Ik zou zeggen, zoek een andere sponsor, dat IS wel eens een succes geweestquote:
En wanneer is de privemeet van dat geld?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon met 15% omzet van die avond in eigen zak.
Nouhou!quote:Op woensdag 23 november 2005 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zoek een andere sponsor, dat IS wel eens een succes geweest.
rond 4:00, in de Korsakovvquote:Op woensdag 23 november 2005 11:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
En wanneer is de privemeet van dat geld?
ik eis een andere datum!quote:
Hier heb je een kwartje, koop maar een IJSje.... verder kan ik je niet helpen.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
Tjesis Paxlie... lekker anti-climax weer... ik zie je in het topic, ik denk 'Hij komt!'... maar nee hoor...
Mja, wil jij dan graag zo'n 100 topics als reeks hier hebben?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zoek een andere sponsor, dat IS wel eens een succes geweest.
ssssssssssssssssst, dat weet hij toch nietquote:Op woensdag 23 november 2005 11:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mja, wil jij dan graag zo'n 100 topics als reeks hier hebben?
Dat denk je maarquote:Op woensdag 23 november 2005 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ssssssssssssssssst, dat weet hij toch niet.
niet bluffen maar met feiten op tafel komen jochiequote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet bluffen maar met feiten op tafel komen jochie.
Geen idee eigenlijk, maar die zie ik nog wel met Paxlie naar eweekeniks gaan...quote:Op woensdag 23 november 2005 12:10 schreef Dagonet het volgende:
Kom op Tha_T die topics zijn niet moeilijk te vinden hoor.
[betreffende muts] zit zeker in het zuiden dat ze niet komt?
Oh, dat is er natuurlijk ook. Slechte prioriteitenstellingquote:Op woensdag 23 november 2005 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar die zie ik nog wel met Paxlie naar eweekeniks gaan...
Je moest zoekenquote:
Jaquote:Op woensdag 23 november 2005 12:22 schreef Sjeen het volgende:
Ik denk dat ik mijn bijdrage aan het verschijnen van Tha_T op de meet al ruimschoots heb geleverd![]()
Knap hoorquote:
Ook dat is een kwestie van prioriteiten.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:50 schreef Paxlie het volgende:
miss_bleu gaat EN niet naar aweeknings EN blijft in het zuiden op de bank tegen haar vriendje aan genesteld
uiteraard is dit maar een gok gebaseerd op een jarenlange vriendschap waarbij we elkaar door en door kennen
optie 1:quote:Op woensdag 23 november 2005 12:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ook dat is een kwestie van prioriteiten.
2005 is a recordbreaking year!quote:Op woensdag 23 november 2005 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Optie 1 is zooooooooo 2005 eerste kwartaal.
Dan doe ik speciaal mijn kaplaarzen aanquote:Op woensdag 23 november 2005 10:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik zaterdag genoeg gedronken heb wil ik wel even in je schoenen kotsen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |