Niet inwendig neequote:
Ik doe niet aan pica'squote:
Dildo's zijn voor paupersquote:Op woensdag 23 november 2005 14:41 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jij hebt alleen siliconen dildo's?
Maar waarom? ben je stiekem een fucking geil wijf en heb je geen zin in rukkertjes of ben je kankerlelijk?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik doe niet aan pica's foto's![]()
om privacy redenen..
Weer een sublieme meerkeuzevraag.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar waarom? ben je stiekem een fucking geil wijf en heb je geen zin in rukkertjes of ben je kankerlelijk?
Dat is niet de reden, heb geen zin om herkend te worden door eventueel fokkende of lurkende collega's en kennissen.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar waarom? ben je stiekem een fucking geil wijf en heb je geen zin in rukkertjes of ben je kankerlelijk?
Nou nou, zoveel stiekeme doe je ook weer niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is niet de reden, heb geen zin om herkend te worden door eventueel fokkende of lurkende collega's en kennissen.
Dus een tietenpost kan wel.......quote:Op woensdag 23 november 2005 14:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is niet de reden, heb geen zin om herkend te worden door eventueel fokkende of lurkende collega's en kennissen.
meer dan jij denktquote:Op woensdag 23 november 2005 14:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Nou nou, zoveel stiekeme doe je ook weer niet.
SSSST!!!!!quote:
Links a.u.b.quote:
Ben geen breezahquote:Op woensdag 23 november 2005 14:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dus een tietenpost kan wel.......
1-0.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch nog wel tieten
Maar die worden niet gepostquote:Op woensdag 23 november 2005 14:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch nog wel tieten
Ook goed.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
spreek je vanavond wel op msn
whehehe vertelquote:Op woensdag 23 november 2005 14:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
anders ben je ook niet zo preuts![]()
Show me your's then I'll show you mine achtig-iets maar doen dan?quote:
Denk erom jijquote:Op woensdag 23 november 2005 14:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
spreek je vanavond wel op msn
Njah ik durf m'n tieten hier wel te postenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Show me your's then I'll show you mine achtig-iets maar doen dan?
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Njah ik durf m'n tieten hier wel te posten
heb meer zin in worstquote:Op woensdag 23 november 2005 14:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Njah ik durf m'n tieten hier wel te posten
Daar sluit ik me volledig bij aanquote:
heb je dan meer zin in bifi of liever een dikke salami??quote:Op woensdag 23 november 2005 15:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar sluit ik me volledig bij aan![]()
quote:
En screens + rarretjes je de oren om vliegenquote:Op woensdag 23 november 2005 15:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
welkom in het land van msn... waar logjes verdwijnen en vriendschappen vergaan...
Maar ik wil de foto's erbij hoor!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
welkom in het land van msn... waar logjes verdwijnen en vriendschappen vergaan...
Optie 2 uiteraardquote:Op woensdag 23 november 2005 15:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb je dan meer zin in bifi of liever een dikke salami??
zet de prozac dan maar klaarquote:Op woensdag 23 november 2005 15:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar ik wil de foto's erbij hoor!
Die heeft ze lekker nietquote:Op woensdag 23 november 2005 15:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar ik wil de foto's erbij hoor!
alsof jij er vies van bentquote:Op woensdag 23 november 2005 15:04 schreef cerror het volgende:
Stelletje overgeile usertjes.
Sex is vies, bah en jekkie!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
alsof jij er vies van bent![]()
Die glimlach van C op die screenshot waar Imberr in die veeeeels te grote bh achter haar webcam zitquote:Op woensdag 23 november 2005 15:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
alsof jij er vies van bent![]()
Ik lachte toen al 10 minuten lang om dat puberale drankorgel.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:07 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Die glimlach van C op die screenshot waar Imberr in die veeeeels te grote bh achter haar webcam zit
"Ik heb het zo warm, hihihihihi"quote:Op woensdag 23 november 2005 15:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik lachte toen al 10 minuten lang om dat puberale drankorgel.
Heeft u een bezorgservice?quote:
Daarom trek ik een veeels te grote bh aan, dat is lekker luchtig....hihihihihihihiquote:Op woensdag 23 november 2005 15:10 schreef DeLeider het volgende:
[..]
"Ik heb het zo warm, hihihihihi"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |