Edit:
STEMBILJET 23 november 2005
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Jappie----- Kleintje
Maurisico-
Day------- Teamlead
APK------ M-en-APC Eend-- MissHobje
Isabeau--- ChantalC, Versabommie
Teamlead-
Gert------
Demins--- KRIBBET
Motivatie:Volgens ons bestaan er in deze strijd geen winnaars en verliezers. Het feit dat mensen in de finale terecht gekomen zijn is toch al een overwinning op zich. Vele hobbels hebben ze moeten nemen. Voorspoed en tegenspoed wisselden elkaar soms meedogenloos af in de puntenverdeling richting deze finaleronde. Soms terecht, maar vaak onterecht werden mensen met minpunten afgerekend, omdat het spel nu eenmaal zo opgezet was dat er minimaal 1 keer negatieve punten gestemd moesten worden. Gelukkig is dat nu verandert en gaan we in dit spel nu door met alleen maar positieve stemmen zodra de genomineerden bekend zijn.
Veel mensen achter de schermen hebben hun best gedaan om dit spel tot een leuk en waardig spel op te bouwen, waar iedereen die meegedaan heeft de kans had haar of zijn mening te geven in het geheel. Voor deze mensen mag ook wel eens een complimentje gegeven worden.
Nu genoeg gekletst. Over tot de orde van de dag, het vergeven van de pluspunten aan slechts één van de genomineerden.
Vandaag gaat onze plusstem naar APK: Ondanks zijn soms storende mededelingen over WEER vernieuwde spelregels heeft hij ons toch de kans gegeven in een competitie de waardering uit te spreken over de (wan)prestaties van andere mensen in het totale BB-forum. Er zijn een aantal mensen die met plezier aan het spel meegedaan hebben. Dat komt toch door zijn initiatief. Verder hebben een aantal mensen dit forum omgedoopt tot “botte opmerkingen Topic”. En dit is over het algemeen door een ieder geaccepteerd, al heeft het wel eens de grens van het ontoelaatbare heel dicht benadert. Soms, zoals vannacht, liep het wel eens uit de hand. En als het uit de hand loopt is het ook o zo makkelijk om dan de schuld richting andere mensen te schuiven. Uit waardering dat via het Servival Game een aantal users tot elkaar zijn kunnen komen, gaat daarom deze keer onze voorkeurstem naar de initiatiefnemer van dit geheel.
De nieuwe stand is dan:Isabeau--- 4
Jappie----- 2
Demins--- 2
Day--------- 2
PC Eend-- 2
APK--------- 2Teamlead- 0
Gert-------- 0
Maurisico- 0
Moge de beste winnen in een eerlijke strijd van puntenverdeling.
En moge een ieder met veel plezier dit spel tot een goed einde brengen.
[ Bericht 49% gewijzigd door M-en-A op 23-11-2005 16:28:53 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.