je maakt toch geen combinatie van eten & poep? Oke het heeft met elkaar te maken, maar niet op deze manierquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:30 schreef Bright het volgende:
[..]
ja he ... Heel onsympathiek dat ze gaat poepen op zo'n moment. We 'dwingen' haar niet vaak, maar als we het doen, dan mag ze ook best weten dat ze moet luisteren.
Geen idee; het kwam haar wel goed uit. En we proberen te voorkomen dat iets haar goed uitkomt als ze iets niet wilt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:39 schreef bixister het volgende:
denk je dat ze met opzet ging poepen?
nee, we hebben geen aandacht aan de poep besteed totdat ze klaar was met het stukje appel (het was maar 1/8e appel hoor)quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:42 schreef moussy het volgende:
[..]
je maakt toch geen combinatie van eten & poep? Oke het heeft met elkaar te maken, maar niet op deze manier
Ja, jeetje, wat onwijs onsympathiek zeg, ik denk ook zeker dat ze het deed om jullie te pestenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:30 schreef Bright het volgende:
[..]
ja he ... Heel onsympathiek dat ze gaat poepen op zo'n moment. We 'dwingen' haar niet vaak, maar als we het doen, dan mag ze ook best weten dat ze moet luisteren.
Dan zou ik het gewoon eens proberen met de enige aanpak die jullie niet geprobeerd hebben: geduld, afwachten, en over een tijdje nog eens proberen.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:55 schreef Vlammeke het volgende:
We hebben al zowat alles geprobeert. De vriendelijke aanpak, heel streng zijn, haar proberen om te kopen. Niets helpt . Ze vertikt het gewoon
.
Volgens mij gaat het er meer om dat je schijnt te denken dat ze expres ging poepen, om die appel maar niet te hoeven eten. Dat je haar consequent wil opvoeden, okee, maar om dan als opvoedmiddel haar in een vieze luier te laten zitten.. Nouja, ieder z'n manier, maar ik vind het ook een beetje vreemdquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:55 schreef Bright het volgende:
joepie, krijgen we weer iedereen over ons heen ...![]()
Ze werd er echt niet minder , hoor. En dwingen om te eten doen we niet zo snel. Maar als we haar verplicht hebben iets te eten (of te doen), dan moet ze het ook eten/doen. Het gaat erom dat ze weet dat als wij 'ja' zeggen, het ook 'ja' is.
Zullen we nu weer on topic gaan en het over de 'zindelijkheidstraining ja wadde' hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |