Zeker heerlijkquote:Op woensdag 23 november 2005 07:56 schreef farceman het volgende:
Wat een heerlijke rust zo zonder een pratende Joost, je merkt ook gelijk dat andere mensen meer opbloeien dan
Chantal is al lang weer begonnen met het enige waar ze goed in is het babbelen over 'het spel'quote:Op woensdag 23 november 2005 08:04 schreef regenworm het volgende:
De schoonmaakploeg is nog in ruststand ben benieuwd wanneer ze gaan beginnen.
En dat gebabbel wordt met de dagquote:Op woensdag 23 november 2005 08:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Chantal is al lang weer begonnen met het enige waar ze goed in is het babbelen over 'het spel'
Kan natuurlijk zeggen lees de streamsverslagen.quote:Op woensdag 23 november 2005 08:22 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen!!!!
Nog iets boeiends gebeurd sinds ik hier gistermiddag verdween??
was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 08:27 schreef Kleintje het volgende:
oke, dan ga ik de streamverslagen lezen voor alle details...
On my way.
tja, een aardig standje. Kan dat eigenlijk zo maar als je verrekt van de pijn aan je enkel?? Niet dat ze niets aan haar enkel heeft gehad hoor maar als je echt veel last hebt van dat ding kan ik me een handigere positie voorstellen om mijn onderbroek goed te doen.quote:Op woensdag 23 november 2005 08:27 schreef nachtzuster het volgende:
goedemorgen, Naat heeft het ook alweer druk zie ik
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 november 2005 08:37 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
maar als je echt veel last hebt van dat ding kan ik me een handigere positie voorstellen om mijn onderbroek goed te doen.
Het zit verstopt in een sok en die sok zit in een soort tas.quote:Op woensdag 23 november 2005 08:55 schreef ART het volgende:
Heeft Roel zijn geld meegenomen de fabriek in?
Want inderdaad is de kans groot dat Chantal en Ingrid overal gaan lopen neuzen, de trutten.
alles prima hier, dank jequote:Op woensdag 23 november 2005 09:18 schreef Kleintje het volgende:
Hallo buurvrouw! Alles goed???
ART, verbaas jij je dan echt nog over dit gedrag van Rob?
Nee toch zeker???
Rob wil graag weer op de bank zitten.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:16 schreef ART het volgende:
"Disdag!" roept Roel vrolijk naar aanleiding van Dido en Rob die op elkaar lopen te vitten.
En wat is die Rob een strebertje zeg. Gadverdamme. Ze halen die opdracht met twee aardappelstukjes in de neus en hij loopt op Dido te kankeren dat ze niet hard genoeg schilt.
Alles wat hij Menno verweet - strebergedrag - doet hijzelf. Pure projectie geweest.
Gelukkig wel want het was de laatste weken erg saai in het huis.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:00 schreef Kleintje het volgende:
Bijgelezen. Het was dus een druk avondje daar in het huis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |