Das vast overdag. En die kunnen mooi meteen door danquote:Op woensdag 23 november 2005 10:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Er is gelijktijdig een FOT-meeting in Amsterdam, bedenk ik me nu.
Ik zal het even melden aldaar.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Das vast overdag. En die kunnen mooi meteen door dan.
Gewoon, dat het egezegd is.quote:
Als je belooft je handen voor je ogen te houden mag je misschien wel gewoon naar binnenquote:Op woensdag 23 november 2005 09:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan mag ik wel op de misschien lijst
Mooi.quote:
Lekker!quote:
Ik zeg gewoon dat ik ontzettend orthodox religieus opgevoed benquote:Op woensdag 23 november 2005 10:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als je belooft je handen voor je ogen te houden mag je misschien wel gewoon naar binnen![]()
Staan zijn rechten verkeerd ofzo? Of heb ik weer wat gemist?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:07 schreef Suijk het volgende:
Dus zo ziet een topic achter de schermen eruit.
Wie schopte dit topic naar GC?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Staan zijn rechten verkeerd ofzo? Of heb ik weer wat gemist?
Ja maar dan met haat&nijd natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:07 schreef Suijk het volgende:
Dus zo ziet een topic achter de schermen eruit.
Bek dicht!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar dan met haat&nijd natuurlijk.
Achterklap ook niet te vergeten.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja maar dan met haat&nijd natuurlijk.
Dan kan ik Danny toch niet pijpen voor dat paarse kleurtje!!!quote:
Ik ga er mijn vingers niet aan brandenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie schopte dit topic naar GC?.
Ik heb geen schijn van kans meer sinds die fotos van jou!!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan kan ik Danny toch niet pijpen voor dat paarse kleurtje!!!
Ik weet wel dat jij daar ook voor gaat hoor!![]()
Smaad, roddel, vuile was en steken onder NAP. Het is schering ende inschlagquote:Op woensdag 23 november 2005 10:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Achterklap ook niet te vergeten.
Echt wel two hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen schijn van kans meer sinds die fotos van jou!!!!!!!!11111oneone!!1!!!!
Jij woont in A'dam, traditiegewijs bel jijquote:Op woensdag 23 november 2005 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat al gedaan had. Who put me in charge of this meeting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |