TV kijken doe ik niet veel meer zit alleen nog maar naar de BB streams te kijken, over verslaving gesproken.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt en ik ben blij dat ik dan weer een knop heb om de tv uit te zetten![]()
Dan zie ik toch liever voor de 10de keer een zatte Linda op tafel staan dan voor de tiende keer Roel en Dido in bed 'knus' doen met elkaar, of voor de tiende keer leeghoofd Nathalie zichzelf in de spiegel bekijken.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
ik denk dat ik Linda nu ondertussen ook we erg irritant had gevonden. (had ze er nog ingezeten) t'is toch elke keer hetzelfde kunstje. Volzuipen, raar doen. heb je na een paar keer ook wel weer gezien.
Linda en dronken begon mij ook te irriteren.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk dat ik Linda nu ondertussen ook we erg irritant had gevonden. (had ze er nog ingezeten) t'is toch elke keer hetzelfde kunstje. Volzuipen, raar doen. heb je na een paar keer ook wel weer gezien.
ik dacht al.....quote:Op woensdag 23 november 2005 09:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vond haar helemaal niet leuk. Integendeel zelfs, en zelfs dát is een understatement.
Maar ze had meer ballen dan dat stel sufmutsen wat er nu nog inzit bij elkaar.
dat is een enge heeele enge gedachte...quote:Op woensdag 23 november 2005 09:58 schreef F4iTH het volgende:
Oh weet je wat me opvalt. Dit is het groepje waarmee Rob wil overblijven.
Die zal denk ik wel bij de laatste 5 zitten, maar dan mag ie best snel wegwezenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:03 schreef Giggio het volgende:
[..]
dat is een enge heeele enge gedachte...![]()
![]()
ik wil nml dat Rob helemaal NIET overblijft!!!!
echt wel.....quote:Op woensdag 23 november 2005 10:03 schreef Giggio het volgende:
[..]
![]()
Ik ook niet, maar de kans is wel groot dat hij de finale haalt.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:03 schreef Giggio het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:04 schreef F4iTH het volgende:
Ajax! Ajax! Ajax!![]()
[..]
Die zal denk ik wel bij de laatste 5 zitten, maar dan mag ie best snel wegwezen
Wow dat heb ik gemist geloof ik. Joost een aanvaring met Lieske? En hij durft haar de spekgladde kameleon te noemen...de wereld op z'n kop.quote:De sfeer is er niet beter op geworden in de 'fabriek'. Nu zijn het weer Lieske en Joost die een aanvaring hebben. "Als we het Huis uit zijn zal ik wel zeggen welk scheldwoord ik voor Joost in gedachten heb", begint Lieske. Joost is hier niet echt van gediend: "Als je iets van me vindt moet je het in mijn gezicht zeggen. Volgens mij ben jij de enige spekgladde kameleon in ons midden!"
Ok nu ga je echt teverquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |