Kleintje Billemans...je mond is al bijna net zo groot als je billen....quote:Op woensdag 23 november 2005 12:54 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ach schatje... ze hadden gewoon nog 2 losers nodig. Je moet altijd een pispaal hebben.
En met mij in het huis waren ze bang op teveel linda invloed. Te veel seks...
Pas maar op! Dadelijk is jouw bovenlip zo groot dat je je bierbuik niet meer ziet!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:18 schreef versabommie het volgende:
Nee dat was je bovenlip!
Goed zo jong, ik wist wel dat er gevoel in je zat, het kwam er alleen niet uit. AL eerder verllieten posters dit topic vanwege hetzelfde unheimische gevoel sinds die kwasi Bob de Rooij adhd'er met zijn vespabrommertje over de Utrechtse heuvelrug kwam afzakken met zijn zijtassen vol met kloons en zijn Meervoudig Onverzadigde Persoonlijkheden in een boodschappenmandje achterop. Opvallend dat er telkens 4 / 5 dezelfde figuren reageren als die hier verschijnt, en dat in een frequentie van twintig posts per minuut, echt, leuk is anders. Je ziet het hele forum veranderen in sukkels die nergens anders meer op kunnen reageren als op Jantje Betonseversabommeltje. Verstandig besluit, alleen ik denk dat de lucht hier nog lang vervuild zal blijven van dit fenomeen.quote:
Het zit je wel dwars he? Wil je erover praten?quote:
moet je wel met kerels komen en niet met knusje handtasjes!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Pas maar op! Dadelijk is jouw bovenlip zo groot dat je je bierbuik niet meer ziet!![]()
![]()
[karatehouding ingeschakeld]
Hmmmmmm je ondermijnt mijn status...quote:Op woensdag 23 november 2005 15:48 schreef versabommie het volgende:
moet je wel met kerels komen en niet met knusje handtasjes!![]()
Ik ben onder deskundige behandeling, ik denk niet dat ik jouw hulp kan gebruiken !quote:Op woensdag 23 november 2005 15:47 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars he? Wil je erover praten?![]()
![]()
Jij bent toch ook een kloon van mij ? Dus dan maakt als ik euhquote:Op woensdag 23 november 2005 15:47 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars he? Wil je erover praten?![]()
![]()
trek eens een jurkje aan huilebalkje, je bent hier hard weggerent omdat je nog maar op 7 punten stond en je exit zag aankomen...raar hoor dat ze je zoweinig puntjes gaven...zal wel door 1 van mijn 54 kloons die meeoden aan dit spel liggenquote:Op woensdag 23 november 2005 15:35 schreef PH52 het volgende:
[..]
Goed zo jong, ik wist wel dat er gevoel in je zat, het kwam er alleen niet uit. AL eerder verllieten posters dit topic vanwege hetzelfde unheimische gevoel sinds die kwasi Bob de Rooij adhd'er met zijn vespabrommertje over de Utrechtse heuvelrug kwam afzakken met zijn zijtassen vol met kloons en zijn Meervoudig Onverzadigde Persoonlijkheden in een boodschappenmandje achterop. Opvallend dat er telkens 4 / 5 dezelfde figuren reageren als die hier verschijnt, en dat in een frequentie van twintig posts per minuut, echt, leuk is anders. Je ziet het hele forum veranderen in sukkels die nergens anders meer op kunnen reageren als op Jantje Betonseversabommeltje. Verstandig besluit, alleen ik denk dat de lucht hier nog lang vervuild zal blijven van dit fenomeen.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hmmmmmm je ondermijnt mijn status...![]()
![]()
Ok ok dan niet...quote:Op woensdag 23 november 2005 15:50 schreef PH52 het volgende:
Ik ben onder deskundige behandeling, ik denk niet dat ik jouw hulp kan gebruiken !![]()
Ik praat niet meer met jullie alle 54-en.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
trek eens een jurkje aan huilebalkje, je bent hier hard weggerent omdat je nog maar op 7 punten stond en je exit zag aankomen...raar hoor dat ze je zoweinig puntjes gaven...zal wel door 1 van mijn 54 kloons die meeoden aan dit spel liggen
Nou weet je wat, jurkje, jij mag kiezen wie het spel gaat lije hier...zal ik apk weer baas maken of cuall? zal ik gert een exit laten gaan?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met jullie alle 54-en.![]()
Hoezoquote:Op woensdag 23 november 2005 16:35 schreef weyden het volgende:
Er gaan er twee uit morgen ..
Jij blijft nog zeker tot 5 december sintquote:Op woensdag 23 november 2005 16:40 schreef teamlead het volgende:ik ga mijn koffers maar alvast inpakken dan....
dan zuller toch rap wat mensen op me moeten gaan stemmen... anders geen pakjesavond op Fok dit jaarquote:Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Jij blijft nog zeker tot 5 december sint
Who cares? De kadootjes die ik wil zijn toch onbetaalbaar!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef teamlead het volgende:
dan zuller toch rap wat mensen op me moeten gaan stemmen... anders geen pakjesavond op Fok dit jaar![]()
Volgens de regels (en terecht) mag ik niet stemmenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan zuller toch rap wat mensen op me moeten gaan stemmen... anders geen pakjesavond op Fok dit jaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |