeggen, zoek een andere sponsor, dat IS wel eens een succes geweestquote:
En wanneer is de privemeet van dat geld?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon met 15% omzet van die avond in eigen zak.
Nouhou!quote:Op woensdag 23 november 2005 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zoek een andere sponsor, dat IS wel eens een succes geweest.
rond 4:00, in de Korsakovvquote:Op woensdag 23 november 2005 11:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
En wanneer is de privemeet van dat geld?
ik eis een andere datum!quote:
Hier heb je een kwartje, koop maar een IJSje.... verder kan ik je niet helpen.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
Tjesis Paxlie... lekker anti-climax weer... ik zie je in het topic, ik denk 'Hij komt!'... maar nee hoor...
Mja, wil jij dan graag zo'n 100 topics als reeks hier hebben?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zoek een andere sponsor, dat IS wel eens een succes geweest.
ssssssssssssssssst, dat weet hij toch nietquote:Op woensdag 23 november 2005 11:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mja, wil jij dan graag zo'n 100 topics als reeks hier hebben?
Dat denk je maarquote:Op woensdag 23 november 2005 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ssssssssssssssssst, dat weet hij toch niet.
niet bluffen maar met feiten op tafel komen jochiequote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet bluffen maar met feiten op tafel komen jochie.
Geen idee eigenlijk, maar die zie ik nog wel met Paxlie naar eweekeniks gaan...quote:Op woensdag 23 november 2005 12:10 schreef Dagonet het volgende:
Kom op Tha_T die topics zijn niet moeilijk te vinden hoor.
[betreffende muts] zit zeker in het zuiden dat ze niet komt?
Oh, dat is er natuurlijk ook. Slechte prioriteitenstellingquote:Op woensdag 23 november 2005 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar die zie ik nog wel met Paxlie naar eweekeniks gaan...
Je moest zoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |